Ακόμα κι αν δεν γνωρίζεις τον DJ Uone, μετά από αυτήν τη συλλογή θα τον βλέπεις συχνά μπροστά σου

Ακόμα κι αν δεν γνωρίζεις τον DJ Uone, μετά από αυτήν τη συλλογή θα τον βλέπεις συχνά μπροστά σου Facebook Twitter
Ο Uone δεν είναι νέος στον χώρο. Τα τελευταία 17 χρόνια δουλεύει σταθερά, κερδίζοντας παγκόσμια αναγνωρισιμότητα μέσω των εμφανίσεών του σε μεγάλα φεστιβάλ, όπως το Burning Man, και γνωστές δισκογραφικές, όπως η Stil vor Talent.
0

Οι συλλογές της Balance αποτελούν κεφάλαιο στον χώρο της ηλεκτρονικής/χορευτικής μουσικής τα τελευταία 17 χρόνια, αφού ξεφεύγουν από την απλή κυκλοφορία ακόμα μίας μιξαρισμένης συλλογής και εστιάζουν σε κάτι διαφορετικό, με συγκεκριμένο concept. Από τον Joris Voorn και τον Agoria ως τον Danny Tenaglia και τον James Zabiela, όλοι έχουν δώσει τον καλύτερό τους εαυτό κατά την ανάθεση του εκάστοτε volume.


Επίσης, δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι μετά τη συνεργασία τους με την Balance πολλοί DJs είδαν την καριέρα τους να εκτοξεύεται ή να παίρνει μια άλλη, αξιοπρόσεκτη τροπή, βλέπε Patrice Baumel και Kölsch. Με συνοπτικές διαδικασίες αυτό σημαίνει πως όσοι/-ες δεν γνώριζαν τον Uone μέχρι σήμερα σαφέστατα θα τον βλέπουν μπροστά τους πολύ συχνά στο εξής.


Ο Uone δεν είναι νέος στον χώρο. Τα τελευταία 17 χρόνια δουλεύει σταθερά, κερδίζοντας παγκόσμια αναγνωρισιμότητα μέσω των εμφανίσεών του σε μεγάλα φεστιβάλ, όπως το Burning Man, και γνωστές δισκογραφικές, όπως η Stil vor Talent.

Ο Uone δεν είναι νέος στον χώρο. Τα τελευταία 17 χρόνια δουλεύει σταθερά, κερδίζοντας παγκόσμια αναγνωρισιμότητα μέσω των εμφανίσεών του σε μεγάλα φεστιβάλ, όπως το Burning Man, και γνωστές δισκογραφικές, όπως η Stil vor Talent.


Ο ίδιος θυμάται: «Η πρώτη μου επίσημη δουλειά ως DJ, για την οποία πληρώθηκα, ήταν στα 18α γενέθλια ενός φίλου μου, στις 26 Απριλίου του 2001. Έπαιξα με δύο πικάπ κι ένα 500άρι CDJ. Έτσι, κάθε χρόνο, στα γενέθλιά του φίλου μου, γιορτάζω κι εγώ άλλον ένα χρόνο στον χώρο. Αυτή η δουλειά ήταν το μεγάλο μου όνειρο απ' όταν ήμουν 13.


Η πρώτη παιδική εμπειρία με τη χορευτική μουσική που θυμάμαι ήταν στο πίσω κάθισμα του Toyota της μαμάς μου, όταν άκουγε συνεχώς ένα κομμάτι που έλεγε "Τhis is the rhythm of the night, the night, oh yeah"... Τότε εγώ νόμιζα πως έλεγε "Τhe rhythm of my life". Λόγω εκείνης και της αγάπης της για τα πάρτι και τη συνεύρεση ανθρώπων με σκοπό τη διασκέδαση, εθίστηκα στη χορευτική μουσική από πολύ μικρή ηλικία».


«Η μητέρα μου είχε ένα "bed and breakfast" στα '90s, το οποίο ονομαζόταν "Herb & Horse". Φιλοξενούσαμε ανθρώπους απ' όλο τον κόσμο κι εγώ είχα αναλάβει να τους πηγαίνω για ιππασία και ψάρεμα στην εξοχή. Θυμάμαι πολύ έντονα να ρωτώ τους ταξιδιώτες, με το που κατέβαιναν από το λεωφορείο, αν είχαν μαζί τους κασέτες. Οι πιο πολλοί κατάγονταν από πόλεις όπως το Άμστερνταμ, το Λονδίνο και η Κοπεγχάγη, έτσι η μουσική που κουβαλούσαν μαζί τους ήταν κυρίως χορευτική.

 

Uone - Find Your Balance


Η μαμά μου διοργάνωνε πάρτι κι εγώ ήμουν υπεύθυνος για τη μουσική: άλλαζα τις κασέτες και επέλεγα τα κομμάτια. Τις περισσότερες φορές οι "μεγάλοι" νοιάζονταν για το ποτό και τον χορό, λίγο τους ενδιέφερε ποιο τραγούδι θα έπαιζε. Τότε ερωτεύτηκα τη δουλειά του DJ. Όταν τα σκέφτομαι αυτά σήμερα εύχομαι να είχα κρατήσει όλες εκείνες τις κασέτες και το παλιό μου κασετόφωνο».

Ως παραγωγός αψηφά την εκάστοτε μόδα στον ήχο κι έχει δημιουργήσει μια πολύ προσωπική σφραγίδα, συνδυάζοντας την progressive με την deep tech, με επιρροές από urban swing και psychedelica.

«Στο ζήτημα της παραγωγής, ψοφάω να επαναπροσδιορίζω κάποιο κλασικό κομμάτι. Ο Quincy Jones το έθεσε πολύ σωστά όταν είπε πως οι μουσικοί δουλεύουν με τις ίδιες 12 νότες τα τελευταία 700 χρόνια. Ουσιαστικά, όλη η μουσική έχει γραφτεί ήδη, ακούμε τις μοντέρνες εκδοχές της. Οι καλλιτέχνες προϋπήρξαν έχουν εξερευνήσει όλες τις πιθανές μουσικές αλληλουχίες.


Είναι πολύ συγκεκριμένοι οι τρόποι με τους οποίους μπορούμε να δημιουργήσουμε μια μελωδία, αρμονίες με αυτές τις 12 νότες. Ψάχνω ασταμάτητα για samples από τις δεκαετίες του '50, του '60, του '70, του '80 και του '90, για να τα εντάξω στις παραγωγές μου. Πολύ συχνά, ξεκινώντας με μια-δυο νότες από κλασικά κομμάτια, μπορείς εύκολα να εμπνευστείς και να συνεχίσεις, δημιουργώντας το δικό σου κομμάτι».

Ακόμα κι αν δεν γνωρίζεις τον DJ Uone, μετά από αυτήν τη συλλογή θα τον βλέπεις συχνά μπροστά σου Facebook Twitter
Ο Uone δεν πήρε αψήφιστα την πρόταση για δημιουργία συλλογής από την Balance. Δούλεψε δυόμισι χρόνια πάνω στην ιδέα και το πρότζεκτ και κατέληξε να παρουσιάσει ένα σύνολο δουλειάς βασισμένο αποκλειστικά σε δικό του υλικό.


Ο Uone δεν πήρε αψήφιστα την πρόταση για δημιουργία συλλογής από την Balance. Δούλεψε δυόμισι χρόνια πάνω στην ιδέα και το πρότζεκτ και κατέληξε να παρουσιάσει ένα σύνολο δουλειάς βασισμένο αποκλειστικά σε δικό του υλικό.


«Σε σχέση με τη συλλογή της Balance, αρχικά είχα την ιδέα να κάνω remix σε πασίγνωστα τραγούδια που με ώθησαν στο DJing, που με διαμόρφωσαν ως μουσικό. Πολλά από αυτά τα άκουγα μεγαλώνοντας και ήμουν μεγάλος θαυμαστής των δημιουργών τους. Ήρθα σε επαφή μαζί τους και τους πρότεινα την ιδέα που θα οδηγούσε στο άλμπουμ για την Balance ‒ είχα 8-10 κομμάτια στο μυαλό μου. Μέσω της διαδικασίας παραγωγής και του στησίματος, συνεργαζόμενος με αυτούς τους πολύ ταλαντούχους ανθρώπους, κατέληξα να έχω μια πολύ ενδιαφέρουσα και δημιουργική παλέτα, από την οποία μπορούσα να επιλέξω».


«Ήθελα να δημιουργήσω ένα σύνολο που θα προσκαλούσε τον ακροατή σε ένα ταξίδι αναζήτησης μέσω ενός πολυπολιτισμικού οχήματος. Ήθελα να τους κάνω να νιώσουν σαν να μπήκαν σε ένα τρένο που ταξιδεύει βαθιά μέσα στο σύμπαν, περνώντας από κοιλάδες μελωδιών. Στο τέλος της διαδρομής θα ένιωθαν σαν να έχουν εντρυφήσει σε όλα τα είδη της μουσικής, αλλά με μια dancefloor χροιά».

 

Balance presents Uone (CD1) [Preview Edit]


«Ήταν όνειρο ζωής να μιξάρω μια συλλογή για την Balance. Όταν ξεκίνησα να συλλέγω δίσκους, κάθε φορά που έπαιρνα το τρένο για να πάω στη Μελβούρνη, το soundtrack της διαδρομής μου ήταν τα δισκάκια της Balance. Το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να ευχαριστήσω τον Tom Pandzic που πίστεψε στη μουσική μου. Το να δουλέψω τόσο στενά με τους Jamie Stevens και Danny Bonnici, τους ανθρώπους πίσω από το brand, ήταν πραγματική τιμή. Μεγάλωσα ακούγοντας τη μουσική τους και είμαι ευγνώμων που το όνομά μου θα είναι συνυφασμένο, πια, με την πορεία της Balance».

Ο Uone μεγάλωσε στα περίχωρα της Μελβούρνης και η σχέση του με τη φύση ήταν πάντα έντονη. Σήμερα, πια, τη διατηρεί συνειδητά. «Στο κτήμα μου, το Rancho Relax, καλλιεργώ τα δικά μου λαχανικά και έχω χοίρους. Έχω εκθρέψει τέσσερις, τον Chorizo Villalobos, τον Pork Van Dyke και τους Pig και Dan (έχει παραφράσει ονόματα διάσημων DJs). Επίσης, μου αρέσει να δημιουργώ εμπειρίες και τρόπους να μοιράζομαι τη μουσική μέσω του πρότζεκτ μου Vision Hound.


Στις 3 και 4 Νοεμβρίου διοργανώσαμε το φεστιβάλ Chi Wow Wah Town. Για τρεις μέρες κατασκηνώνουμε στην εξοχή και "αγκαλιάζουμε" τη μουσική, τις τέχνες και έναν άλλο τρόπο ζωής. Επιμελούμαι προσωπικά αυτή την εκδήλωση και φέτος φιλοξενήσαμε έναν από τους ήρωές μου, τον Steve Bug, ο οποίος έπαιξε μαζί με τους Andreas Henneberg, Jimi Jules, David Hasert, Dreems, Von Party, BONDI, Innellea, Jamie Stevens, Thankyou City, MOONITDE κ.ά».

Info:

Η συλλογή «Balance presents Uone» κυκλοφορεί και μπορείτε να την ακούσετε εδώ:

http://smarturl.it/uonebalance

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM
Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Σαν Σήμερα / Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Edith Piaf: «Το σπουργιτάκι» που ξεκίνησε από τους δρόμους του Παρισιού και δοξάστηκε όσο λίγοι. Αυτή είναι η ζωή της, το τέλος που της επιφύλασσε η Καθολική εκκλησία και ένα απόσπασμα από μία συνέντευξή της.
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΟΛΟΒΟΥ
«Mara Gibb»: Μια space όπερα για ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας

Μουσική / Μια ελληνική space όπερα για τη μυστική ζωή ενός non-binary εξωγήινου

Το «Secret life of Mara Gibb» του Prins Obi έχει για κεντρικό ήρωα ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας. Ο ήχος έχει ρίζες στην ψυχεδέλεια αλλά δεν μένει εκεί. Παίζει να είναι και η καλύτερη δουλειά του μετά τους Baby Guru.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
ΕΠΕΞ INDIRA PAGANOTTO INTERVIEW

Μουσική / H Ιndira Paganotto φέρνει στην Αθήνα την απίθανη psy-techno της και μια στρατιά νίντζα

Είναι περήφανη για τις ιταλικές και τις ισπανικές της ρίζες, και για τη μουσική της. Το στυλ της, χωρίς κανόνες ή κουτάκια, ανεβάζει τον πήχη, μαζί και τις προσδοκίες μας για την εμφάνισή της στο Techniques.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Το πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής για τη νέα σεζόν περιλαμβάνει το Πρώτο Κοντσέρτο για πιάνο του Μπραμς με τον διεθνώς αναγνωρισμένο πιανίστα Αλεξέι Βολόντιν, και η Ματούλα Κουστένη μάς ξεναγεί στην ιστορία αυτού του αριστουργήματος που γεννήθηκε μέσα από τη μοιραία γνωριμία του συνθέτη με την Κλάρα Σούμαν.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Είναι true, έχει vibe: Γι’ αυτό ο νεαρόκοσμος αγαπάει τη Θώδη

Μουσική / «Είναι true, έχει vibe»: Αν δεν το έχετε καταλάβει, οι 20άρηδες αγαπούν τη Θώδη

Βρεθήκαμε σε ένα γλέντι στον Ταύρο όπου ακόμη και οι teenagers διασκέδαζαν, φύγαμε με καλτσάκια που έγραφαν «Με κλαρίνο στο Πεκίνο» και με την ευχή να βρούμε πάρκινγκ στο κέντρο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
ΖΟΡΝΤΙ ΣΑΒΑΛ: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Μουσική / Jordi Savall: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Ο διακεκριμένος μουσικός κάνει μουσική σαν να ανακαλύπτει νέα, όμορφα μέρη. Επιστρέφει στην Αθήνα και συμπράττει με τη Διαπολιτισμική Ορχήστρα της ΕΛΣ σε μια συναυλία που υμνεί την ενωτική φύση της Μεσογείου. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
REWORKS 2025 - Τα νέα / ανερχόμενα ονόματα του φετινού φεστιβάλ

Μουσική / Κρατήστε σημειώσεις: Αυτά είναι τα ανερχόμενα ονόματα του φετινού Reworks

Μέσα σε πέντε μέρες το κορυφαίο φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής φέρνει στη Θεσσαλονίκη πολυσυλλεκτικά, απρόβλεπτα και ατμοσφαιρικά sets που συνδυάζουν την εγκεφαλική με τη χορευτική διάσταση.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ