ΑΝΤΙΟ ΔΙΟΝΥΣΗ

 Sho Shibuya: Ο καλλιτέχνης που αιχμαλώτισε σε μια εικόνα τις φωτιές στην Εύβοια

 Sho Shibuya: Ο καλλιτέχνης που αιχμαλώτισε σε μια εικόνα τις φωτιές στην Εύβοια Facebook Twitter
Sho Shibuya Evia GREECE
0

Η δουλειά του Σο Σιμπούγια, ενός Νεοϋορκέζου καλλιτέχνη που ζει στο Μπρούκλιν είναι να απαθανατίζει τη στιγμή. Έτσι λέει για τη δουλειά του και πιστεύει  από τότε που έφτασε στη Νέα Υόρκη από το Τόκιο, το 2011, μιλώντας ελάχιστα αγγλικά.

Γραφίστας και ιδρυτής του στούντιο  Placeholder, ο Σιμπούγια, όταν η Νέα Υόρκη έκλεισε εξαιτίας του κορωνοϊού άρχισε να απεικονίζει την ανατολή κάθε μέρας στο εξώφυλλο των αντίστοιχων New York Times. Και βοήθησε να καθοριστεί μια στιγμή. Μια στιγμή στην οποία υπήρχε η υπενθύμιση του ουρανού που υπάρχει.

Μια τέτοια συνταρακτική στιγμή απεικόνισε, φτιάχνοντας ένα έργο για την ανατολή στην Εύβοια, ένα κόκκινο πορτοκαλί όπως ήταν το χρώμα του ουρανού από τις φωτιές.

Ο Σιμπούγια μετά την πανδημία επιχειρεί να στρέψει το βλέμμα των ανθρώπων ψηλά, σε μια τοποθεσία που δεν ξέρουμε και μπορεί να μη την είχαμε δει ποτέ, σε κάθε άκρη του πλανήτη. Η εικόνα της Εύβοιας είναι μια υπενθύμιση, για μια άλλη καταστροφή μετά την πανδημία για να ανακαλύψουμε όπως λέει  «τη γενναιοδωρία και την ειρήνη».

Μερικές φορές μια εικόνα τα λέει όλα. Ο καλλιτέχνης αυτός αποτύπωσε μια συλλογική ανάγκη. Για την προστασία της φύσης απέναντι στην καταστροφή. Το οραματίστηκε από το μακρινό Μπρούκλιν και το έφερε μέσω του λογαριασμού του στο ίνσταγκραμ μπροστά στα μάτια όλων μας.

 Sho Shibuya: Ο καλλιτέχνης που αιχμαλώτισε σε μια εικόνα τις φωτιές στην Εύβοια Facebook Twitter
Sho Sibuya DIXIE FIRE

Η ανταπόκριση του κόσμου όταν αποφάσισε  να αποτυπώνει επάνω στην εφημερίδα και να αντιπαραβάλλει τις ειδήσεις με τον ουρανό ήταν εκπληκτική. «Εκτιμώ την ανταπόκριση, με κάνει να αισθάνομαι ότι είμαι συνδεδεμένος με τον κόσμο μέσω της δουλειάς μου», λέει.

«Ο ουρανός μας θυμίζει ότι υπάρχει ακόμα ένας μεγάλος κόσμος έξω από τα παράθυρά μας και ότι κάθε μέρα είναι μια νέα μέρα, με μια νέα ευκαιρία για πρόοδο και ειρήνη». Αυτό που τον εμπνέει περισσότερο είναι ο χρόνος. «Χρόνος. Έχω εμμονή με το να αποτυπώνω μια φευγαλέα στιγμή. Ο χρόνος είναι ένα πολύτιμο πράγμα και μπορείτε να απεικονίσετε μια στιγμή μόνο μία φορά. Δημιουργεί νόημα και μια ιστορία από μόνη της» πιστεύει ο Σιμπούγια.

 Sho Shibuya: Ο καλλιτέχνης που αιχμαλώτισε σε μια εικόνα τις φωτιές στην Εύβοια Facebook Twitter
Sho Sibuya CLIMATE EMERGENCY
 Sho Shibuya: Ο καλλιτέχνης που αιχμαλώτισε σε μια εικόνα τις φωτιές στην Εύβοια Facebook Twitter
Sho Sibuya New York
 Sho Shibuya: Ο καλλιτέχνης που αιχμαλώτισε σε μια εικόνα τις φωτιές στην Εύβοια Facebook Twitter
Sho Sibuya GEORGE FLOYD
Πολιτισμός
0

ΑΝΤΙΟ ΔΙΟΝΥΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ: Aνέβασε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά με την τολμηρή εμφάνισή του στο Φεστιβάλ Λονδίνου

Πολιτισμός / Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ: Aνέβασε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά με την τολμηρή εμφάνισή του στο Φεστιβάλ Λονδίνου

Με μια εμφάνιση γεμάτη τόλμη και υπονοούμενα, ο Σουηδός ηθοποιός απέδωσε για ακόμη μία φορά τη φετιχιστική αισθητική της νέας του ταινίας «Pillion»
LIFO NEWSROOM
Οι Times UK για τις αντιδράσεις της Αθήνας μετά το δείπνο του Βρετανικού Μουσείου μπροστά από τα Γλυπτά του Παρθενώνα

Πολιτισμός / Βρετανικό Μουσείο: Τι έγραψαν οι Times για τις αντιδράσεις της Αθήνας μετά το δείπνο του Βρετανικού Μουσείου

Οι Times δίνουν περισσότερο βάρος στις διαβεβαιώσεις των υπευθύνων του Μουσείου, ότι η προστασία των Γλυπτών του Παρθενώνα προτάσσεται έναντι κάθε άλλης εκδήλωσης
LIFO NEWSROOM
Σχόλιο Μενδώνη για το δείπνο μπροστά από τα Γλυπτά του Παρθενώνα: «Προκλητική αδιαφορία»

Πολιτισμός / Σχόλιο Μενδώνη για το δείπνο μπροστά από τα Γλυπτά του Παρθενώνα: «Προκλητική αδιαφορία»

«Κατ´ επανάληψη και διαχρονικά το υπουργείο Πολιτισμού έχει καταδικάσει τα δείπνα, τις δεξιώσεις και τις επιδείξεις μόδας που διοργανώνονται στους χώρους, στους οποίους εκτίθενται μνημεία και έργα τέχνης»
LIFO NEWSROOM