Αυτά είναι τα πολυτιμότερα brands στον κόσμο

Αυτά είναι τα πολυτιμότερα brands στον κόσμο Facebook Twitter
6

 

H Google είναι το πολυτιμότερο brand στην παγκόσμια αγορά , «αποκαθηλώνοντας» την Apple, σύμφωνα με έρευνα της Millward Brown.

Η αξία της Google  αυξήθηκε κατά 40% φτάνοντας στα 159 δισ. δολάρια, ενώ αυτό της Apple,  υποχώρησε κατά 20% και βρίσκεται στα 148 δισ. δολάρια.

Στις επόμενες θέσεις είναι η IBM και η Microsoft. Η αξία του συνόλου των τεχνολογικών σημάτων ανήλθε σε 841,5 δισ. δολάρια.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα τρία παιδιά στην Ελλάδα στερείται βασικά αγαθά- Πρωταθλήτρια στην παιδική στέρηση

Οικονομία / Ένα στα τρία παιδιά στην Ελλάδα στερείται βασικά αγαθά- Πρωταθλήτρια στην παιδική στέρηση

Στο 33,6% το ποσοστό των παιδιών που μεγαλώνουν χωρίς βασικά είδη ένδυσης, τροφής, παιγνιδιών ή πρόσβασης σε δραστηριότητες – Δραματική η επίδραση του μορφωτικού επιπέδου των γονέων
LIFO NEWSROOM
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νομοσχέδιο για επιδότηση ενοικίου: Η ΠΟΜΙΔΑ καταγγέλλει «επιβράβευση» ασυνεπών ενοικιαστών με δημόσιο χρήμα

Οικονομία / Νομοσχέδιο για επιδότηση ενοικίου: Η ΠΟΜΙΔΑ καταγγέλλει «επιβράβευση» ασυνεπών ενοικιαστών με δημόσιο χρήμα

Η Ομοσπονδία υπενθυμίζει ότι αντίστοιχα προβλήματα υπάρχουν και με το ήδη ισχύον επίδομα ενοικίου, που από το 2016 καταβάλλεται απευθείας στους ενοικιαστές «χωρίς να υπάρχει εγγύηση πως αυτοί αποδίδουν τα χρήματα στους ιδιοκτήτες»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Μην αγχώνεστε, σύντομα οι λαϊκές εταιρείες ανταλαγής μαρουλιών, οι συνεταιριστικοί λαχανόκηποι, οι δημοτικές αναπτυξιακές εταιρείες, και όλα τα οράματα 3ου κόσμου, κινούμενα με δωρεάν πετρέλαιο μαδούρου, και χρηματοδοτούμενα με ισχυρές δαχμούλες και δάνεια απ το ξανθόν γένος, θα δείξουν τον πραγματικό τους δυναμισμό και θα τοποθετήσουν την Ελλάδα στην κορυφή της πυραμίδας.
καταλαβαίνεις οτι η κορυφη σε αυτά τα μεγεθη δεν χωράει 2; Οπως απεδειξε η καταρευση της Νοκια. Επομενως θεμα ειναι η αποκέντρωση και οχι η δημιουργια κολλοσων, το οποιο δεν ειναι τοσο οικονομικο θεμα οσο βαθεια πολιτικο.Ειτε εισαι αριστερος ειτε στοιχειωδως φιλελευθερος (αυτο βεβαια σπανιζει στου νεοφιλελε ταλιμπαν στην ελλαδα), το μονοπωλιο ειναι ο νο1 εχθρος.Τωρα για τον τιτλο πολυτιμοτερα brands εμενα κατι μου ανακατευει το στομαχι με αυτες τις δυο λεξεις μαζι.
Αυτό που κατλαβαίνω atman είναι ότι στην Ελλάδα θα μπορούσαν να ευημερήσουν εταιρείες (μεταξύ άλλων και πληροφορικής) κι ας μην γίνουν "πολυτιμότερα brands". Συμφωνώ ότι η αποκέντρωση και η συνεργασία έίναι πολυτιμότερη από τους κολοσσούς. Κι αυτό προϋποθέτει ελευθερία και δε μπορεί να σχεδιαστεί από "σοφούς" κεντρικούς σχεδιαστές της κομματικής νομενκλατούρας, πολύ περισσότερο από τυπους που πιστεύουν στον κρατικό πατερναλισμό. Το σχόλιο μου είναι καθαρά ειρωνικό για την πληθώρα των λαϊκιστών που υπόσχονται ανάπτυξη με μαρούλια, λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και με κρατικίστικα-κορπορατιστικά (οι δεξιούληδες) και σοβιετικά (οι αριστερούληδες) μοντέλα.Φυσικά και δεν περιμένω από τον Λάμπρο Κοντό να συλλάβει τη σημασία της Google και της πληροφορικής γενικώτερα στη βελτίωση της ζωής του τρίτου κόσμου, αφού κάτι τέτοιο δεν αναφέρεται στα ευαγγέλια της αριστεροφροσύνης εν ελλάδι.
Μια ,οντως,πολυ σωστη αναλυση.Προφανεστατα,τα μαρουλια και οι συνεταιριστικοι λαχανοκηποι δεν εχουν την παραμικρη σημασια συγκρινομενοι με την Google.Οπως και οποιαδηποτε αλλη παραγωγικη διδικασια του αγροτοκτηνοτροφικου τομεα.Λαχανικα,δημητριακα,οσπρια και φρουτα,μαζι με το γαλα και το κρεας ειναι ησσονος σημασιας προιοντα.Για το λογο αυτο εταιρειες οπως η Monsanto παραμενουν "μη σημαντικα μεγεθη" και ευρισκομενες σε πληρη αδυναμια να ασκησουν επιρροη εστω και πολυ υποδεεστερη αυτης της Google,στο παγκοσμιο γιγνεσθαι.Υπαρχουν ,βεβαια,και οι "σκεπτικιστες"οι οποιοι ισχυριζονται οτι χωρις την Google μπορουν να ζησουν,ενω χωρις αγροτικα και κτηνοτροφικα προιοντα,και,κυριως,χωρις νερο,αυτο ειναι καπως δυσκολο.Ομως μια τετοια προσεγγιση ειναι μαλλον απηρχαιωμενη και,εν πολλοις,αμελητεα.
οκ εγκυρα και τα 2 σχόλια απο τους σχολιαστες, εγω να μεινω ότι αν μεινουμε μονο στα μαρουλια δεν εχουμε μελλον, συμφωνω.ΟΜΩΣ τα "μαρουλια" και όλα αυτα τα αποκεντρωμένα εχουν θεση σε μια κατάσταση που η υψηλή τεχνολογία συνδυαζεται με την ικανοποιηση των βασικων αναγκων που λεει και ο Λάμπρος.