Η ροή ειδήσεων στο Facebook είναι έτοιμη να αλλάξει και πάλι εμφάνιση, αφού η εταιρεία επέλεξε να αναβαθμίσει μια σειρά βασικών χαρακτηριστικών (τα οποία μπορεί να μην φέρνουν καμία ριζική αλλαγή εκτός των στρογγυλών εικονιδίων) για να δικαιολογήσει ίσως έτσι και την ύπαρξη του τομέα ανάπτυξης της.

 

Αν και παραμένουν άγνωστοι οι λόγοι γιατί το Facebook αποφάσισε να κάνει τα εικονίδια των χρηστών στο News Feed να φαίνονται κυκλικά και όχι τετράγωνα, μια στιγμιαία αναλαμπή μας κάνει να ανατρέξουμε στο timeline του Ιnstagram, όπου οι χρήστες εδώ και χρόνια είναι μέσα σε στρογγυλά εικονίδια. Και στο Pinterest και στο Google και στο YouTube στρογγυλά είναι. Eπειδή όλοι γνωρίζουμε καλά μέσα μας, ότι η εφαρμογή του Facebook έχει περάσει από τόσες αλλαγές (και παρόλα αυτά βαρετό και αργό φαίνεται) ενώ το Ιnstagram και τα υπόλοιπα παραμένουν και γρήγορα και κομψά και γοητευτικά, ίσως τώρα ήρθε η ώρα να αλλάξει κι αυτό. Βέβαια, κάπου εδώ να πούμε ότι στις αρχές του καλοκαιριού την ίδια αλλαγή έκανε και το Twitter, αλλάζοντας τα τετράγωνα εικονίδια σε στρογγυλά και οι μισοί χρήστες του έπεσαν να το φάνε.

 

Το Facebook όμως δεν θέλει να διαφέρει, γιατί ακόμη κι αν έρχεται τρίτο ή τέταρτο στη λίστα της καλαισθησίας των social media, παραμένει κυρίαρχο στο παιχνίδι των likes. Γι' αυτό αποφάσισε να αλλάξει και το «like button». Αν και μιλάμε για πολύ λεπτή αλλαγή, το μεγάλο κοινωνικό δίκτυο αποφάσισε να κάνει το θαυματουργό κουμπί πιο μεγάλο (για να το βρίσκετε πιο εύκολα ή να μην παιδεύει όσους τυχόν έχουν χοντρούτσικα δάκτυλα) και επίσης το σχέδιό του θα είναι πια γραμμικό, και όχι γεμισμένο με χρώμα. Την ίδια τύχη είχαν και τα εικονίδια για τα σχόλια και το κοινό μοίρασμα, που βρίσκονται λίγο πιο δίπλα από το like. 

 

Tα threads των σχολίων θα αλλάξουν κι αυτά, θα γίνουν γκρι συννεφάκια ή φούσκες, κι αυτό θα εξαρτάται από το πόσο μεγάλα σχόλια θα κάνετε. Το Facebook πάντως επιμένει ότι τώρα θα είναι πιο εύκολο να βλέπουμε ποιες είναι οι άμεσες απαντήσεις στα ποστ και ποιες οι άμεσες απαντήσεις στα σχόλια του ποστ. 

 

Το Facebook ανακοίνωσε επίσης ότι έχει κάνει και τις προεπισκοπήσεις των links που θα μοιράζουμε μεγαλύτερες. Τι σημαίνει αυτό; Αυξάνεται η αντίθεση των χρωμάτων, έτσι ώστε η τυπογραφία στην εφαρμογή να αποκτά μια άλλη διάσταση από την εικόνα. Επίσης έχει κάνει την επιστροφή στο News Feed πιο εύκολη μετά από κάποιο κλικ που έχουμε κάνει σε μια ανάρτηση. Το Facebook ελπίζει ότι αυτές οι αισθητικές αλλαγές θα βοηθήσουν τους χρήστες να συμμετάσχουν περισσότερο στην πλατφόρμα, διευκολύνοντας το σχολιασμό και την επικοινωνία, ενώ θα μπορούσε να βοηθήσει και τους καταναλωτές να αναγνωρίζουν καλύτερα τις ειδήσεις που παρέχουν εμπορικό περιεχόμενο από μεγάλες εταιρείες, οι οποίες στην ουσία είναι οι καλύτεροι συνεργάτες του κοινωνικού δικτύου, απ' ότι όλοι οι υπόλοιποι. 

 

Οι αλλαγές πρόκειται να ισχύσουν με κάποιο νέο update στις επόμενες εβδομάδες. Ίδωμεν!