Η Giorgia Angiuli φτιάχνει «ρομαντική techno» και φέρνει παιδικά παιχνίδια μέσα στο DJ booth

Η Giorgia Angiuli φτιάχνει «ρομαντική techno» και φέρνει παιδικά παιχνίδια μέσα στο DJ booth Facebook Twitter
Αυτό που παίζω αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να κατηγοριοποιηθεί απόλυτα, δεν ανήκει σε κάποιον συγκεκριμένο ήχο κι έχει πολλές επιρροές. Απλά προσπαθώ να κάνω αυτό που μου αρέσει και με εκφράζει.
0

Είναι ένα μικροσκοπικό, συνεσταλμένο, ντροπαλό, χαμογελαστό, ευγενέστατο κορίτσι. Αυτή η συστολή εξαφανίζεται τη στιγμή που μπαίνει μέσα στο booth, εκεί είναι ο φυσικός της χώρος, η δύναμή της, το κέντρο του σύμπαντός της και δεν γίνεται να μην το προσέξεις.

Η Giorgia Angiuli δεν είναι DJ, είναι μουσικός και συνθέτρια με κλασική εκπαίδευση, τραγουδίστρια και multi-instrumentalist με ευρύτατες γνώσεις στο αντικείμενό της. Έσκασε σαν κομήτης στο χώρο της ηλεκτρονικής μουσικής πριν από λίγα χρόνια και δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι το σύνολο του μουσικού τύπου, αλλά και η συνάδελφοί της δεν την αντιμετωπίζουν ως άλλο ένα act, αλλά ως μοναδικό φαινόμενο.

Το πρότζεκτ της κινείται στυλιστικά μεταξύ της techno και της house, δημιουργώντας ονειρικές συνδέσεις μεταξύ των δύο ειδών. Παίζει ζωντανά χρησιμοποιώντας synthesizers, drum pads, ηλεκτρονικό theremin, όμως αυτό που πραγματικά δημιουργεί τη μεγάλη έκπληξη είναι τα... παιχνίδια που εμφανίζει επί σκηνής. Παιδικά σαξόφωνα, κιθάρες, τρομπέτες, ψαράκια και διάφορα κουρδιστά παιχνίδια μπλέκουν τον ήχο τους με δυνατά μπάσα, μελωδίες και τη φωνή της, αφήνοντας το κοινό με κυριολεκτικά ανοιχτό το στόμα.

Η ίδια λέει πως σκοπός της είναι να βάλει χρώμα στα σκοτεινά κλαμπ που είθισται να φιλοξενούν αυτόν τον ήχο και το καταφέρνει με μεγάλη επιτυχία. Όλο αυτό το «χρώμα» πέρασε και στο πολυαναμενόμενο ντεμπούτο άλμπουμ της και η απόχρωση στην οποία κατέληξε είναι το ροζ. Το "In a Pink Bubble" κυκλοφόρησε πρόσφατα από την Stil vor Talent και αποδεικνύει περίτρανα από την πρώτη νότα πως σε οτιδήποτε επιτυχημένο, τεράστια σημασία έχει πάντα η πρώτη ύλη.

Παίζει ζωντανά χρησιμοποιώντας synthesizers, drum pads, ηλεκτρονικό theremin, όμως αυτό που πραγματικά δημιουργεί τη μεγάλη έκπληξη είναι τα... παιχνίδια που εμφανίζει επί σκηνής. Παιδικά σαξόφωνα, κιθάρες, τρομπέτες, ψαράκια και διάφορα κουρδιστά παιχνίδια μπλέκουν τον ήχο τους με δυνατά μπάσα, μελωδίες και τη φωνή της, αφήνοντας το κοινό με κυριολεκτικά ανοιχτό το στόμα.

— Πού σε βρίσκουμε, αυτή τη στιγμή και τι θα κάνεις τις επόμενες μέρες;

Γεια σας! Είμαι στη Βραζιλία κι απόψε θα παίξω στο Warung πάρτι στο Σάο Πάολο με φοβερό line up, τους Dubfire και Charlotte de Witte! Αύριο φεύγω κατ' ευθείαν για Μπογκοτά, θα εμφανιστώ στο Sonar Festival που γίνεται εκεί.


— Κυκλοφόρησε, επιτέλους, το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο άλμπουμ σου. Πόσο καιρό σου πήρε να το φτιάξεις και πώς επέλεξες τη Stil vor Talent για να το «στεγάσει»;

Το άλμπουμ μου, "In a Pink Bubble" κυκλοφόρησε επίσημα στις 23 Νοεμβρίου. Είμαι μεγάλη θαυμάστρια της συγκεκριμένης δισκογραφικής λόγω του πολλυσυλλεκτικού ήχου που εκπροσωπεί και εκτιμώ πολύ και τον ιδιοκτήτη της, τον Oliver Koletzki. Αυτός ο άνθρωπος υποστήριξε εμένα και τη δουλειά μου από την πρώτη στιγμή. Μου πήρε 8 μήνες για να το ολοκληρώσω και σχεδόν όλα τα κομμάτια τα συνέθεσα στο αεροπλάνο, κατά τη διάρκεια των ταξιδιών μου. Το ολοκλήρωσα στο στούντιό μου, με τη βοήθεια των πολυαγαπημένων μου συνθεσάιζερ.


— Πώς θα το περιέγραφες με δικά σου λόγια; Ποια ηχητικά μονοπάτια αποφάσισες να εξερευνήσεις;

Αυτό το άλμπουμ αντικατοπτρίζει την προσωπικότητά μου, ο ακροατής μπορεί να έρθει σε επαφή με το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον μου. Θα έλεγα πως ακροβατεί μεταξύ του indie, της electronica και της μελωδικής techno. Έχω σπουδάσει κλασική κιθάρα στο ωδείο και έχω εντρυφήσει σε πολλά μουσικά είδη, από το ροκ μέχρι την ηλεκτρονική μουσική και όλα τα υποείδη τους. Λίγα χρόνια πριν ξεκίνησα να ασχολούμαι με τη μελωδική πλευρά της techno και της progressive house.

 

Giorgia Angiuli - I Shall Never Ever Forget You (Stil vor Talent)


— Κάπως έτσι ένιωσα κι εγώ ακούγοντάς το, ότι σε «γνώριζα» καλύτερα. Ένα βαθύ, ενδόμυχο, συναισθηματικό ταξίδι με μια ειλικρινή καθαρότητα.

Ο ορισμός που δίνω στη μουσική μου είναι «ρομαντική techno», πάντα χρησιμοποιώ μελωδίες στα τραγούδια μου. Όλοι οι στίχοι που έγραψα είναι απόρροια των βιβλίων ασιατικής φιλοσοφίας που διάβασα τα τελευταία τρία χρόνια. Αυτά τα βιβλία επηρέασαν τον τρόπο που ζω, έχω υιοθετήσει μια άλλη λογική: προσπαθώ να απολαμβάνω την κάθε στιγμή με οδηγό το πάθος και τη συμπόνια.


— Στάθηκα αρκετά στο κομμάτι σου "I Shall Never Forget You". Από τον τίτλο του θα περίμενε κάποιος ένα συναισθηματικό μελαγχολικό τραγούδι, όμως ήταν το πιο δυνατό του δίσκου, με ένα υπέροχο μπάσο. Είναι ο τρόπος σου να περιγράψεις το οξύμωρο της ζωής μας, το ότι στην καθημερινότητά μας η λύπη συμπορεύεται με την ευτυχία κι ότι, τελικά και οι δύο ψυχικές καταστάσεις μπορούν να μας επηρεάσουν το ίδιο;

Πέρυσι έχασα τη μητέρα μου κι αυτό το τραγούδι είναι το δώρο μου σε εκείνη. Κάθε φορά που το παίζω συγκινούμαι βαθιά. Πόσο όμορφο αυτό που είπες για τη χαρά και τη λύπη... θα μπορούσαμε να μιλάμε ώρες με αυτήν την πρόταση ως αφετηρία. Η ευτυχία είναι κάτι που όλοι πρέπει να ανακαλύψουμε μέσα μας. Δεν εξαρτάται από εξωτερικούς παράγοντες και γεγονότα, δε γίνεται να υπάρξει χωρίς τη λύπη. Όμως έχουμε όλοι μέσα μας αυτά τα «συστατικά» που μας βοηθούν να αντιμετωπίζουμε τα προβλήματά μας και μπορούμε να εξελιχθούμε ως άνθρωποι μέσα από αυτές τις εσωτερικές διεργασίες.


— Είσαι μια κλασικά εκπαιδευμένη μουσικός που διάλεξε την ηλεκτρονική μουσική. Πώς ήρθες σε επαφή με τον ηλεκτρονικό ήχο και πώς καταφέρνεις να συνδυάσεις και τους δύο αυτούς κόσμους;

Μεγάλωσα σε μια οικογένεια μουσικών. Κάποια στιγμή ανακάλυψα τους Bjork, Radiohead, Autechre, Murcof και ξεκίνησα να αγοράζω μηχανήματα, ώστε να μπορέσω μόνη μου να συνθέσω ηλεκτρονική μουσική. Έχω μια έμφυτη περιέργεια και μου αρέσει να ανακαλύπτω συνεχώς καινούρια πράγματα. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε λατρεύω την techno, αλλά λατρεύω και πολλά άλλα είδη, έτσι δε ξέρω πού θα με βγάλει το μουσικό μου μέλλον. Αυτό που παίζω αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να κατηγοριοποιηθεί απόλυτα, δεν ανήκει σε κάποιον συγκεκριμένο ήχο κι έχει πολλές επιρροές. Απλά προσπαθώ να κάνω αυτό που μου αρέσει και με εκφράζει.

 

Giorgia Angiuli Live - Sorry I'm Not A Deejay


— Πολλοί από τους (φτασμένους) καλλιτέχνες που μιλάω σε περιγράφουν ως έναν από τους πιο ταλαντούχους καλλιτέχνες που έχουν εμφανιστεί στη σκηνή και προοικονομούν ότι θα κάνεις φοβερά πράγματα στο μέλλον. Πώς σε κάνει να νιώθεις αυτό;

Μου ασκεί τεράστια πίεση! (γελάει) Προτιμώ να εστιάζω στο παρόν και να απολαμβάνω αυτά που κάνω όσο πιο πολύ μπορώ. Ποτέ δε σταματώ να μελετάω και να διδάσκομαι, υπάρχουν ακόμα πάρα πάρα πολλά πράγματα να μάθω.


— Δεν είσαι DJ, παίζεις ζωντανά. Δεν φέρνει αυτό ένα έξτρα βαθμό δυσκολίας στις εμφανίσεις σου (π.χ. ο ήχος στο εκάστοτε μαγαζί που παίζεις);

Ποτέ δεν έχω παίξει ως DJ, αλλά εκτιμώ πως και η μία δουλειά και η άλλη έχουν ένα βαθμό δυσκολίας. Εγώ μπορώ να μιλήσω για την εμπειρία μου ως live performer. Το πιο περίπλοκο πράγμα, όταν κάνεις περιοδεία, είναι το ότι κουβαλάς μαζί σου τόσα πολλά μηχανήματα. Σε σχέση με την ποιότητα του ήχου, είναι γεγονός, δεν έχουν όλα τα κλαμπ φοβερά ηχοσυστήματα. Γι' αυτό και πάντα απαιτώ να κάνω soundcheck πριν από όλες τις εμφανίσεις μου, προσπαθώντας να βρω τη λύση τόσο για μένα, όσο και για το κοινό που θα έρθει να με ακούσει. Χαίρομαι μόνο όταν χαίρεται και ο κόσμος, άρα είναι πάρα πολύ σημαντικό να υπάρχει καλός ήχος.

Η Giorgia Angiuli φτιάχνει «ρομαντική techno» και φέρνει παιδικά παιχνίδια μέσα στο DJ booth Facebook Twitter
Προτιμώ να εστιάζω στο παρόν και να απολαμβάνω αυτά που κάνω όσο πιο πολύ μπορώ. Ποτέ δε σταματώ να μελετάω και να διδάσκομαι, υπάρχουν ακόμα πάρα πάρα πολλά πράγματα να μάθω.


— Πολλές γυναίκες πριν από εσένα σε αυτή τη σκηνή έχουν προετοιμάσει και έχουν ανοίξει το δρόμο προς την ισότητα, πολλές δουλεύουν σκληρά γι' αυτό σήμερα. Πώς σε κάνει να νιώθεις όλο αυτό;

Δυστυχώς, είμαστε ακόμα πολύ μακριά από την επίτευξη της πραγματικής ισότητας, όμως προσπαθώ να εστιάζω στη δική μου δουλειά και να αγνοώ τις κακεντρέχειες. Δεν είναι ένα ζήτημα που αφορά μόνο το χώρο της μουσικής, υπάρχει προκατάληψη για τα κορίτσια σε πολλούς τομείς. Είμαι αισιόδοξη και πιστεύω πως τα πράγματα θα αλλάξουν στο μέλλον.

— Πώς καταφέρνεις να κουμαντάρεις τη δουλειά, τα live σου, τα συνεχή ταξίδια, την οικογενειακή και προσωπική σου ζωή;

Πάρα πολύ δύσκολα, η προσωπική ζωή «υποφέρει» αρκετά. Μπορείς να κάνεις μια τέτοια δουλειά, μόνο όταν σε υποκινεί ένα τεράστιο πάθος.


— Τι έχεις να θυμάσαι από το πρόσφατο ταξίδι σου στην Αθήνα;

Ερωτεύτηκα παράφορα την πόλη σας, είναι γεμάτη ιστορία. Μου άρεσε πολύ και η διάθεση των ανθρώπων, ήταν γλυκιά κι ευγενική. Το φαγητό, όμως... Θεέ μου, ήταν απίστευτο!

Info:

Το ντεμπούτο άλμπουμ της Giorgia Angiuli "In A Pink Bubble" κυκλοφορεί από τη Stil vor Talent και μπορείτε να το ακούσετε εδώ: https://lnk.to/GiorgiaAngiuli_InAPinkBubble

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακόμα κι αν δεν γνωρίζεις τον DJ Uone, μετά από αυτήν τη συλλογή θα τον βλέπεις συχνά μπροστά σου

Μουσική / Ακόμα κι αν δεν γνωρίζεις τον DJ Uone, μετά από αυτήν τη συλλογή θα τον βλέπεις συχνά μπροστά σου

Ο Αυστραλός DJ και παραγωγός δούλεψε δυόμισι χρόνια πάνω στη νέα συλλογή της Balance και παρουσιάζει ένα σύνολο δουλειάς βασισμένο αποκλειστικά σε δικό του υλικό
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

PinkPantheress: H απόλυτη ποπ σταρ της Gen Z

Μουσική / PinkPantheress: Από το παιδικό της δωμάτιο στo παγκόσμιo Billboard

Η καριέρα της γεννήθηκε μέσα από τα social media, αλλά είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η μουσική της, μια lo-fi μείξη bedroom pop, drum ‘n’ bass και UK garage, δεν μπαίνει σε κανένα κουτάκι, είτε ηχητικό είτε αισθητικό.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Παύλος Παυλίδης: «Δεν ξέρω αν τελικά θα σώσει τον κόσμο η ομορφιά, θέλω όμως να την εμπιστευτώ»

Μουσική / Παύλος Παυλίδης: «Δεν ξέρω αν τελικά θα σώσει τον κόσμο η ομορφιά, θέλω όμως να την εμπιστευτώ»

Με αφορμή την εμφάνισή του στο φετινό Release Athens, ο δημοφιλής τραγουδοποιός μιλά στη LiFΟ για το νέο του άλμπουμ «Μπρανκαλεόνε», για την ποίηση, την τραπ και τον ΛΕΞ, τις ευκαιρίες που δίνει στους ανθρώπους, καθώς και για την ωμή, απρόκλητη βία που τον οδήγησε να γράψει το τραγούδι «Ένα αλλιώτικο παιδάκι» για τον Ζακ Κωστόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Απλώνοντας ρούχα με τη Δανάη στο κέντρο του κόσμου

Μουσική / Απλώνοντας ρούχα με τη Δανάη στο κέντρο του κόσμου

Η Δανάη Δέδε γιορτάζει τα 20 της στην Αθήνα με μια κιθάρα στο χέρι και πολλά λουλούδια γύρω της. Της αρέσει η θάλασσα της πόλης, αλλά προτιμά αυτήν της Ρόδου, όπου και μεγάλωσε. Το κομμάτι της «Αύριο» την έκανε γνωστή, αλλά σίγουρα δεν την τρομάζει ‒ μάλλον την ενθουσιάζει. Η μαμά της πιστεύει πως θα ήταν πολύ καλή ως ψυχολόγος.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ
Όταν ο Τσαϊκόφσκι περιέγραφε τη μοίρα του με μια Συμφωνία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Όταν ο Τσαϊκόφσκι περιέγραφε τη μοίρα του με μια Συμφωνία

Την Παρασκευή 30 Μαΐου, ο αρχιμουσικός Διονύσης Γραμμένος και η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών φέρνουν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών το δράμα της Πέμπτης Συμφωνίας του Τσαϊκόφσκι, ενός έργου που περιγράφει την ένταση ανάμεσα στις προσταγές της μοίρας και την προσωπική ελευθερία τού συνθέτη.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
AEON: Η «ντίβα από την Κρήτη» που παντρεύει τη ραπ με τη λύρα

Μουσική / AEON: Η «ντίβα από την Κρήτη» που παντρεύει τη ραπ με τη λύρα

Ξεκίνησε από την παραδοσιακή μουσική, όμως, η ανάγκη της για κοινωνικοποίηση την οδήγησε στη ραπ. Με αφορμή το τελευταίο της άλμπουμ, «Χαϊμαλίνα», η 25χρονη AEON μιλά για τον σεξισμό που αντιμετώπισε στα πρώτα της βήματα και για το πώς συνδύασε την κρητική μπουκόλυρα με ραπ ρυθμούς.
M. HULOT
56’ με τον Degear0001

Μουσική / Το νέο διαστημικό άλμπουμ του Degear0001 έχει ήχους από παιδικά παιχνίδια

Ο νεαρός μουσικός, που πειραματίζεται με παιδικά πλήκτρα και «χακαρισμένα» αντικείμενα, μόλις κυκλοφόρησε ένα spacey άλμπουμ με weird pop, που σίγουρα θα ήθελες να χορέψεις σε ένα παραληρηματικό πάρτι με χαμόγελα και φλούο χρώματα.
M. HULOT
Νέγρος του Μοριά: «Mιλάω για τη σκοτεινή πλευρά της Ελλάδας»

Μουσική / Νέγρος του Μοριά: «Mιλάω για τη σκοτεινή πλευρά της Ελλάδας»

Ο ταλαντούχος μουσικός κυκλοφόρησε ένα από τα καλύτερα ραπ άλμπουμ της χρονιάς, στο οποίο εξερευνά την εμπειρία του να είσαι μαύρος στην Ελλάδα του 2025 και το οποίο αποθέωσε η Guardian. Μιλά αποκλειστικά στη LiFO, λίγο πριν τη συναυλία του στις 31 Μαΐου στο Universe Multivenue Open Air.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί

Μουσική / Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί

Η Aγγελίνα είναι μια τραγουδοποιός 22 ετών που μεγάλωσε στην Αθήνα. Όταν ήταν μικρή ήθελε να γίνει ηθοποιός και συγγραφέας, αλλά ο δρόμος την πήγε στη μουσική κι έτσι έβγαλε το πρώτο της τραγούδι το 2023, που λέγεται «Sta Riha». Αγοράζει ακόμη μπουρμπουλήθρες από τα περίπτερα και της αρέσει να οδηγάει το σαράβαλό της. Κοιμάται καλά τα βράδια, αν δεν σκέφτεται πολύ. Όταν ανεβαίνει στην σκηνή, λέει μέσα της πως το άγχος της είναι ενθουσιασμός.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
«Ο Χελμός δεν είναι απλά ένα μουσικό φεστιβάλ και αυτό θα το βλέπετε κάθε χρόνο»

Μουσική / «Θα τρέχει ο κόσμος στο βουνό και στο κρύο για φεστιβάλ;» Κι όμως, έτρεξε

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Helmos Mountain Festival, Αλέξης Άγριος, εξηγεί πώς γεννήθηκε η ιδέα για το φεστιβάλ, τι συνέβαλε στην επιτυχία του, ποια φιλόδοξα projects ετοιμάζονται για φέτος και πώς, πέρα από μουσικό γεγονός, έδωσε ώθηση στον τουρισμό της περιοχής.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Καλά, πάλι για τη ραπ θα λέμε;

Guest Editors / «Γιατί απαιτούμε από τη ραπ να είναι κάτι άλλο από αυτό που όντως είναι;»

Το μεγαλύτερο κομμάτι του κοινού που ήρθε σε επαφή με τη ραπ τα τελευταία χρόνια ξαφνικά ανακάλυψε, ομολογουμένως με άσχημο τρόπο, τι ήταν αυτό που προηγουμένως εκθείαζε ως ποίηση του περιθωρίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ