«No Time to Die»: Οι πρώτες κριτικές επιβεβαιώνουν πως η αναμονή άξιζε τον κόπο

«No Time to Die»: Οι πρώτες κριτικές επιβεβαιώνουν πως η αναμονή άξιζε τον κόπο Facebook Twitter
0

Μετά από ενάμιση χρόνο και με τον δείκτη προσμονής να έχει αγγίξει το κόκκινο, από αύριο οι σινεφίλ θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν το κύκνειο άσμα του Ντάνιελ Κρεγκ στο κουστούμι του 007.

Οι εκπλήξεις που περιμένουν τους θεατές του αυτοαναφορικού «No Time to Die» είναι πάρα πολλές: Θα δουν έναν Μποντ να κάνει πράγματα που δεν έχει κάνει ποτέ μέχρι τώρα στο πανί, με την παραγωγή να εκλιπαρεί δικαίως όσους βλέπουν το φιλμ να μην κάνουν spoiler. Είναι μια ταινία που θα συζητηθεί πολύ, σε κάποιους θα αρέσει, σε άλλους όχι, εκείνο που δεν χωρά αμφισβήτηση είναι ότι πρόκειται για το πιο συγκινητικό entry της σειράς.

Στους κριτικούς, πάντως, η ταινία αρέσει. «Το Νo Time to Die κάνει αυτό για το οποίο ήταν προορισμένο, κλείνει την εποχή Ντάνιελ Κρεγκ με απίστευτη φιλοδοξία και αυτοπεποίθηση. Πέρα από αυτό, παίρνει κάτι από σχεδόν κάθε ταινία Μποντ που έχει προηγηθεί και πετυχαίνει να δέσει όλα αυτά τα κομμάτια μεταξύ τους» γράφει ο Νίκολας Μπάρμπερ στο BBC.

«Συχνά είναι πολύ αστείο, ο τόνος παραπέμπει ενίοτε στα πιο παράξενα σημεία της εποχής Κόνερι και το χιούμορ δείχνει σύγχρονο και βρετανικό» επισημαίνει ο Ρόμπι Κόλιν του Telegraph.

Οι πρώτες κριτικές για το No Time to Die επιβεβαιώνουν πως η αναμονή άξιζε τον κόπο Facebook Twitter
Ο Κρεγκ παραδίδει την πιο σύνθετη, πολυεπίπεδη ερμηνεία σε ταινία Μποντ, σύμφωνα με τον Τζέισον Σόλομονς του The Wrap.
«No Time to Die»: Οι πρώτες κριτικές επιβεβαιώνουν πως η αναμονή άξιζε τον κόπο Facebook Twitter

«Είναι μια ταινία Μποντ που κάνει όσα απαιτούνται από μια ταινία Μποντ, αλλά ταυτόχρονα δεν μοιάζει καθόλου με τέτοια. Για μια σειρά ταινιών που προσπάθησε να φέρει το ανθρώπινο στοιχείο σε έναν ήρωα μεγαλύτερο από τη ζωή, αυτό είναι ένα αντάξιο φινάλε» σχολιάζει ο Τζον Νάτζεντ του Empire.

Για τον Τζέισον Σόλομονς του The Wrap «περισσότερο από όλα, θα θυμόμαστε το No Time to Die για τον συναισθηματικό του αντίκτυπο. Kαι ο Κρεγκ παραδίδει την πιο σύνθετη, πολυεπίπεδη ερμηνεία σε ταινία Μποντ».

«Είναι αποστομωτικό, αστείο, σίγουρο για τον εαυτό του, μα πάνω από όλα είναι επικό σε όλα του: έχει επική δράση, επικά γέλια, επικές κασκάντες και παρά την ψηφιακή επεξεργασία και την περιστασιακή εξωφρενικότητα, μοιάζει να εκτυλίσσεται στον πραγματικό κόσμο, έναν μεγάλο, ανοιχτό χώρο τον οποίο όλοι λαχταρούμε να ξαναδούμε» γράφει ο Πίτερ Μπράντσοου στον Guardian.

«Επειδή πολλές βεβαιότητες πάνε περίπατο, το No Time to Die προσφέρει γενναιόδωρα ό,τι περιμένει μπορεί να περιμένει ένας fan του James Bond. [...] Το σενάριο θίγει την πολυτιμότητα της επαφής, επιστρατεύοντας τους τζεϊμσμποντικούς ιδιωματισμούς στο πλαίσιο της σύγκρουσης που θα φέρει το τέλος του κόσμου όπως τον γνωρίζουμε, με τους μηχανισμούς δράσης ενός πράκτορα που πλέον φλερτάρει με την ελεύθερη βούληση και προσαρμόζει τους ξεπερασμένους κώδικες του καθήκοντος» αναφέρει ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος στην κριτική του για τη LiFO, την οποία θα μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη στο τεύχος που κυκλοφορεί αύριο, αλλά και στο LIFO.gr.

Κλείστε το εισιτήριο σας νωρίς, απολαύστε την ταινία, μην χαλάσετε τα μυστικά της για τους υπολοίπους και μην ξεχνάτε: ο Μποντ θα επιστρέψει. Τώρα, με ποια μορφή, αυτό είναι μια άλλη ιστορία, που δεν βλέπουμε την ώρα να ακούσουμε.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια τελετή αλλιώτικη: Η Ολυμπιακή Φλόγα άναψε μέσα στο μουσείο της Ολυμπίας

Πολιτισμός / Μια τελετή αλλιώτικη: Η Ολυμπιακή Φλόγα άναψε μέσα στο μουσείο της Ολυμπίας

Παρά την αναγκαστική μεταφορά στο μουσείο, η τελετή διατήρησε τα καθιερωμένα τελετουργικά, δηλαδή τις χορογραφημένες κινήσεις των «ιερειών» και των κουρών, καθώς και απαγγελίες στην ελληνική γλώσσα
LIFO NEWSROOM
Το Moυσείο Κυκλαδικής Τέχνης παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό το Balloon Venus Lespugue του Jeff Koons

Πολιτισμός / Το Moυσείο Κυκλαδικής Τέχνης παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό το Balloon Venus Lespugue του Jeff Koons

Εξερευνώντας τη σημασία της μορφής της Αφροδίτης από την Παλαιολιθική περίοδο μέχρι σήμερα, το έργο θα φιλοξενηθεί από τις 19 Μαρτίου ως τις 31 Αυγούστου 2026 στο Μέγαρο Σταθάτου μαζί με δέκα αντίγραφα ειδωλίων «Αφροδίτης» της Ανώτερης παλαιολιθικής περιόδου
LIFO NEWSROOM
Τζένιφερ Λόρενς, Οικονομίδης και μεταφυσικό ρομάντζο από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τζένιφερ Λόρενς, Οικονομίδης και μεταφυσικό ρομάντζο από αύριο στους κινηματογράφους

Η tour de force ερμηνεία της Τζένιφερ Λόρενς στη νέα ταινία της Λιν Ράμσεϊ, η «Σπασμένη Φλέβα» του Γιάννη Οικονομίδη, και μια ιδιαίτερη ρομαντική κομεντί ξεχωρίζουν από την κινηματογραφική σοδειά αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μάνος Χατζιδάκις: Ο γιος του προσφεύγει στη Δικαιοσύνη για την παγκόσμια περιοδεία – Τι απαντά η εταιρεία παραγωγής

Πολιτισμός / Μάνος Χατζιδάκις: Ο γιος του προσφεύγει στη Δικαιοσύνη για την παγκόσμια περιοδεία – Τι απαντά η εταιρεία παραγωγής

Ο Γιώργος Χατζιδάκις αναφέρει ότι το αίτημα για την περιοδεία είχε απορριφθεί «ρητά», καθώς «δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές και στο καλλιτεχνικό ήθος» του Μάνου Χατζιδάκι
LIFO NEWSROOM
Θεολογική Σχολή Χάλκης: Η παπική επίσκεψη φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της επαναλειτουργίας

Πολιτισμός / Θεολογική Σχολή Χάλκης: Η παπική επίσκεψη φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της επαναλειτουργίας

Στο πρώτο του ταξίδι στο εξωτερικό, ο Πάπας Λέων επισκέπτεται την Τουρκία για να συμμετάσχει στις εκδηλώσεις για τα 1.700 χρόνια από τη Σύνοδο της Νίκαιας, σε μια επίσκεψη που αναζωπυρώνει τις ελπίδες για την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης
LIFO NEWSROOM