Ο Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης αφηγείται τη ζωή του στη LIFO Facebook Twitter
Την Αθήνα την επισκεπτόμουν συχνά για να βλέπω τα ξαδέλφια μου και τη θεία μου. Έμεναν σε μια κάθετο της Αλεξάνδρας και την ανεβοκατέβαινα μαγεμένος. Τα αυτοκίνητα, οι βενζίνες, το νέφος, ήταν για μένα σπουδαία. Φωτο: Στάθης Μαμαλάκης / LIFO

Ο Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

0

Μέχρι τα 17 μου, που ήρθα στην Αθήνα για να σπουδάσω, μεγάλωνα στον Αβαρίκο, ένα χωριό τριακοσίων κατοίκων τότε, κοντά στο Αγρίνιο, δίπλα στη λίμνη Τριχωνίδα. Τα πρώτα παιδικά μου χρόνια ήταν εξαιρετικά. Υπήρχε επαφή με τους ανθρώπους και τη φύση και νιώθω τυχερός που το έζησα αυτό. Ο πατέρας μου είχε παντοπωλείο-καφενείο και ήταν πρόεδρος του χωριού, ενώ η μητέρα μου ήταν νοσοκόμα στο Νοσοκομείο Αγρινίου, στο οποίο πηγαινοερχόταν καθημερινώς. Καταγόταν από μία από τις μεγάλες, κατ' επίφαση, όμως, αφού είχε ξεπέσει, οικογένειες της περιοχής.

• Ως παιδί έπαιζα μόνος δίπλα στα δέντρα και στην εφηβεία πια άρχισα να αισθάνομαι ότι ήμουν διαφορετικός από τους συνομηλίκους μου. Ήμουν ένας πολύ μοναχικός άνθρωπος και ολόκληρες εβδομάδες δεν μιλούσα καθόλου. Δούλευα στο καφενείο μας και όταν πήγαινα να πάρω παραγγελία, κοιτούσα τον άλλο χωρίς να λέω τίποτα – λίγο φρικιαστικό για τον απέναντι. Παρατηρούσα τους ανθρώπους του χωριού, τις συμπεριφορές τους, τι έλεγαν μεταξύ τους, κι αυτό με έκανε να καταλάβω ότι οι άνθρωποι δεν είναι αυτό που δείχνουν, ότι έχουν πολλές πλευρές.

• Θέατρο έβλεπα στην τηλεόραση και όποτε ερχόταν το ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου στην κωμόπολη. Η έννοια της διασκέδασης δεν υπήρχε στην οικογένειά μου, να πάμε στην πόλη να δούμε μια παράσταση. Γύρω στα 12 έγραψα στην οικογένεια Σοφιανού που έβλεπα στο κουκλοθέατρο, στην τηλεόραση, γιατί όποιος τους έγραφε παραλάμβανε ένα κουτί με κούκλες, κι όντως μου έστειλαν κι εμένα. Μάζεψα τα παιδιά και στήσαμε μια παράσταση κουκλοθεάτρου. Κάναμε σκηνικά, αφίσες, ηχογραφήσαμε αηδόνια, αλλά δεν υπολόγισα ότι κρατούσε ελάχιστα. Μαζεύτηκε όλο το χωριό για 10΄ και μετά δεν είχαμε τίποτε άλλο να τους δείξουμε.

Την Αθήνα την επισκεπτόμουν συχνά για να βλέπω τα ξαδέλφια μου και τη θεία μου. Έμεναν σε μια κάθετο της Αλεξάνδρας και την ανεβοκατέβαινα μαγεμένος. Τα αυτοκίνητα, οι βενζίνες, το νέφος, ήταν για μένα σπουδαία. Όταν τέλειωσα το σχολείο και έπρεπε να δηλώσω στο μηχανογραφικό πού ήθελα να πάω, έβαλα Νομική. Λίγο πριν το παραδώσω το έσβησα και, δεν ξέρω γιατί, δήλωσα τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, που μόλις είχε ανοίξει.

• Την Αθήνα την επισκεπτόμουν συχνά για να βλέπω τα ξαδέλφια μου και τη θεία μου. Έμεναν σε μια κάθετο της Αλεξάνδρας και την ανεβοκατέβαινα μαγεμένος. Τα αυτοκίνητα, οι βενζίνες, το νέφος, ήταν για μένα σπουδαία. Όταν τέλειωσα το σχολείο και έπρεπε να δηλώσω στο μηχανογραφικό πού ήθελα να πάω, έβαλα Νομική. Λίγο πριν το παραδώσω το έσβησα και, δεν ξέρω γιατί, δήλωσα τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, που μόλις είχε ανοίξει. Για «τιμωρία», αρχικά έμεινα στη φοιτητική εστία, αν και με τον καιρό η στάση της μητέρας μου άλλαξε και έκτοτε στηρίζει σταθερά τις επιλογές μου. Είχα ακούσει για τον Σωσμένο του Μποντ που είχε ανεβάσει το Εμπρός. Πήγα, κι όταν βγήκα από το θέατρο, ακούμπησα στον τοίχο σαν να είχα φάει χαστούκι.

• Άρχισα να δίνω εξετάσεις σε δραματικές σχολές, αλλά δεν με παίρνανε. Μέχρι που έμαθα ότι άνοιγε σχολή το Εμπρός. Έδωσα εξετάσεις και με πήρανε. Από τύχη, σύμπτωση; Έγινε το σπίτι μου, δεν με ένοιαζε τίποτα, ήμουν εκεί μέσα από το πρωί μέχρι το άλλο πρωί. Είχαμε κλειδί, κοιμόμασταν εκεί, κάναμε διάφορες δουλειές – εγώ ήμουν για αρκετά χρόνια και βοηθός του Τάσου Μπαντή. Ήταν τρομερό δώρο να έχεις έναν χώρο να ανήκεις.

• Η πρώτη μου παράσταση ήταν ένα πέρασμα στην Αγριόπαπια του Ίψεν. Τέλειωσα, πήγα φαντάρος –μια οδυνηρή εμπειρία– κι όταν επέστρεψα ένιωθα τελείως ξεκομμένος. Πήγα να δω το Εργοτάξιο Σλήμαν στο Θησείον και η Αμαλία Μουτούση εκείνο το βράδυ έπαιζε με πατερίτσες. Μετά την παράσταση της είπα ότι ήθελα οπωσδήποτε να της μιλήσω. Βρεθήκαμε, και λίγο μετά ο Μαρμαρινός ανακοίνωσε ακροάσεις για την Ηλέκτρα. Πήγα, αλλά δεν πέρασα την πρώτη φάση. Δεν ξέρω πώς μου 'ρθε και άφησα στο κινητό της Αμαλίας το εξής μήνυμα: «Μόνο εγώ μπορώ να παίξω τον Ορέστη».

Ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί. Πέρασα δεύτερη ακρόαση και τελικά όντως ο Μιχαήλ μου έδωσε τον ρόλο του Ορέστη. Έπαιξα μαζί του σε ακόμα δύο παραστάσεις. Οι συνεργασίες μου νομίζω ήταν πάντα θέμα τύχης. Σαν να ερχόντουσαν στη ζωή μου άνθρωποι που με αφορούσαν. Συνεργάστηκα και με την Άντζελα Μπρούσκου. Ίδια αγωνία για να βρεθεί η αλήθεια του θεάτρου, να εκφραστούν πράγματα μέσα από αυτή την τέχνη, γιατί κάνει κάποιος θέατρο, τι προτείνει μέσα από αυτό. Ένας προβληματισμός που προφανώς γεννάει διαφορετικές προσεγγίσεις, αλλά με τον ίδιο παρονομαστή.

Μία από τις ευτυχείς συναντήσεις μου θεωρώ αυτή με τον Γερμανό Άλμπερτ Χίρχε, με τον οποίο έκανα στο Αμόρε τον Θάνατο του Δαντόν. Μετά συμμετείχα σε εξαιρετικές παραστάσεις του στη Γερμανία, όπως μια διασκευή του Κάποτε στη Δύση στο Φολκσμπίνε Τεάτρ. Χάρη στο γερμανικό θέατρο έμαθα την απενοχοποίηση του σώματος και της έκφρασης. Επίσης, είχα τη μεγάλη τύχη να παίξω στην Οδύσσεια του Μπομπ Γουίλσον, ο οποίος έχει μια ειλικρίνεια και μια απολυτότητα στη σχέση του με το θέατρο, βγαλμένες από τον ψυχισμό του και το σώμα του – γι' αυτό και λειτουργούν στην εντέλεια. Ενδιαφέρουσα συνεργασία είχα και με τον μουσικό-σκηνοθέτη Θοδωρή Αμπαζή.

Ο Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης αφηγείται τη ζωή του στη LIFO Facebook Twitter
Με απασχολεί ο μύθος του Μινώταυρου. Το ότι κάτι τερατώδες είναι κλεισμένο μέσα σε έναν λαβύρινθο και ο τρόπος να το σκοτώσεις είναι στην ουσία απλός, ένα νήμα. Φωτο: Στάθης Μαμαλάκης / LIFO

• Συμμετείχα στον Αμφιτρύωνα, την τελευταία σκηνοθεσία του Λευτέρη Βογιατζή. Για το θέατρο ο Λευτέρης ήταν κάτι ανάλογο με τη Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας. Είχε κάνει τεράστια έρευνα. Δούλευε πάντα λες κι οτιδήποτε συναντούσε στη ζωή είναι εν δυνάμει χρήσιμο και στο θέατρο. Τα πάντα υπό παρατήρηση. Δεν ξεχώριζα πότε ήταν ο Λευτέρης και πότε ο σκηνοθέτης. Κι αυτό νομίζω ότι ήταν το μεγαλύτερο μάθημα που μπορούσες να πάρεις από εκείνον.

• Με απασχολεί ο μύθος του Μινώταυρου. Το ότι κάτι τερατώδες είναι κλεισμένο μέσα σε έναν λαβύρινθο και ο τρόπος να το σκοτώσεις είναι στην ουσία απλός, ένα νήμα. Ο μινωικός πολιτισμός από τη μία, υψηλής τεχνολογίας, όπως τώρα ο δυτικός που κρύβει ένα τέρας και αυτός, και ο αθηναϊκός, βασισμένος στο πνεύμα και στην ανθρώπινη δύναμη. Κι όμως, δεν έχεις παρά να σκοτώσεις το τέρας για να προχωρήσεις. Ψάχνω αυτό το κλειδί, το νήμα του λαβύρινθου, για να ανοίξω τις πόρτες της ζωής μου και της δουλειάς μου.

• Μ' αρέσει η δύναμη του λόγου του Δημήτρη Δημητριάδη, που μπορεί να κινητοποιήσει έναν κόσμο ολόκληρο και να συνδιαλαγεί με την πραγματικότητα. Έχει μια καίρια ματιά πάνω στην ανθρώπινη ψυχή. Ο Κυκλισμός του τετραγώνου απαιτεί μια εγκεφαλική εγρήγορση στην πρόσληψη και ανταπόδοση των ερεθισμάτων. Να παραμένεις στο αφηγηματικό επίπεδο, χωρίς να εμπλέκεσαι συνειδητά.

• Μου αρέσει η Αθήνα, αν και αισθάνομαι ότι δεν θα σου δώσει κάτι, αν δεν το ψάξεις ο ίδιος. Θέλει μια διαρκή προσπάθεια. Κι αν δεν προσέξεις, αν αφεθείς, κινδυνεύεις. Διασχίζω τελευταία την περιοχή πίσω από το Ιντερκοντινένταλ, το Δουργούτι. Ανάμεσα στις εργατικές πολυκατοικίες υπάρχουν αυλές, καφενεδάκια, ουζερί, παιδιά που παίζουν, κρυφά, κάτω από όλα αυτά τα κτίρια. Ξαφνικά, ένας άλλος κόσμος.

• Πριν από λίγο καιρό έπεσα πάνω σε ένα ζευγάρι κοντά στην πλατεία Κουμουνδούρου που έκανε έρωτα όρθιο, μέρα μεσημέρι. Ένας άστεγος γέρος και μια κοπελίτσα τζάνκι. Σαν δύο πλάσματα από μια παράλληλη πραγματικότητα, ένα περίεργο σύγχρονο παραμύθι. Μια ιστορία που δεν τολμάμε να την πούμε. Η εικόνα αυτών των δύο πλασμάτων είναι τόσο αδιανόητα πραγματική, που γίνεται φανταστική. Είναι κάτι που δεν μπορώ να το προσπεράσω έτσι. Κάτι συμβαίνει και δεν το καταλαβαίνω ή δεν θέλω να το καταλάβω.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης μιλά για τον Οιδίποδα, το «Λόγω Τιμής» και την πολιτική

Συνέντευξη / Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης μιλά για τον Οιδίποδα, το «Λόγω Τιμής» και την πολιτική

Ο δημοφιλής ηθοποιός σκηνοθετεί τον «Οιδίποδα Τύραννο» του Σοφοκλή στην Επίδαυρο, επιστρέφει στην τηλεόραση μετά από χρόνια, στα νέα επεισόδια του θρυλικού σίριαλ, και πιστεύει πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα είναι ο καλύτερος πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Η μετριότητα δεν παρήγαγε ποτέ κανέναν μύθο»

Θέατρο / Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Η μετριότητα δεν παρήγαγε ποτέ κανέναν μύθο»

Ένας από τους σημαντικότερους ανθρώπους του ελληνικού θεάτρου αναλαμβάνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον «Μισάνθρωπο» που σκηνοθετεί ο Γιάννης Χουβαρδάς για το Εθνικό Θέατρο. Ποιος είναι τελικά ο Αλσέστ, αυτός ο μυθικός ήρωας του Μολιέρου, πώς πάνε τα πράγματα στην Ελλάδα τελευταία και τι σημαίνουν, τελικά, τα τατουάζ στο σώμα του πολύ αγαπητού καλλιτέχνη;
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

Θέατρο / Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

25 χρόνια πριν, συμμετείχε στην παράσταση «Καθαροί πια» που σκηνοθέτησε ο Λευτέρης Βογιατζής. Σήμερα επιστρέφει στο σκληρό έργο της Σάρα Κέιν, έχοντας διαγράψει μια πορεία γεμάτη πρωταγωνιστικούς ρόλους. Τι τον κρατά ακόμα στο θέατρο; Πώς άλλαξε η δουλειά του; Τι θυμάται από τους παλιούς δασκάλους; Πώς ερωτεύτηκε ξανά το θέατρο; Ο σπουδαίος ηθοποιός μιλά για όλα στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται κι εγώ να είμαι πιο αληθινός από ποτέ»

Θέατρο / Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται»

Ο stand-up κωμικός μιλά για τη μετάβαση από το «Δέκα με τόνο» στη νέα του παράσταση, για την ελευθερία της σκηνής, για τις κόντρες της κοινότητας των κωμικών, για την «τυραννία του hook» στα social και για τον μύθο του cancel στην Ελλάδα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Θέατρο / Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Κατήγγειλε δημόσια τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στο θέατρο, φέρνοντας στη Δικαιοσύνη την πιο πολύκροτη υπόθεση του ελληνικού MeToo. Σήμερα σκηνοθετεί και παίζει στο θέατρο, ενώ ο τηλεοπτικός της ρόλος διαφέρει πολύ απ' ό,τι έχει κάνει ως τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Cleansed: Πώς μπορεί αυτό το έργο ακραίας βίας να μιλά για την αγάπη; 

Θέατρο / Ένα έργο ακραίας βίας. H Σάρα Κέιν έλεγε πως είναι μια ιστορία αγάπης

Το κοινό λιποθυμά ή φεύγει από τις αίθουσες. Οι κριτικοί διχάζονται για την αξία του. Στην Ελλάδα, φέτος, μετά το ανέβασμα του «Cleansed» το 2001 από τον Λευτέρη Βογιατζή, θα έχουμε την ευκαιρία να το δούμε ξανά σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Ποια είναι ιστορία του; Τι κρύβεται πίσω από την τόση βία;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λένα Παπαληγούρα

Θέατρο / Λένα Παπαληγούρα: «Όταν έχεις δυο παιδιά μαθαίνεις να κάνεις οικονομία δυνάμεων»

Η συνεργασία της με τον Τόμας Οστερμάιερ στον «Εχθρό του λαού», η ζωή με τα δυο της παιδιά, η δύναμη που χρειάζονται οι γυναικες σε έναν κόσμο που συχνά τις αδικεί. Μία από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της μιλά για όλα στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θέλει να δει το νησί της να χορεύει

Χορός / Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θα κάνει το νησί της να χορεύει

Η διακεκριμένη χορεύτρια επέστρεψε στην Κέρκυρα, ίδρυσε το Garage21 και διοργανώνει το ION_on move, ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να μεταδώσει στην κοινότητα την αγάπη για τον σύγχρονο χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ» του Σάμιουελ Μπέκετ

Lifo Videos / Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ»

Σε ένα από τα σημαντικότερα έργα του Σάμιουελ Μπέκετ, μια σπουδαία μελέτη για τη θνητότητα, τη δημιουργικότητα και τη μνήμη, ένας 69χρονος άνδρας κάθεται μόνος του στα γενέθλιά του και ακούει ηχογραφήσεις του παρελθόντος του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Θέατρο / Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Η stand up κωμικός μιλά για την ελευθερία που κρύβεται στις «άχρηστες σκέψεις», για τη θέση των γυναικών στην κωμωδία και για το πώς το γέλιο μπορεί να γίνει εργαλείο αυτογνωσίας, χωρίς να χάνει ποτέ τη χαρά του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
«Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Χορός / «Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Το έργο-σταθμός της γυναίκας που ανανέωσε την τέχνη του χορού δεν σταμάτησε από τα '70s να συναρπάζει το κοινό και να παραμένει «νέο» και επίκαιρο. Αυτόν τον Δεκέμβριο το Pina Bausch Foundation αναβιώνει τo «Kontakthof» στο Εθνικό Θέατρο με Έλληνες ηθοποιούς. Η LiFO μπήκε στις πρόβες και μίλησε με τους βασικούς συντελεστές.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τhis that keeps on – a personal archaeology –

Θέατρο / H ανασκαφή του Δημήτρη Παπαϊωάννου σε μια γη που έχει το σχήμα της καρδιάς

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου δημιούργησε ένα νέο πρότζεκτ κατόπιν ανάθεσης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τα σαράντα χρόνια από την ίδρυσή του, που το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει σε μια και μοναδική παράσταση στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ