Ξεκινούν οι αιτήσεις των επιχειρήσεων που επλήγησαν από τις πλημμύρες στη Δ. Αττική για το επίδομα

Ξεκινούν οι αιτήσεις των επιχειρήσεων που επλήγησαν από τις πλημμύρες στη Δ. Αττική για το επίδομα Facebook Twitter
Nick Paleologos / SOOC
0

Αρχίζουν από αύριο οι καταθέσεις αιτήσεων για τη χορήγηση της έκτακτης εφάπαξ ενίσχυσης που αφορά τις πληγείσες επιχειρήσεις από την πλημμύρα της 15ης Νοεμβρίου 2017, στη Δυτική Αττική, σύμφωνα με την Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Κ.Ε./οικ. 1720/Α32/28.11.2017 Κοινή Υπουργική Απόφαση.

Η ενίσχυση θα χορηγηθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τη μορφή επιδόματος, ύψους 8.000 ευρώ.

Όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, η κατάθεση των αιτήσεων θα γίνεται στον 1ο όροφο του Δημαρχείου Μάνδρας και στο ΚΕΠ Ν. Περάμου.

Για την κατάθεση των αιτήσεων, θα γίνονται δεκτές οι αιτήσεις με βάση το αρχικό γράμμα του ονόματος της επιχείρησης, ως κάτωθι:

ΗΜ/ΝΙΑ ΜΑΝΔΡΑ ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ


(ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ:)
07/12/2017 Α - Ι Α - Γ
08/12/2017 Κ - Λ Δ - Κ
09/12/2017 Μ - Ο Λ - Π
10/12/2017 Π - Ρ Ρ - Ω
11/12/2017 Σ - Ω

Οι επιχειρήσεις των οποίων οι επωνυμίες απαρτίζονται από λατινικούς χαρακτήρες θα εξυπηρετηθούν σύμφωνα με την αντιστοιχία τους στο ελληνικό αλφάβητο.

Για την υποβολή των αιτήσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, σύμφωνα με την ώρα προσέλευσης των πληγέντων.

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΤΡΟΧΑΙΟ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ

Ελλάδα / Τροχαίο στο Αγρίνιο: «Δεν ήταν σε κατάσταση ούτε να τον δούμε» λέει ο πατέρας του 21χρονου - Ερευνάται η εμπλοκή και τρίτου ΙΧ

Οι γονείς του 21χρονου εργάζονται στο τοπικό νοσοκομείο όπου μεταφέρθηκε ο νεαρός και ειδοποιήθηκαν ότι ο νεκρός άνδρας που απανθρακώθηκε, ήταν το παιδί τους
LIFO NEWSROOM
Πανελλήνιες 2025: Τα έξι βασικά βήματα για τη σωστή συμπλήρωση του Μηχανογραφικού

Ελλάδα / Πανελλήνιες 2025: Τα έξι βασικά βήματα για τη σωστή συμπλήρωση του Μηχανογραφικού

Η συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου κάθε άλλο παρά τυπική διαδικασία μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού μπορεί να είναι καθοριστικής σημασίας για το τελικό αποτέλεσμα εισαγωγής στη μεταλυκειακή εκπαίδευση ενός υποψηφίου
LIFO NEWSROOM