Αφιερωμένο στη συγγραφέα Κάρμεν Λαφορέτ το σημερινό Google doodle

Αφιερωμένο στη συγγραφέα Κάρμεν Λαφορέτ το σημερινό Google doodle Facebook Twitter
0

Αφιερωμένο στην Ισπανίδα συγγραφέα Κάρμεν Λαφορέτ είναι το σημερινό doodle της Google

Η Κάρμεν Λαφορέτ Ντίαζ γεννήθηκε σαν σήμερα, το 1921 στη Βαρκελώνη. Το «Nada» που έγραψε το 1945 θεωρείται ένα από τα πιο σημαντικά σύγχρονα μυθιστορήματα της Ισπανίας. 

Πέρασε τα πρώτα χρόνια της ζωής της στις Κανάριες Νήσους, ένα καταφύγιο μακριά από την αναταραχή του Ισπανικού Εμφυλίου. Στα 18 της χρόνια επέστρεψε με την οικογένειά της στη Βαρκελώνη για να σπουδάσει Φιλοσοφία, ενώ στη συνέχεια εγκαταστάθηκε στη Μαδρίτη, όπου βρήκε μια πόλη που πάσχιζε να συνέλθει. 

Σε αυτό το κλίμα έγραψε το «Nada», την ιστορία μιας 18χρονης ορφανής στη μεταπολεμική Βαρκελώνη. Το μυθιστόρημα περιέγραφε την σκληρή πραγματικότητα της εποχής, από μία φρέσκια οπτική, με απλή γραφή, που ερχόταν σε αντίθεση με το περίπλοκο στιλ που χαρακτήριζε πολλά ισπανικά έργα της εποχής, σημειώνει η Google. 

Χάρη στο καινοτόμο μυθιστόρημά της, η Λαφορέτ κέρδισε το πρώτο της βραβείο Nadal, που θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες τιμές στην ισπανική λογοτεχνία, ενώ ενέπνευσε μία νέα γενιά γυναικών συγγραφέων. Μαζί με διάφορες συλλογές διηγημάτων, μία νουβέλα και ταξιδιωτικά βιβλία, η Λαφορέτ εξέδωσε άλλα τρία μυθιστορήματα, στα τέλη της δεκαετίας του ‘60.  
 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM