Ανησυχία στα Αμερικανικά ΜΜΕ λόγω της απώλειας εσόδων από την ψηφιακή διαφήμιση.

Ανησυχία στα Αμερικανικά ΜΜΕ λόγω της απώλειας εσόδων από την ψηφιακή διαφήμιση. Facebook Twitter
0

Ανησυχία επικρατεί στα Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης καθώς πρόσφατη μελέτη της Ένωσης Εφημερίδων, κάνει παραπάνω από προφανές το γεγονός ότι τα έσοδα από την ψηφιακή παρουσία των εφημερίδων δεν θα καλύψουν ποτέ τις απώλειες από το χαρτί. 

 

Ο ανταγωνισμός με γίγαντες της ψηφιακής διαφήμισης όπως το Facebook και η Google, δεν πάει πολύ καλά για τα ΜΜΕ και το κόστος της διαφήμισης είναι πολύ χαμηλό για να καλύψει τα έξοδα λειτουργίας του παλιού μοντέλου παραγωγής ειδήσεων.

 

Σε παλιότερες μελέτες έχει κατηγορηθεί το μοντέλο διαφήμισης που ακολουθούν οι δύο κολοσσοί της τεχνολογίας, καθώς σπρώχνει τις τιμές πολύ χαμηλά, στερώντας έτσι έσοδα από όλα τα site που περιμένουν να επιβιώσουν έτσι. Τα pay-walls και η παροχή άλλων υπηρεσιών (όπως τα social media campaigns) αρχίζουν να γίνονται μονόδρομος για τα ενημερωτικά site. 

 

Διαβάστε περισσότερα:

More digital advertising gloom - but we must try harder to see the light - Guardian

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Τρίτο Στάδιο: Η μυστηριώδης «γέφυρα» μεταξύ ζωής και θανάτου

Τech & Science / Το τρίτο στάδιο: Η μυστηριώδης «γέφυρα» μεταξύ ζωής και θανάτου

Η ικανότητα των κυττάρων να προσαρμόζονται και να μεταμορφώνονται μετά τον θάνατο υποδηλώνει ότι ο θάνατος ενός οργανισμού μπορεί να προσφέρει ευκαιρίες για την εμφάνιση νέων μορφών ζωής με την πάροδο του χρόνου
LIFO NEWSROOM