«Μύθος» οι μεγάλες προσφορές την περίοδο της Black Friday

«Μύθος» οι μεγάλες προσφορές την περίοδο της Black Friday Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Πλασματικές φέρεται να ήταν οι προσφορές για μία ακόμη χρονιά την περίοδο του Black Friday στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, το 8,32% των προϊόντων που διακινήθηκαν μέσω του Skroutz πωλήθηκαν με έκπτωση πάνω από 10%. Είναι ενδεικτικό, ότι το 87,9% των προϊόντων πωλήθηκαν στην ίδια τιμή ή σχεδόν στην ίδια τιμή με την περίοδο πριν το Black Friday, ενώ το 3,78% των προϊόντων όχι μόνο δεν διατέθηκαν με έκπτωση, αλλά πωλήθηκαν ακριβότερα.

Το ίδιο βέβαια συνέβη και πέρυσι, όταν το ποσοστό των προϊόντων που όντως διατέθηκαν με έκπτωση ήταν μόλις 8,5%. Φέτος, αυξήθηκαν τα προϊόντα, κυρίως βρεφικά και παιδικά είδη, που διατέθηκαν και πιο ακριβά.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σύγκριση που έκανε η ομάδα Business Intelligence της Skroutz, προκύπτει ότι κατά τη φετινή Black Friday το 7,71% των προϊόντων στην κατηγορία «Παιδικά – Βρεφικά» πωλήθηκε ακριβότερα σε σύγκριση με την περίοδο 7-13/11/2020.

Επίσης, σε ποσοστό άνω του 10% τα χριστουγεννιάτικα στολίδια/λαμπάκια/διακοσμητικά που αγοράστηκαν μέσω Skroutz διατέθηκε σε υψηλότερες τιμές την περίοδο της Black Friday.

Αρκετά υψηλότερο είναι φέτος και το ποσοστό των προϊόντων τεχνολογίας που πωλήθηκαν ακριβότερα, 5,14% έναντι 1,6% το 2019, ενώ η κατηγορία στην οποία παρατηρείται το μικρότερο ποσοστό προϊόντων που διατέθηκαν ακριβότερα είναι αυτή των ειδών αυτοκινήτου και μηχανής (1,31% φέτος έναντι 1,4% πέρυσι). 

Τις μεγαλύτερες εκπτώσεις πάντως παρουσίασαν οι κατηγορίες «Υγεία και Ομορφιά» και «Μόδα», κατηγορίες στις οποίες πωλήθηκε με έκπτωση άνω του 10%, 12,8% και 9,84% των προϊόντων, αντιστοίχως. 

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καταχρηστικές χρεώσεις τραπεζών: Πώς η Τράπεζα της Ελλάδος επιχειρεί να μειώσει τις υψηλές προμήθειες

Οικονομία / Καταχρηστικές χρεώσεις τραπεζών: Πώς η Τράπεζα της Ελλάδος επιχειρεί να μειώσει τις υψηλές προμήθειες

Μηνιαίες ανακοινώσεις όλων των στοιχείων με επιτόκια και προμήθειες για όλες τις υπηρεσίες σε όλα τα τραπεζικά ιδρύματα θα εκδίδει η ΤτΕ - Αναμένεται κυβερνητική παρέμβαση για τις υψηλές προμήθειες
LIFO NEWSROOM
Αντετοκούνμπο και Premia αγόρασαν το Village Cinema Ρέντη για 14,1 εκατ. ευρώ

Οικονομία / Αντετοκούνμπο και Premia αγόρασαν το εμπορικό κέντρο Village Ρέντη για 14,1 εκατ. ευρώ

Η νέα επιχειρηματική κίνηση από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο και τον Ηλία Γεωργιάδη έχει στόχο να αναβαθμίσει το γνωστό συγκρότημα και να δημιουργήσει στην ευρύτερη περιοχή ένα πρότυπο sports and entertainment center
LIFO NEWSROOM