H μεγαλύτερη γκάφα του 2011

H μεγαλύτερη γκάφα του 2011 Facebook Twitter
0

[via Guardian]

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, είναι εύκολο να αποσταλεί κατά λάθος ένα μαζικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ακόμη και από μια εταιρεία που βρίσκεται στο χώρο της επικοινωνίας. Το αποδεικνύει η μεγάλη γκάφα που έγινε χθες από τους New York Times, που νόμιζαν ότι έστελναν ενημερωτικό μέιλ σε μερικές εκατοντάδες άτομα που είχαν πρόσφατα ακυρώσει τις συνδρομές τους, προσφέροντάς τους μια έκπτωση 50% για 16 εβδομάδες ούτως ώστε να τους δελεάσουν να γίνουν και πάλι συνδρομητές. Αντ 'αυτού, η προσφορά της Τετάρτης στάλθηκε σε 8.6 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ανήκαν σε ανθρώπους που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο είχαν δώσει τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις τους στους Times!

Αυτό ήταν το πρώτο λάθος, αλλά ως γνωστόν, ενός κακού μύρια έπονται. Η δεύτερη γκάφα ήρθε όταν οι Times έγραψαν το εξής: «Εάν έχετε λάβει σήμερα ένα μέιλ σχετικά με την ακύρωση  της συνδρομής σας στους New York Times, αγνοήστε το. Δεν είναι από εμάς». Φυσικά, οι Times ήταν οι αποστολείς του αρχικού μηνύματος και όπως είπε αργότερα η εκπρόσωπος της εταιρείας Ιλέιν Μέρφι:  «Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα θα έπρεπε να έχει σταλεί σε έναν πολύ μικρό αριθμό συνδρομητών, αλλά εστάλη κατά λάθος σε μια μεγάλη λίστα διανομής που αποτελείται από ανθρώπους που είχαν δώσει τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους στους New York Times. Λυπούμαστε για το σφάλμα".

Η ζημιά όμως είχε ήδη γίνει. Πολλοί άνθρωποι τηλεφώνησαν ή απάντησαν στο μήνυμα θέλοντας να εκμεταλλευτούν την προσφορά και η εφημερίδα αρχικά τίμησε την έκπτωση, ακόμη και για τους συνδρομητές που πλήρωναν ήδη πλήρη συνδρομή και ενδεχομένως  δεν σκόπευαν να την ακυρώσουν. Αργότερα, το απόγευμα της ίδιας μέρας, η Ιλέιν Μέρφι δήλωσε ότι η εφημερίδα σταματά να κάνει εκπτώσεις στους ανθρώπους που έλαβαν κατά λάθος το μήνυμα. Φυσικά δεν είπε τι είχε κοστίσει αυτή η γκάφα στην εταιρεία ή πόσοι άνθρωποι επικοινώνησαν θέλοντας να επωφεληθούν την προσφορά.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

TV & Media / Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

«Πάντα ένιωθα πολύ άσχημα, πάντα τον προστάτευα και ήθελα να τον βοηθήσω. Έλεγα ότι έπρεπε να το παλέψω περισσότερο ή  ότι μπορούσα να βοηθήσω» εξομολογήθηκε η 45χρονη στο πρώτο επεισόδιο της 7ης σεζόν των «The Kardashians»
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM