Στο Ρότερνταμ υπάρχει αστυνομία της μόδας (στην κυριολεξία)

Στο Ρότερνταμ υπάρχει αστυνομία της μόδας (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
0

Μια είδηση με κέντρο το Ρότερνταμ κάνει το γύρο του κόσμου προκαλώντας αντιδράσεις και δίνοντας νέα διάσταση στην έννοια της «αστυνομίας μόδας».

Οι αστυνομικές αρχές της Ολλανδίας επιχειρούν να θέσουν σε εφαρμογή ένα νέο πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο για την εξάλειψη της εγκληματικότητας.

Στην εφημερίδα De Telegraf δημοσιεύτηκαν οι δηλώσεις του αρχηγού της αστυνομίας στις οποίες αναφέρεται πως στόχος των ενεργειών αυτών είναι η ανάκριση νέων των οποίων η πολυτελής ένδυση δεν συνάδει με το οικονομικό τους προφίλ. Συγκεκριμένα δηλώνει πως «θα τους ξεντύνουμε στη μέση του δρόμου».

Ωστόσο η αστυνομική υπηρεσία Τύπου ισχυρίζεται ότι οι δηλώσεις έχουν παραποιηθεί σε υπερβολικό βαθμό από τα ΜΜΕ δημιουργώντας ασάφειες και παρεξηγήσεις.

Υποστηρίζουν ότι πρόκειται για ένα είδος παρακολούθησης συγκεκριμένων γνωστών ομάδων που κινούνται ήδη στο κόσμο της παρανομίας και των ναρκωτικών, με σκοπό τον έλεγχο τους.

Και φυσικά δεν υπάρχει καμία πρόθεση να γδύνουν κοινούς περαστικούς και τουρίστες. Η στοχευμένη ανάκριση ατόμων με εγκληματική φυσιογνωμία και η κατάσχεση των πολυτελών αντικειμένων τους θα λειτουργεί ως μέσο για τον παραδειγματισμό και την αποφυγή παράνομων ενεργειών στο μέλλον.


Πόσο εφικτό είναι όμως να μπορέσουν οι αστυνομικοί να ξεχωρίσουν άμεσα τις μικρές διαφορές ανάμεσα σε ένα επώνυμο ακριβό προϊόν και σε μια καλά σχεδιασμένη φτηνή απομίμηση; Κάτι που ακόμα και επιστρατευμένοι ειδικοί σε θέματα μόδας παραδέχονται πως δεν μπορούν να ελέγξουν.

Σε μια αγορά που οι τάσεις εξελίσσονται και αλλάζουν ραγδαία, με πολυτελείς οίκους μόδας να λανσάρουν ενίοτε το στυλ του ανεπιτήδευτου και του μη φανταχτερού, και με αστυνομικούς που βασίζονται στις ελλείπείς τους γνώσεις, σε σπασμωδικές εικασίες και σε μια ξεπερασμένη αναχρονιστική αντίληψη για το εγκληματικό προφίλ, καθίσταται αρκετά αμφίβολη η επιτυχία αυτού του σχεδίου. Και αναγκαίος ο εκ νέου σχεδιασμός του.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM