Take away ή delivery καφές & φαγητό: Αυξάνεται η τιμή τους από 1η Ιανουαρίου λόγω «πλαστικών»

Take away ή delivery καφές & φαγητό: Αυξάνεται η τιμή τους από την 1η Ιανουαρίου 2022 Facebook Twitter
PIXABAY
0

Αύξηση στην τιμή του take away και delivery καφέ και φαγητού αναμένεται από το νέο έτος, καθώς από την 1η Ιανουαρίου του 2022, τίθεται σε ισχύ η εισφορά προστασίας του περιβάλλοντος για τα πλαστικά προϊόντα μίας χρήσης.

Συγκεκριμένα, όπως προβλέπει σχετική απόφαση της ΑΑΔΕ που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ «από την 1η Ιανουαρίου 2022 επιβάλλεται εισφορά προστασίας του περιβάλλοντος σε take away και delivery για τα πλαστικά προϊόντα μίας χρήσης, που διατίθενται ως συσκευασία των τροφίμων και των ποτών κατά την πώλησή τους από επιχειρήσεις μαζικής εστίασης και από επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, οι οποίες πωλούν τρόφιμα και ποτά».

Μικρή αύξηση τιμής σε καφέ και φαγητά από 1η Ιανουαρίου για καλό σκοπό Facebook Twitter

Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση, η καταβολή της εισφοράς επιβάλλεται στους καταναλωτές ανά τεμάχιο προϊόντος. «Το πλαστικό κάλυμμα ή καπάκι λογίζεται ως διακριτό προϊόν, για το οποίο επιβάλλεται αυτοτελώς η εισφορά».


Το ύψος της εισφοράς προστασίας του περιβάλλοντος έχει οριστεί στα 0,05 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Αυτό σημαίνει πως η τιμή του καφέ σε κυπελλάκι με καπάκι θα αυξηθεί κατά 0,10 ευρώ.

Δείτε περισσότερα σχετικά με την απόφαση ΕΔΩ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM