Μπακογιάννης για Μεγάλο Περίπατο: Δικαιολογημένη οργή, κάθε αρχή και δύσκολη - Τέλος καλοκαιριού οι αποφάσεις

Μπακογιάννης για Μεγάλο Περίπατο: Δικαιολογημένη οργή, κάθε αρχή και δύσκολη - Τέλος καλοκαιριού οι αποφάσεις Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Προς τα τέλη καλοκαιριού θα ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις για την τελική μορφή του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας, δήλωσε ο Κώστας Μπακογιάννης, που χαρακτήρισε δικαιολογημένες τις αντιδράσεις από τις πρώτες ημέρες πιλοτικής εφαρμογής.

«Καταλαβαίνω απολύτως ότι κάθε αρχή είναι και δύσκολη. Έχω εισπράξει και εγώ μηνύματα οργής και αγανάκτησης και είναι απολύτως δικαιολογημένα. Τα νεύρα κάποιου που θέλει να πάει στη δουλειά του το πρωί της Δευτέρας σπάνε όταν κολλάει στην κίνηση», είπε ο δήμαρχος Αθηναίων, στον ΣΚΑΪ 100,3.

Ο κ. Μπακογιάννης σημείωσε ότι, σύμφωνα με τη μελέτη του ΕΜΠ, η κυκλοφορία θα βρει την ισορροπία της μέσα στις επόμενες εβδομάδες και υπογράμμισε ότι ο δήμος όφειλε να θέσει σε πιλοτική εφαρμογή τη μελέτη αυτή.

«Προφανώς είμαστε ανοιχτοί στη συζήτηση και να κάνουμε όποιες προσαρμογές ή βελτιώσεις χρειαστούν. Κάνουμε διαβούλευση στην πράξη. Πάμε πιλοτικά, να δούμε πώς το βιώνει η απόφαση και μετά θα λάβουμε τις αποφάσεις με βάση και τα δεδομένα που θέλουμε να δημιουργήσουμε», δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων.

Σε ό,τι αφορά το πότε θα ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις για τον Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας, είπε: «Οι συγκοινωνιολόγοι μιλούν για τουλάχιστον 1-1,5 μήνα για να λάβουμε αποφάσεις με ασφάλεια. Οι αποφάσεις θα ληφθούν προς το τέλος του καλοκαιριού, έχοντας δει το έργο στην ανάπτυξή του και έχοντας ακούσει».

«Θα κινούνται πιο γρήγορα τα λεωφορεία»

Παράλληλα, αναφερόμενος συγκεκριμένα στις ενστάσεις για τις αλλαγές στην Πανεπιστημίου και την παραχώρηση περισσότερου χώρου στους πεζούς, είπε ότι στόχος είναι μια συνολική ανάπλαση, με δενδροφυτεύσεις και σύνδεση της Ομόνοιας με το Σύνταγμα.

«Το ζητούμενο είναι μια νέα ισορροπία ανάμεσα στον οδηγό, τον επιβάτη τον πεζό και τον ποδηλάτη. Μέχρι τώρα, είμαστε σε μία λογική 90-10, το αυτοκίνητο είναι ο βασιλιάς της Αθήνας. Δεν έχουμε καμία επιθετική διάθεση με τα αυτοκίνητα, αλλά πρέπει να βρούμε άλλη ισορροπία, για να κάνουμε την πόλη πιο φιλική και βιώσιμη. Να μην ντρεπόμαστε για την Αθήνα όταν βγαίνουμε στο εξωτερικό», συμπλήρωσε ο κ. Μπακογιάννης.

Ακόμη, σημείωσε ότι θα αυξηθεί η ταχύτητα των λεωφορείων, άρα θα μπορούν να κάνουν περισσότερες διαδρομές, με λιγότερο κόσμο. «Έχουμε χαράξει περίπου 2 χιλιόμετρα επιπλέον λεωφορειόδρομους. Προσωρινά για αυτές τις ημέρες επιτρέπεται η μικτή χρήση λεωφορειολωρίδας στην Πανεπιστημίου, αλλά σιγά σιγά θα αποτραπεί για να κινούνται πιο γρήγορα λεωφορεία. Σύμφωνα με τη μελέτη των συγκοινωνιολόγων τα λεωφορεία μπορεί να κερδίσουν έως και 20% χρόνο», είπε ο δήμαρχος Αθηναίων.

Για την κριτική που ασκήθηκε στα social media για παγκάκια που κόστισαν 5.800 ευρώ, σημείωσε ότι πρόκειται για σύνθετη κατασκευή, με ζαρντινιέρα, που ζυγίζει έναν τόνο και ένα ειδική βαφή αντι-γκράφιτι.

Τέλος, εξέφρασε την ανησυχία του για τη συγκέντρωση προσφύγων και μεταναστών στην πλατεία Βικτωρίας. «Έχουμε ανθρώπους που δεν έχουν στέγη, δεν έχουν χρήματα, δεν μιλάνε ελληνικά. Κάπου πρέπει να πάνε αλλά προφανώς δεν μπορεί να είναι η πλατεία», είπε και συμπλήρωσε ότι ο δήμος συνεργάζεται με το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου και με διεθνείς οργανισμούς για να δοθεί λύση.

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ