Μεγάλος Περίπατος: Οι αλλαγές σε Σύνταγμα και Πανεπιστημίου - Η κίνηση στο κέντρο

Μεγάλος Περίπατος: Οι αλλαγές σε Σύνταγμα και Πανεπιστημίου - Η κίνηση στο κέντρο Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Στην κάτω πλευρά της πλατείας Συντάγματος επεκτάθηκε μέσα στο Σαββατοκύριακο ο Μεγάλος Περίπατος, με επιπλέον χώρο για τους πεζούς, στρογγυλά παγκάκια και μετακίνηση των στάσεων για λεωφορεία και τρόλεϊ.

Λόγω της παρέμβασης στην κάτω πλευρά της πλατείας Συντάγματος στο εξής θα απομείνουν τρεις λωρίδες ελεύθερης κυκλοφορίας για όλα τα οχήματα και μία λωρίδα αποκλειστικά για τα λεωφορεία. Ειδικά για αυτά στο τμήμα μεταξύ των οδών Ερμού και Μητροπόλεως, θα δημιουργηθεί εσοχή για την στάση τους.

Μεγάλος Περίπατος: Οι αλλαγές σε Σύνταγμα και Πανεπιστημίου - Η κίνηση στο κέντρο Facebook Twitter
EUROKINISSI
Μεγάλος Περίπατος: Οι αλλαγές σε Σύνταγμα και Πανεπιστημίου - Η κίνηση στο κέντρο Facebook Twitter
EUROKINISSI

Για τα ταξί προβλέπεται η παλιά πιάτσα της οδού Όθωνος, καθώς και μία νέα, στην «ανάποδη» Καραγιώργη Σερβίας, στο κομμάτι από την οδό Βουλής έως την πάνω γωνία.

Κίνηση στο κέντρο


Δευτέρα και π πρώτη μέρα εφαρμογής των αλλαγών, στην καρδιά του κέντρου, και η κίνηση είναι αυξημένη και ίσως δοκιμάζει την υπομονή των οδηγών.

Με τους οδηγούς να προσπαθούν να αποφύγουν την περιοχή του Συντάγματος, κίνηση παρατηρείται στους κάθετους δρόμους της Πανεπιστημίου, Σταδίου και Ακαδημίας, Σίνα, Αμερικής και Πεσματζόγλου, αλλά και στην Πανεπιστημίου και τη Λεωφόρο Αμαλίας.

Live χάρτης με την κίνηση στην Αττική 

Μεγάλος Περίπατος: Οι αλλαγές σε Σύνταγμα και Πανεπιστημίου - Η κίνηση στο κέντρο Facebook Twitter
Μεγάλος Περίπατος: Οι αλλαγές σε Σύνταγμα και Πανεπιστημίου - Η κίνηση στο κέντρο Facebook Twitter
EUROKINISSI

Εναλλακτικές διαδρομές

 

«Για την αποφυγή των καθυστερήσεων που ενδέχεται να προκληθούν τις πρώτες ημέρες των αλλαγών, οι συγκοινωνιολόγοι προτείνουν εναλλακτικές διαδρομές που θα διευκολύνουν την μετακίνηση των οδηγών:

Από βορειοδυτικές περιοχές και Ομόνοια, Πατήσια, Κυψέλη

  • Μέσω Ακαδημίας
  • Μέσω Πειραιώς - Χαμοστέρνας - Καλλιρόης
  • Μέσω Λ. Αλεξάνδρας


«Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας στοχεύουν στη μείωση της διερχόμενης κυκλοφορίας από το κέντρο της Αθήνας (οχήματα που τόσο η προέλευση όσο και ο προορισμός τους δεν έχουν σχέση με το κέντρο) και για το λόγο αυτό προτείνεται η κίνηση σε περιφερειακούς του κέντρου άξονες», αναφέρει ο δήμος Αθηναίων.

Μεγάλος Περίπατος: Οι αλλαγές σε Σύνταγμα και Πανεπιστημίου - Η κίνηση στο κέντρο Facebook Twitter
EUROKINISSI
Μεγάλος Περίπατος: Οι αλλαγές σε Σύνταγμα και Πανεπιστημίου - Η κίνηση στο κέντρο Facebook Twitter
EUROKINISSI
Μεγάλος Περίπατος: Οι αλλαγές σε Σύνταγμα και Πανεπιστημίου - Η κίνηση στο κέντρο Facebook Twitter
EUROKINISSI

Επίσης προτείνονται εναλλακτικά μέσα και συνδυασμοί μετακινήσεων:

  • Για την είσοδο στο κέντρο από τα προάστια προτείνεται και η μετεπιβίβαση, τηρώντας όλους τους προβλεπόμενους κανόνες υγιεινής, στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στις παρυφές των κεντρικών περιοχών, όπως στο μετρό (π.χ. στον μεγάλο υπόγειο χώρο στάθμευσης στο μετρό Συγγρού-Φιξ) και στα λεωφορεία και τρόλεϊ.
  • Για τις κοντινές μετακινήσεις στο κέντρο προτείνεται, όπου είναι δυνατόν, το περπάτημα και το ποδήλατο.
  • Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι οι ώρες κυκλοφοριακής αιχμής στο κέντρο είναι 8:30-10:00 το πρωί και 2:00-4:00 το απόγευμα» αναφέρει ο δήμος Αθηναίων.
Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Γιάννης Καλλιάνος αποχαιρετά τον πατέρα του: Ο πόνος της απώλειας μού σχίζει την ψυχή

Ελλάδα / Ο Γιάννης Καλλιάνος αποχαιρετά τον πατέρα του: Ο πόνος της απώλειας μου σκίζει την ψυχή

«Ο καθηγητής έλεγε ότι πας καλά και ότι δεν χρειάζεσαι παραπάνω υποστήριξη όταν εσύ έσβηνες από τη δύσπνοια» γράφει ο βουλευτής της ΝΔ και μετεωρολόγος στο τελευταίο αντίο προς τον πατέρα του Δημήτρη
NEWSROOM
Δίκη για το τροχαίο στη Βουλή: Προκλητικές μαρτυρίες για τον θάνατο του Ιάσονα Λαλαούνη

Ελλάδα / Δίκη για τροχαίο στη Βουλή: «Η μηχανή έκανε παράνομη προσπέραση» είπε ο συνοδηγός του υπηρεσιακού που σκότωσε τον Ιάσονα Λαλαούνη

«Η ουσία είναι ότι μας έχει δει από 60 μέτρα και δεν κόβει ταχύτητα» είπε ο βασικός μάρτυρας και συνοδηγός του υπηρεσιακού οχήματος επιχειρώντας να μεταθέσει την ευθύνη στον 23χρονο Ιάσονα
NEWSROOM