Να πώς η πάντα ανατρεπτική Μαντόνα διαφημίζει το νέο της εγχείρημα

Να πώς η πάντα ανατρεπτική Μαντόνα διαφημίζει το νέο της εγχείρημα Facebook Twitter
0

H βασίλισσα της ποπ είναι εκτός από θρύλος της μουσικής και μια ικανή επιχειρηματίας που λίγο πριν τα 60 της αρνείται να συνταξιοδοτηθεί.

Η Μαντόνα αυτή την περίοδο φαίνεται πως έχει βάλει ακόμη ένα εμπορικό στοίχημα καθώς η καλλυντική σειρά περιποίησης  MDNA skin care ετοιμάζεται να λανσαριστεί στις ΗΠΑ.

Και φυσικά η Μαντόνα δεν θα μπορούσε να παρά να κάνει το πρόμο με έναν πιο ιδιαίτερο τρόπο και να επιλέξει για συντροφιά της έναν ανατρεπτικό φίλο της. Ο Τζος Οστρόβσκι, διάσημος ως «Fat Jew» για την σατιρική του παρουσία στο διαδίκτυο και την αμερικανική ποπ κουλτούρα διαφημίζει κρέμες προσώπου και μακιγιάζ μαζί με την Μαντόνα.

Εκτός από το σκετσάκι τους το βίντεο που δημοσιεύτηκε παρουσιάζει από κοντά και μερικά από τα προϊόντα της σειράς MDNA.

Πάντως το βίντεο αυτό είναι μόνο η αρχή της προώθησης που ξεκινά πιο μαζικά τις επόμενες μέρες και φημολογείται πως θα είναι ενισχυμένο με ακόμη πιο διάσημες παρουσίες.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cinobo Πατησίων: Το Cinobo σώζει άλλο ένα σινεμά που κινδύνευε να κλείσει

Πολιτισμός / Το Cinobo σώζει άλλο ένα σινεμά της Αθήνας που κινδύνευε να κλείσει

Το Αλεξάνδρα-Πατησίων μετονομάζεται σε Cinobo Πατησίων, γίνεται το αποκλειστικό σπίτι του Midnight Express και επιστρέφει με ταινίες που δεν προβάλλονται πουθενά αλλού, υπό την επιμέλεια του Cinobo και του Άκη Καπράνου.
LIFO NEWSROOM
Ήταν τελικά 65.000 θεατές στη συναυλία της Άννας Βίσση στο Καλλιμάρμαρο;

Πολιτισμός / Ήταν τελικά 65.000 θεατές στη συναυλία της Άννας Βίσση στο Καλλιμάρμαρο;

Όταν η γενιά των μπουάτ γεμίζει το Καλλιμάρμαρο - Η Άννα Βίσση το περασμένο Σάββατο και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου πριν από έναν χρόνο έφεραν δεκάδες χιλιάδες κόσμου στις συναυλίες τους - Τι λέει ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου στη LiFO
ΜΙΛΤΟΣ ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ