Να πώς η πάντα ανατρεπτική Μαντόνα διαφημίζει το νέο της εγχείρημα

Να πώς η πάντα ανατρεπτική Μαντόνα διαφημίζει το νέο της εγχείρημα Facebook Twitter
0

H βασίλισσα της ποπ είναι εκτός από θρύλος της μουσικής και μια ικανή επιχειρηματίας που λίγο πριν τα 60 της αρνείται να συνταξιοδοτηθεί.

Η Μαντόνα αυτή την περίοδο φαίνεται πως έχει βάλει ακόμη ένα εμπορικό στοίχημα καθώς η καλλυντική σειρά περιποίησης  MDNA skin care ετοιμάζεται να λανσαριστεί στις ΗΠΑ.

Και φυσικά η Μαντόνα δεν θα μπορούσε να παρά να κάνει το πρόμο με έναν πιο ιδιαίτερο τρόπο και να επιλέξει για συντροφιά της έναν ανατρεπτικό φίλο της. Ο Τζος Οστρόβσκι, διάσημος ως «Fat Jew» για την σατιρική του παρουσία στο διαδίκτυο και την αμερικανική ποπ κουλτούρα διαφημίζει κρέμες προσώπου και μακιγιάζ μαζί με την Μαντόνα.

Εκτός από το σκετσάκι τους το βίντεο που δημοσιεύτηκε παρουσιάζει από κοντά και μερικά από τα προϊόντα της σειράς MDNA.

Πάντως το βίντεο αυτό είναι μόνο η αρχή της προώθησης που ξεκινά πιο μαζικά τις επόμενες μέρες και φημολογείται πως θα είναι ενισχυμένο με ακόμη πιο διάσημες παρουσίες.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Νταϊάνα Ρος κάνει ντεμπούτο σε νέο Billboard Chart για πρώτη φορά στην καριέρα της

Πολιτισμός / Η Νταϊάνα Ρος κάνει ντεμπούτο σε Billboard Chart για πρώτη φορά στην καριέρα της χάρη στο «Stranger Things»

Παρά τις δεκαετίες επιτυχίας στα charts σε πολλαπλές μορφές, η Ρος δεν είχε εμφανιστεί ποτέ προηγουμένως σε αυτήν τη λίστα, κυρίως επειδή μεγάλο μέρος του μουσικού καταλόγου της προηγείται της εποχής των ψηφιακών πωλήσεων
THE LIFO TEAM
Αλέξης Ακριθάκης, Χωρίς τίτλο, 1970, 45 Χ 71 εκ., λάδι σε καμβά © The Estate of Alexis Akrithakis

Πολιτισμός / Μεγάλη αναδρομική έκθεση του Αλέξη Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη

Μετά από 30 χρόνια θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο κοινό σημαντικά έργα από ιδιωτικές και δημόσιες συλλογές, αναδεικνύοντας το εύρος μιας από τις πιο αναγνωρίσιμες και ιδιοσυγκρασιακές μορφές της νεοελληνικής τέχνης.
THE LIFO TEAM