Ιστορικό χαμηλό για τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία: Μόλις 197 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν εντός Απριλίου

Ιστορικό χαμηλό για τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία: Μόλις 197 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν εντός Απριλίου Facebook Twitter
ΕΡΑ
0

Σε επίπεδα Β'Παγκοσμίου Πολέμου η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία καθώς μόλις 197 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν εντός Απριλίου.

Η παραγωγή οχημάτων στη Βρετανία μπορεί να μειωθεί κατά το 2020 στο χαμηλότερο επίπεδο εδώ και δεκαετίες, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού ανάγκασε εργοστάσια να κλείσουν και έπληξε τη ζήτηση, σύμφωνα με την βιομηχανική ένωση του κλάδου (SMMT).

Μόλις 197 αυτοκίνητα κατασκευάσθηκαν τον Απρίλιο, σε σύγκρι9ση με τα 71.000 που είχαν κατασκευασθεί τον ίδιο μήνα του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της αναφερόμενης ένωσης, πτώση κατά 99.7%. 

Ο αριθμός των αυτοκινήτων που έχουν κατασκευαστεί φέτος είναι 121.811, κατά 27,6% χαμηλότερος σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. 


Τα μόνα μοντέλα που ολοκληρώθηκαν αυτούς τους μήνες ήταν premium, πολυτελή και σπορ μοντέλα, όπως Bentleys και Rolls-Royces

Η συνολική ετήσια παραγωγή οχημάτων μπορεί να πέσει στα 870.000 οχήματα, σύμφωνα με την πρόβλεψη της AutoAnalysis για την SMMT, πολύ χαμηλότερα από ένα πρόσφατο ναδίρ της παραγωγής 999.460 οχημάτων που καταγράφηκε το 2009, στη διάρκεια της οικονομικής κρίσης.

Ελάχιστες εγκαταστάσεις έχουν ανοίξει ξανά μετά το «λουκέτο» μηνών, με το μεγαλύτερο εργοστάσιο της χώρας, αυτό της Nissan στο Σάντερλαντ να μην επαναλειτουργεί τουλάχιστον έως τον επόμενο μήνα.

«Η κυβέρνηση πρέπει να συνεργαστεί μαζί μας για να επιταχυνθεί η ανάκαμψη του θεμελιωδώς ισχυρού αυτού κλάδου, να δοθούν κίνητρα επενδύσεων και να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας» αναφέρει ο επικεφαλής της SMMT, Mike Hawes.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις των ειδικών επί προϋπολογισμού, η βρετανική οικονομία ενδέχετεαι να συρρικνωθεί φέτος κατά 13%, στη βαθύτερη ύφεση των τελευταίων τριών αιώνων, με τον ορατό τον κίνδυνο απώλειας δύο εκατομμυρίων θέσεων εργασίας.

Με πληροφορίες από ΝΥΤ/The Times/ΑΠΕ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το αναποτελεσματικό Ελληνικό κράτος και οι ορατοί κίνδυνοι

LiFO politics / Το αναποτελεσματικό ελληνικό κράτος και οι ορατοί κίνδυνοι

«Ο κίνδυνος σήμερα δεν είναι η χρεοκοπία αλλά μια στασιμοκατάσταση, στην οποία η χώρα δεν θα αναπτύσσεται, και ένα μέρος της κοινωνίας αυτό το βιώνει ήδη»: Ο διευθυντής του BusinessDaily.gr Γιάννης Παπαδογιάννης μιλά στη Βασιλική Σιούτη και επισημαίνει ότι η χώρα απορροφά επιδοτήσεις, αλλά όχι δημιουργικά.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Voucher 750 ευρώ για εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα – Ανοίγουν οι αιτήσεις, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Οικονομία / Voucher 750 ευρώ για εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα – Ανοίγουν οι αιτήσεις, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Ξεκινά αύριο η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης της ΔΥΠΑ – Ποιες δεξιότητες καλύπτει, ποιοι είναι δικαιούχοι και πώς θα διασφαλίσετε τη συμμετοχή σας
LIFO NEWSROOM
Έρχονται νέοι ευρωπαϊκοί πόροι ύψους €8 δισ. για έργα σε ενέργεια, στέγαση και συγκοινωνίες

Οικονομία / Έρχονται νέοι ευρωπαϊκοί πόροι ύψους €8 δισ. για έργα σε ενέργεια, στέγαση και συγκοινωνίες

Από το 2026 έως το 2032, θα ενισχυθούν δράσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών, τη φοιτητική στέγαση, τις συγκοινωνίες, την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και τη στήριξη ευάλωτων νοικοκυριών και μικρών επιχειρήσεων
LIFO NEWSROOM
Το μεγάλο στοίχημα της ΑΑΔΕ: Ενιαίοι έλεγχοι, ψηφιακή εποπτεία και νέος ρόλος στις αγροτικές ενισχύσεις

Οικονομία / Το μεγάλο στοίχημα της ΑΑΔΕ: Ενιαίοι έλεγχοι, ψηφιακή εποπτεία και νέος ρόλος στις αγροτικές ενισχύσεις

Η νέα φάση για την ΑΑΔΕ αναμένεται να τεθεί σταδιακά σε εφαρμογή από το β΄ εξάμηνο του 2025, με χρονικό ορίζοντα πλήρους ενσωμάτωσης εντός 18-24 μηνών
LIFO NEWSROOM