Η μη αστυνόμευση των Εξαρχείων και το μεγαλύτερο ιδιωτικό αναπτυξιακό έργο στην Ελλάδα

Η μη αστυνόμευση των Εξαρχείων και το μεγαλύτερο ιδιωτικό αναπτυξιακό έργο στην Ελλάδα Facebook Twitter
Διονυσίου Αρεοπαγίτου σε πρώτο πλάνο και πιο πίσω το ωραίο, αστικό χάος της Αθήνας. Φωτό: Big Olive
0

Ο εμπρησμός της «Athens Voice» ήταν μια ακόμα υπενθύμιση για το σημείο στο οποίο βρίσκεται η πόλη /

τα Εξάρχεια, ύστερα από μια περίοδο σχετικής ηρεμίας και με αιχμή τις πρωτοβουλίες των ίδιων των κατοίκων για να διώξουν τους θύλακες εμπορίας ναρκωτικών από τη γειτονιά τους, επιστρέφουν σταδιακά σε έναν νέο κύκλο βίας: ο δικηγόρος που τις «έφαγε» την ώρα που έτρωγε σε μια ταβέρνα, ο αρχιτέκτονας που δέχθηκε επίθεση με βαριοπούλα στις 3 το μεσημέρι και τις προάλλες τα γραφεία της «Athens Voice» /

οι κάτοικοι ξέρουν καλύτερα και οι κάτοικοι δεν είναι ένα μονολιθικό πράγμα, μια άποψη μπετόν αρμέ /

μπορεί να το έχουν ζητήσει ήδη, αλλά αυτή η γελοιότητα με τους αστυνομικούς να «περιφρουρούν» κάθε βράδυ τη γειτονιά από τις παρυφές της, στο ύψος της Ακαδημίας και της Χαριλάου Τρικούπη, θα πρέπει να λήξει /

καταλαβαίνει κανείς τις «ειδικές» ευαισθησίες μερίδας των ανθρώπων που ζουν ή βγαίνουν στα Εξάρχεια αλλά το γεγονός ότι η Αστυνομία είναι περίπου εξοβελισμένη από τη γειτονιά δεν την κάνει οπωσδήποτε καλύτερη από το Παγκράτι ή το Θησείο, όπου όταν σου κλέψουν το σπίτι ή το αμάξι η Αστυνομία έρχεται κανονικά /

σε άλλα νέα της εβδομάδας, κάπως πιο αισιόδοξα, το Ελεγκτικό Συνέδριο αποφάσισε να επιτραπεί η υπογραφή της σύμβασης πώλησης του 100 % των μετοχών της «Ελληνικό Α.Ε.», ξεμπλοκάροντας το μεγαλύτερο σύγχρονο ιδιωτικό αναπτυξιακό έργο στην Ελλάδα, συνολικής επένδυσης ύψους κοντά στα 8 δισεκατομμύρια ευρώ /

υπενθυμίζουμε ότι η επένδυση προβλέπει την ανάπτυξη οικιστικών ζωνών, ξενοδοχείων, εμπορικών κέντρων, θεματικών πάρκων, μουσείων, υπαίθριων πολιτιστικών χώρων, κέντρων υγείας και ευεξίας, χώρων αθλητισμού και αναψυχής, τη δημιουργία ενός σύγχρονου επιχειρηματικού, εκπαιδευτικού και ερευνητικού κόμβου καθώς και την πλήρη αναβάθμιση της υπάρχουσας μαρίνας και του παραλιακού μετώπου/

ταυτόχρονα προβλέπεται η δημιουργία του μεγαλύτερου στην Ελλάδα μητροπολιτικού πάρκου έκτασης 2.000 στρεμμάτων, με ελεύθερη, εννοείται, πρόσβαση για όλους (για να έχουμε μια τάξη μεγέθους, ο Εθνικός Κήπος έχει έκταση 120 στρέμματα) /

είναι προφανές ότι είμαι... 1.000 % υπέρ της επένδυσης /

εξαρχής ήμουν εντελώς εναντίον όσων υποστήριζαν ότι το Ελληνικό έπρεπε να γίνει μια αχανής έκταση πρασίνου /

το Ελληνικό, κατά τη γνώμη μου, είναι μια αναξιοποίητη πλουτοπαραγωγική μονάδα για την Αθήνα και το πάρκο των 2.000 στρεμμάτων είναι παραπάνω από αρκετό /

μακάρι, λοιπόν, να δούμε το πρότζεκτ να προχωράει και νομίζω πως η ελληνική κοινωνία είναι περισσότερο έτοιμη από ποτέ για να το υποστηρίξει (οι σχετικές δημοσκοπήσεις δείχνουν θεαματική μεταστροφή της κοινής γνώμης) /

χάρηκα πολύ που άκουσα ότι το υπέροχο κτίριο του παλιού Βρεφοκομείου της οδού Πειραιώς βρίσκεται ξανά στη διάθεση της Δημοτικής Πινακοθήκης /

και εγκαινιάστηκε, μάλιστα, με μια καλή έκθεση με αφορμή τη συμπλήρωση 180 χρόνων από την ανακήρυξη της Αθήνας σε πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους /

η επίσημη έδρα της Πινακοθήκης εξακολουθεί να είναι το ανακατασκευασμένο κτίριο του Μεταξουργείου στην πλατεία Αυδή, αλλά το γεγονός ότι η... ναυαρχίδα της πλατείας Κουμουνδούρου επιστρέφει στη ζωή της πόλης είναι καλή είδηση και για την ευρύτερη γειτονιά και για το κέντρο συνολικά.

Αθήνα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παράνομη στάθμευση: Πώς βάζει φρένο στη λειτουργία της πόλης

Ρεπορτάζ / Παράνομη στάθμευση στην Αθήνα: Παρκαδόροι, τουριστικά λεωφορεία και αντικοινωνική συμπεριφορά

Η παράνομη στάθμευση είναι μία από τις βασικές αιτίες πίσω από το κυκλοφοριακό πανδαιμόνιο της Αθήνας. Μια έρευνα για το χάος που δημιουργεί στους δρόμους της πόλης, για τους ελέγχους και τα μέτρα που έχουν ληφθεί, γι' αυτά που σχεδιάζονται αλλά και για τους παράγοντες που κάνουν τη λύση της εξίσωσης ακόμη πιο δύσκολη.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Οθόνες / Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Η ωραιότερη θερινή κινηματογραφική αίθουσα-ταράτσα της Πλάκας είναι έτοιμη να υποδεχθεί το κοινό έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας υπό τη νέα διαχείριση του Cinobo με ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πρόγραμμα προβολών για όλο το καλοκαίρι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ