Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Facebook παραδέχεται ότι το κοινωνικό δίκτυο έχει χάσει το δρόμο του

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Facebook παραδέχεται ότι το κοινωνικό δίκτυο έχει χάσει το δρόμο του Facebook Twitter
0

Το Facebook ζητά συγγνώμη για το spam, τα clickbait, τις ψευδείς ειδήσεις και την κακή διαχείριση των δεδομένων.

Mόνο που αυτή τη φορά τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. H πιο πρόσφατη προσπάθεια για να επανορθώσει και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της δημόσιας εικόνας του, έρχεται με την μορφή ενός νέου βίντεο στο οποίο το Facebook κοιτάζει «τρυφερά» σε όλα εκείνα που έκαναν την πλατφόρμα τόσο επιτυχημένη στις καλές της ημέρες, και εξετάζει αυτοκριτικά ποιοι παράγοντες έχουν προκαλέσει την πτώση της διαφάνειας από τότε.

Εκτός από κάποιες μάλλον ασαφείς δηλώσεις και συγγνώμες του CEO Μαρκ Ζούκερμπεργ, η νέα διαφήμιση είναι ό,τι πιο φιλότιμο έχει κάνει η εταιρεία για να αναγνωρίσει ότι έχει σοβαρό πρόβλημα εικόνας και ότι έχει απομακρυνθεί από τις αρχικές της προθέσεις.

 

«Ήρθαμε εδώ για τους φίλους», είναι η φράση με την οποία ξεκινά το voiceover της διαφημίσης. «Αλλά μετά κάτι άλλαξε, έπρεπε να αντιμετωπίσουμε το spam, τα clickbait, τις ψεύτικες ειδήσεις και την κατάχρηση δεδομένων. Αυτό θα αλλάξει».

 

Ωστόσο, «από τώρα και στο εξής», όπως λέει το βίντεο, «το Facebook θα κάνει περισσότερα για να σας κρατήσει ασφαλή και να προστατεύσει την ιδιωτικότητά σας».

 

Η ουσία της διαφήμισης είναι ότι η εταιρεία θα προσπαθήσει τουλάχιστον να στρέψει το επίκεντρό της στις θεμελειώδεις πτυχές της «φιλίας και της οικογένειας» της υπηρεσίας, και με αυτόν τον τρόπο, να απομακρυνθεί από τα τρέχονται προβλήματα και από το γεγονός ότι έχει γίνει βασικό περιεχόμενο των πολιτικών ειδήσεων σε όλο τον πλανήτη.

Η διαφήμιση θα παίξει στην τηλεόραση, διαδικτυακά και σε κινηματογραφικές αίθουσες μέχρι τον Ιούλιο και αποτελεί μέρος μιας τεράστιας εκστρατείας με την οποία η εταιρεία αναλαμβάνει να αποκαταστήσει την εικόνα της από τα πρόσφατα σκάνδαλα.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Τech & Science / «Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Σε δοκιμές, εννέα στους δέκα χρήστες που είδαν αγγελίες για θέσεις μηχανικών ήταν άνδρες, ενώ το ίδιο ποσοστό των χρηστών που είδαν αγγελίες για νηπιαγωγούς ήταν γυναίκες
LIFO NEWSROOM
Βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Τech & Science / Πόσο κοντά βρισκόμαστε σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Σύμφωνα με το βιβλίο «Nuclear Age», ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από ποτέ, με την παρουσία τουλάχιστον εννέα πυρηνικών δυνάμεων και την έλλειψη αποτελεσματικού διεθνούς πλαισίου για τον περιορισμό της απειλής.
LIFO NEWSROOM
Η Ε.Ε. αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Τech & Science / Η ΕΕ αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Η υπόθεση ξεκίνησε στη Γαλλία, όταν τεχνικοί έλεγχοι αποκάλυψαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο ξεπερνούσε το όριο SAR, δηλαδή τον δείκτη που υπολογίζει πόση ακτινοβολία απορροφά ο ανθρώπινος οργανισμός
LIFO NEWSROOM
Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Τech & Science / Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Η υπνική άπνοια, κατά την οποία η αναπνοή του ατόμου διακόπτεται κατά τη διάρκεια της νύχτας, δεν προκαλεί απλώς υπερβολική υπνηλία, αλλά μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο υπέρτασης, εγκεφαλικού επεισοδίου, καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2
LIFO NEWSROOM
Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Τech & Science / Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Η εταιρεία αναφέρει ότι «ορισμένοι χρήστες του Microsoft 365 ενδέχεται να αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις ή δυσκολίες σύνδεσης», ενώ οι μηχανικοί της εργάζονται για την πλήρη αποκατάσταση των υπηρεσιών
LIFO NEWSROOM