«Μύθος» οι μεγάλες προσφορές την περίοδο της Black Friday

«Μύθος» οι μεγάλες προσφορές την περίοδο της Black Friday Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Πλασματικές φέρεται να ήταν οι προσφορές για μία ακόμη χρονιά την περίοδο του Black Friday στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, το 8,32% των προϊόντων που διακινήθηκαν μέσω του Skroutz πωλήθηκαν με έκπτωση πάνω από 10%. Είναι ενδεικτικό, ότι το 87,9% των προϊόντων πωλήθηκαν στην ίδια τιμή ή σχεδόν στην ίδια τιμή με την περίοδο πριν το Black Friday, ενώ το 3,78% των προϊόντων όχι μόνο δεν διατέθηκαν με έκπτωση, αλλά πωλήθηκαν ακριβότερα.

Το ίδιο βέβαια συνέβη και πέρυσι, όταν το ποσοστό των προϊόντων που όντως διατέθηκαν με έκπτωση ήταν μόλις 8,5%. Φέτος, αυξήθηκαν τα προϊόντα, κυρίως βρεφικά και παιδικά είδη, που διατέθηκαν και πιο ακριβά.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σύγκριση που έκανε η ομάδα Business Intelligence της Skroutz, προκύπτει ότι κατά τη φετινή Black Friday το 7,71% των προϊόντων στην κατηγορία «Παιδικά – Βρεφικά» πωλήθηκε ακριβότερα σε σύγκριση με την περίοδο 7-13/11/2020.

Επίσης, σε ποσοστό άνω του 10% τα χριστουγεννιάτικα στολίδια/λαμπάκια/διακοσμητικά που αγοράστηκαν μέσω Skroutz διατέθηκε σε υψηλότερες τιμές την περίοδο της Black Friday.

Αρκετά υψηλότερο είναι φέτος και το ποσοστό των προϊόντων τεχνολογίας που πωλήθηκαν ακριβότερα, 5,14% έναντι 1,6% το 2019, ενώ η κατηγορία στην οποία παρατηρείται το μικρότερο ποσοστό προϊόντων που διατέθηκαν ακριβότερα είναι αυτή των ειδών αυτοκινήτου και μηχανής (1,31% φέτος έναντι 1,4% πέρυσι). 

Τις μεγαλύτερες εκπτώσεις πάντως παρουσίασαν οι κατηγορίες «Υγεία και Ομορφιά» και «Μόδα», κατηγορίες στις οποίες πωλήθηκε με έκπτωση άνω του 10%, 12,8% και 9,84% των προϊόντων, αντιστοίχως. 

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έρχονται νέοι ευρωπαϊκοί πόροι ύψους €8 δισ. για έργα σε ενέργεια, στέγαση και συγκοινωνίες

Οικονομία / Έρχονται νέοι ευρωπαϊκοί πόροι ύψους €8 δισ. για έργα σε ενέργεια, στέγαση και συγκοινωνίες

Από το 2026 έως το 2032, θα ενισχυθούν δράσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών, τη φοιτητική στέγαση, τις συγκοινωνίες, την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και τη στήριξη ευάλωτων νοικοκυριών και μικρών επιχειρήσεων
LIFO NEWSROOM
Το μεγάλο στοίχημα της ΑΑΔΕ: Ενιαίοι έλεγχοι, ψηφιακή εποπτεία και νέος ρόλος στις αγροτικές ενισχύσεις

Οικονομία / Το μεγάλο στοίχημα της ΑΑΔΕ: Ενιαίοι έλεγχοι, ψηφιακή εποπτεία και νέος ρόλος στις αγροτικές ενισχύσεις

Η νέα φάση για την ΑΑΔΕ αναμένεται να τεθεί σταδιακά σε εφαρμογή από το β΄ εξάμηνο του 2025, με χρονικό ορίζοντα πλήρους ενσωμάτωσης εντός 18-24 μηνών
LIFO NEWSROOM
Ένα στα τρία παιδιά στην Ελλάδα στερείται βασικά αγαθά- Πρωταθλήτρια στην παιδική στέρηση

Οικονομία / Ένα στα τρία παιδιά στην Ελλάδα στερείται βασικά αγαθά- Πρωταθλήτρια στην παιδική στέρηση

Στο 33,6% το ποσοστό των παιδιών που μεγαλώνουν χωρίς βασικά είδη ένδυσης, τροφής, παιγνιδιών ή πρόσβασης σε δραστηριότητες – Δραματική η επίδραση του μορφωτικού επιπέδου των γονέων
LIFO NEWSROOM
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ