Σάρωσε πάλι το SURVIVOR - H τηλεθέαση της πρεμιέρας

Σάρωσε πάλι το SURVIVOR - H τηλεθέαση της πρεμιέρας Facebook Twitter
1

Εξαιρετικά ικανοποιημένοι θα πρέπει να είναι σήμερα στο ΣΚΑΪ καθώς τα νούμερα τηλεθέασης δείχνουν πως το Survivor 2018 έκανε σαρωτική πρεμιέρα.

Η τηλεθέαση του Survivor 2 στην πρεμιέρα έφτασε στο 44,8% στο γενικό για το τρίωρο 21:00 -24:00.

55,6% έφτασε στο δυναμικό κοινό ενώ το υψηλότερο ποσοστό που πέτυχε σε τέταρτο ήταν 60,8% και αυτό σημειώθηκε μεταξύ 21:30 και 21:44.

Σημειώνεται πως η πρεμιέρα του φετινού Survivor πέτυχε καλύτερα νούμερα από το 2017 καθώς τον περασμένο Φεβρουάριο είχε σημειώσει στο Γενικό 26,1%, στο Δυναμικό 31,7% και υψηλότερη επίδοση στο τέταρτο 43,8%.

Η έλευση του 2ου Survivor χθες το βράδυ δεν άφησε κανένα άλλο κανάλι να πιάσει διψήφιο νούμερο τηλεθέαση στο τρίωρο της πρεμιέρας.

Το δεύτερο επεισόδιο προβάλλεται σήμερα και κυκλοφόρησε το τρείλερ:

Δείτε επίσης: Οι πρώτες εντυπώσεις απ’ το νέο Survivor

TV & Media
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

TV & Media / Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

Οι δημιουργοί της «Αστερομάτας» μοιράζονται τις σκέψεις τους για τη συμμετοχή τους στη Eurovision 2025, σχολιάζουν τον ελληνικό στίχο, μιλούν την Klavdia, και απαντούν στο κατά πόσο το τραγούδι έχει πολιτική χροιά
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

TV & Media / Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

Οι δημιουργοί της ταινίας δήλωσαν ότι ελπίζουν το τελικό αποτέλεσμα να τιμήσει το έργο και τη μνήμη της κινηματογραφίστριας Χάλινα Χάτσινς, η οποία σκοτώθηκε στο πλατό κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων
LIFO NEWSROOM
Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM