Ψεύτικοι followers στο Twitter, μια υπόθεση εκατομμυρίων δολαρίων

Ψεύτικοι followers στο Twitter, μια υπόθεση εκατομμυρίων δολαρίων Facebook Twitter
2
Ψεύτικοι followers στο Twitter, μια υπόθεση εκατομμυρίων δολαρίων Facebook Twitter

To φαινόμενο άρχισε να γίνεται γνωστό το περσινό καλοκαίρι, όταν ο λογαριασμός Twitter του Mitt Romney ξαφνικά αυξήθηκε κατά 100.000 followers, μέσα σε λίγες μέρες. Τα νέα ώθησαν διάφορες εταιρείες διαχείρισης κοινωνικής δικτύωσης, όπως τη StatusPeople και την SocialBakers, να αναπτύξουν εργαλεία του διαδικτύου επιχειρώντας να καθορίσουν το ποσοστό των ψεύτικών followers στο λογαριασμό ενός προσώπου.

Αυτές οι προσπάθειες όμως δεν αποθάρρυναν κάποιους από το να διαθέτουν ψεύτικους λογαριασμούς και ψεύτικα retweets προς πώληση. Μάλιστα η αγορά εξελίσσεται όλο και περισσότερο. Σε πολλές περιπτώσεις οι ψεύτικοι λογαριασμοί είναι τόσο υψηλής ποιότητας που είναι σχεδόν αδύνατον να διαχωριστούν από τους αληθινούς. Αυτοί που τους πωλούν ισχυρίζονται ότι μπορούν να κερδίσουν μέχρι και ένα εκατομμύριο δολάρια σε μια εβδομάδα, γράφουν οι ΝΥΤ.

Δύο ιταλοί ερευνητές ασφάλειας δικτύων, ο Andrea Stroppa και ο Carlo De Micheli, πέρασαν αρκετούς μήνες διερευνώντας την παραοικονομία του Twitter και δήλωσαν ότι πρόκειται περί μιας ακμάζουσας αγοράς. Η λειτουργία της μοιάζει με του eBay, καθώς οι πωλητές βαθμολογούνται και αξιολογούνται από τους πελάτες. Οι ερευνητές είπαν ότι προσέγγισαν πωλητές και ανακάλυψαν ότι οι ψεύτικοι followers πωλούνται σε πακέτα που κυμαίνονται από 1-1000 δολάρια για 1.000 – 1.000.000 followers. Για παράδειγμα, το Fiverr πουλάει χίλιους followers για πέντε δολάρια.

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Τech & Science / Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Η Βουλή των Αντιπροσώπων ψήφισε νομοθεσία που θα απαγορεύει το TikTok στις ΗΠΑ εάν ο ιδιοκτήτης της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης με έδρα την Κίνα δεν πουλήσει το μερίδιό του
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια