Πιλοτικά εργαστήρια δεξιοτήτων σε 218 σχολεία - Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, ρομποτική, περιβάλλον

Πιλοτικά εργαστήρια δεξιοτήτων σε 218 σχολεία - Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, ρομποτική, περιβάλλον Facebook Twitter
Φωτογραφία Αρχείου: ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/ EUROKINISSI
0

Πιλοτικά εργαστήρια δεξιοτήτων για την τεχνολογία και τη ρομποτική εφαρμόζονται φέτος σε 218 νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια της χώρας. 

Οι μαθητές δημοτικού σχολείου της Αθήνας παρακολουθούν μία συνέντευξη ενός στελέχους της Τροχαίας για τα δυστυχήματα, ο καθένας παρακολουθεί μέσα από τον ρόλο που έχει αναλάβει και όλοι τους θα κληθούν σε ώρα κυκλοφοριακής αιχμής να καταγράψουν συμπεριφορές. Πρόκειται για την ώρα του εργαστηρίου δεξιοτήτων για την οδική ασφάλεια το οποίο στοχεύει στο να βάλει τον μαθητή στη λογική της βιωματικής εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στην εφημερίδα «Καθημερινή» ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Γιάννης Αντωνίου, υπάρχει μεγάλο ζήτημα αντιστοίχησης της σχολικής γνώσης με τον πραγματικό κόσμο. «Τα παιδιά εμφανίζονται να μην μπορούν να εφαρμόσουν αυτό που έμαθαν στο σχολείο. Διαβάζουν, βαθμολογούνται για αυτό που διδάχθηκαν αλλά κανείς δεν τους ζητάει να το εφαρμόσουν», αναφέρει ο κ. Αντωνίου ενώ από την πλευρά της  η κυρία Έλλη Παπαγεωργίου, εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας, αναφέρει πως οι δεξιότητες είναι το νέο «νόμισμα» στην εποχή της οικονομίας της γνώσης

«Η Ελλάδα εξακολουθεί να βρίσκεται στο χαμηλότερο 20% των χωρών για τους περισσότερους από τους δείκτες που σχετίζονται με την ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως η δημιουργικότητα, η κριτική σκέψη, η επικοινωνία, το συνεργατικό πνεύμα», υπογραμμίζει η κυρία Παπαγεωργίου. 

Η καλλιέργεια δεξιοτήτων επιχειρείται μέσα από τη διδασκαλία τεσσάρων βασικών θεματικών κύκλων: «Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην» (με υποθεματικές τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, την οδική ασφάλεια, την ψυχική υγεία και την πρόληψη από εξαρτήσεις), «Φροντίζω το Περιβάλλον – Περιβάλλον» (υπoθεματικές η κλιματική αλλαγή, η πρόληψη και προστασία από φυσικές καταστροφές, η παγκόσμια φυσική κληρονομιά και αειφορία), «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη» (υποθεματικές ο εθελοντισμός, τα ανθρώπινα δικαιώματα, η συμπερίληψη) και «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία» (με υποθεματικές τη ρομποτική, την επιχειρηματικότητα, τον επαγγελματικό προσανατολισμό, τις νέες τεχνολογίες).

Το πρόγραμμα δίνει έμφαση στη βιωματική μάθηση και την καλλιέργεια πρακτικών, ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων και από το σχολικό έτος 2021-22, στόχος είναι τα εργαστήρια να εφαρμόζονται στο σύνολο των νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων της χώρας. Θα διδάσκουν εκπαιδευτικοί που έχουν ολοκληρώσει την εκάστοτε επιμόρφωση, ενώ εφέτος υλοποιήθηκαν επιμορφώσεις 2.500 εκπαιδευτικών. 

Με πληροφορίες από «Καθημερινή»

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιάννης Καλλιάνος: «Το καλό παιδί τελείωσε, δεν σκαμπάζω από τις γλυκανάλατες ανακοινώσεις του Αττικόν»

Ελλάδα / Γιάννης Καλλιάνος: «Το καλό παιδί τελείωσε, δεν σκαμπάζω από τις γλυκανάλατες ανακοινώσεις του Αττικόν»

«Δεν φταις εσύ», ανέφερε ο μετεωρολόγος για τον Άδωνι Γεωργιάδη και αποκαλύπτει όλο το παρασκήνιο για την καθυστερημένη εισαγωγή του πατέρα του στη ΜΕΘ
NEWSROOM
Γιώργος Λυγγερίδης: Τι απαντά ο Δήμος Πειραιά για την απασχόληση 4 «ηγετών» της οπαδικής εγκληματικής οργάνωσης

Ελλάδα / Γιώργος Λυγγερίδης: Τι απαντά ο Δήμος Πειραιά για την απασχόληση 4 «ηγετών» της οπαδικής εγκληματικής οργάνωσης

«Καμία δημόσια ή δημοτική αρχή δεν μπορεί να γνωρίζει πως συμπεριφέρεται μετά την αποχώρηση από την εργασία ή υπηρεσία του οποιοσδήποτε εργαζόμενος»
NEWSROOM