Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε εκτεταμένη αναφορά στην κατασκευή και το χρονοδιάγραμμα των έργων του Μετρό Θεσσαλονίκης, κατά την ομιλία του στη φετινή ΔΕΘ. 

 

O πρωθυπουργός ανακοίνωσε πως επιλογή της κυβέρνησης είναι το έργο να λειτουργήσει ενιαίο, κάτι που σημαίνει πως με βάση τα όσα είπε θα εξυπηρετεί τους πολίτες από τον Απρίλιο του 2023. 

 

«Τέλος τα μεγάλα λόγια, οι υπεκφυγές, οι εντυπώσεις, τα ψεύτικα εγκαίνια και οι βαμμένοι μουσαμάδες.

Καθαρές κουβέντες: Με τα σημερινά δεδομένα η λειτουργία του Μετρό θα άρχιζε χωρίς τον Σταθμό Βενιζέλου, τέλη του 2022. Αλλά αυτό θα σήμαινε ένα έργο "κολοβό"», είπε ο πρωθυπουργός. 

 

«Επιστρέφουμε, λοιπόν, στην αρχική λύση για τον σταθμό -με απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιολογικών ευρημάτων.

 

Σύμφωνα, πάντα, με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, στο πλαίσιο του αρχαιολογικού νόμου και βάσει της πρακτικής που ακολουθήθηκε στο Σταθμό Αγίας Σοφίας. Έτσι, το Μετρό θα λειτουργήσει ενιαίο και στο σύνολό του τον Απρίλιο του 2023», υπογράμμισε. 

 

Την ίδια στιγμή ο πρωθυπουργός τόνισε πως η κυβέρνηση ενισχύει τον ΟΑΣΘ, που θα αναλάβει το βάρος των δημόσιων συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης έως τότε. 

 

«Σήμερα απαιτούνται 500 οχήματα για έναν ομαλό ρυθμό του συγκοινωνιακού έργου και κυκλοφορούν λιγότερα από τα μισά. Όλα αυτά αλλάζουν. Ήδη, θέσαμε σε κυκλοφορία 102 επιπλέον λεωφορεία και η διαφορά είναι αισθητή.

 

Και αναθέτουμε στα ΚΤΕΛ τις περιαστικές και υπεραστικές διαδρομές, ώστε ο ΟΑΣΘ να καλύπτει επαρκέστερα την μητροπολιτική ζώνη. Έτσι, 150 με 200 λεωφορεία θα μπουν αμέσως στην εξυπηρέτηση της πόλης. Η σύμβαση θα υπογραφεί έως το τέλος του μήνα και η έναρξη των νέων δρομολογίων θα γίνει τον Οκτώβριο», επεσήμανε.