Η Κιμ Καρντάσιαν και πολλοί ακόμη διάσημοι μποϊκοτάρουν το Facebook και το Instagram

Η Κιμ Καρντάσιαν και πολλοί ακόμη διάσημοι μποϊκοτάρουν το Facebook και το Instagram Facebook Twitter
0

H Κιμ Καρντάσιαν και δεκάδες άλλες διασημότητες ανακοίνωσαν ότι θα «παγώσουν» τους λογαριασμούς τους στα social media για να διαμαρτυρηθούν ενάντια στη διάδοση «μίσους,  προπαγάνδας και παραπληροφόρησης».

«Η παραπληροφόρηση που κοινοποιείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει σοβαρό αντίκτυπο», αναφέρει η Κιμ Καρντάσιαν σε δήλωσή της την Τρίτη. Η κίνηση είναι μέρος της εκστρατείας #StopHateforProfit που οργανώθηκε από ακτιβιστές πολιτικών δικαιωμάτων. Οι διασημότητες θα σταματήσουν οποιαδήποτε δραστηριότητα στους λογαριασμούς τους για 24 ώρες την Τετάρτη.

«Δεν μπορώ να σιωπήσω, ενώ αυτές οι πλατφόρμες συνεχίζουν να επιτρέπουν τη διάδοση μίσους, προπαγάνδας και παραπληροφόρησης, που δημιουργήθηκαν από ομάδες για να σπείρουν τη διχόνοια και να διχάσουν την Αμερική. Η παραπληροφόρηση έχει σοβαρό αντίκτυπο στις εκλογές μας και υπονομεύει τη δημοκρατία μας», πρόσθεσε.


Άλλες διασημότητες που έχουν συμφωνήσει να συμμετάσχουν στο μποϊκοτάζ είναι ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, η Τζένιφερ Λόρενς και η Κέιτι Πέρι. «Δεν μπορώ να μείνω αδρανής ενώ αυτές οι πλατφόρμες κλείνουν τα μάτια σε ομάδες και δημοσιεύσεις που διαδίδουν μίσος και παραπληροφόρηση», έγραψε η Πέρι  στο Instagram. Ο ηθοποιός Άστον Κούτσερ, ο οποίος έχει εκατομμύρια ακολούθους και συμμετέχει επίσης στο μποϊκοτάζ, είπε ότι «αυτά τα εργαλεία δεν κατασκευάστηκαν για τη διάδοση του μίσους και της βίας».


Οι διοργανωτές της καμπάνιας #StopHateforProfit, που ξεκίνησε τον Ιούνιο, κατηγορούν το Facebook και το Instagram ότι δεν κάνουν αρκετά για να σταματήσουν τη ρητορική μίσους και την παραπληροφόρηση. Η ομάδα έχει εστιάσει στο Facebook, το οποίο κατέχει επίσης το Instagram και το WhatsApp και πέρυσι προσέλκυσε διαφημιστικά έσοδα περίπου 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Χιλιάδες επιχειρήσεις και σημαντικές ομάδες πολιτικών δικαιωμάτων συμμετέχουν στην εκστρατεία. «Πλησιάζουμε σε μία από τις πιο κρίσιμες εκλογικές αναμετρήσεις στην αμερικανική ιστορία. Οι ανεξέλεγκτες και ασαφείς αλλαγές του Facebook έχουν επικίνδυνες ελλείψεις για την προστασία της δημοκρατίας μας», αναφέρει η εκστρατεία.

Τον Ιούνιο, το Facebook είπε ότι θα χαρακτηρίσει ως δυνητικά επιβλαβείς ή παραπλανητικές τις αναρτήσεις που είναι αμφιλεγόμενες για την αξία των ειδήσεών τους. Ο ιδρυτής Μαρκ Ζούκερμπεργκ είπε επίσης ότι θα απαγορεύσει διαφημίσεις που περιέχουν ισχυρισμούς «ότι άτομα συγκεκριμένης φυλής, εθνικότητας, καταγωγής, θρησκείας, σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου ή καθεστώτος μετανάστευσης» αποτελούν απειλή για άλλους.

Αλλά η εκστρατεία #StopHateforProfit ζήτησε να γίνουν περισσότερα και στη συνέχεια περισσότερες από 90 εταιρείες σταμάτησαν τη διαφήμιση προς υποστήριξη των προσπαθειών της. Ως αποτέλεσμα του μποϊκοτάζ, οι μετοχές στο Facebook σημείωσαν πτώση και τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι 7,2 δισ. δολάρια είχαν χαθεί από την προσωπική καθαρή αξία του Ζούκερμπεργκ.

Οι ρυθμιστικές αρχές και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής σε όλο τον κόσμο ανησυχούν για την ανάπτυξη της ρητορικής μίσους, όχι μόνο στο Facebook, αλλά και σε όλες τις πλατφόρμες, με πολλές χώρες να ξεκινούν έρευνες για το πώς αντιμετωπίζουν οι εταιρείες τεχνολογίας το ζήτημα.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM