Tα ελληνικά προϊόντα που σαρώνουν στις ΗΠΑ

Tα ελληνικά προϊόντα που σαρώνουν στις ΗΠΑ Facebook Twitter
0

Σε αρκετές περιπτώσεις προϊόντων και κατηγορίες η Ελλάδα εμφανίζεται ως ο μεγαλύτερος εξαγωγέας της Αμερικής, αφήνοντας πίσω γειτονικές χώρες όπως η Τουρκία, η Ιταλία και η Ισπανία.

Το 2013 οι εξαγωγές ελληνικού ελαιόλαδου έφθασαν τα 100 εκατ. δολάρια. Σε κάποιες κατηγορίες η ελληνική συμμετοχή φθάνει το 73.2%. 

Αναλυτικά τα ελληνικά προϊόντα που κυριαρχούν στις αμερικανικές αγορές, με το ποσοστό που κατέχουν.

Ελιές 73%. Ακολουθούν Ιταλία, Τουρκία, Καναδάς.

Φασόλια 68.8%. Ακολουθούν Μεξικό, Ονδούρες, Κίνα.

Τσιπούρα 58%. Ακολουθούν Κύπρος και Τουρκία.

Λαβράκι 54,2%. Κύριος ανταγωνιστής η Τουρκία.

Ελαφρόπετρα 53,8%. Ακολουθούν Ισλανδία, Μεξικό, Κίνα.

Σύκα 37,1%. Κύριος ανταγωνιστής η Τουρκία.

Τυρί από πρόβειο γάλα 29,8%. Κύριοι ανταγωνιστές Ισπανία, Ισραήλ.

Σιδερένιοι και ατσάλινοι σωλήνες 26,4%. Κύριοι ανταγωνιστές Νότια Κορέα, Γερμανία, Ιαπωνία.

Ξυραφάκια 25,5%. Κύριοι ανταγωνιστές Μεξικό, Κίνα.

Ροδάκινα 20,1%. Κύριοι ανταγωνιστές Κίνα, Χιλή, Αυστραλία.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οριστικοποιείται το πακέτο ΔΕΘ: Ελαφρύνσεις στη μεσαία τάξη, ενισχύσεις για ευάλωτους, παρεμβάσεις για το στεγαστικό

Οικονομία / Οριστικοποιείται το πακέτο ΔΕΘ: Ελαφρύνσεις στη μεσαία τάξη, ενισχύσεις για ευάλωτους, παρεμβάσεις για το στεγαστικό

Βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι να αξιοποιηθεί η υπεραπόδοση της οικονομίας και τα έσοδα από την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής
LIFO NEWSROOM
LAMDA Development - ION Group: Στρατηγική συμφωνία 450 εκατ.ευρώ για τη δημιουργία Διεθνούς Κέντρου Έρευνας & Καινοτομίας στο The Ellinikon

Οικονομία / LAMDA Development - ION Group: Στρατηγική συμφωνία 450 εκατ.ευρώ για τη δημιουργία Διεθνούς Κέντρου Έρευνας & Καινοτομίας στο The Ellinikon

Το συνολικό μέγεθος της επένδυσης του Ομίλου ΙΟΝ που σχετίζεται με το Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας εκτιμάται ότι θα υπερβεί το 1,5 δισ. ευρώ
LIFO NEWSROOM