Apple: Στην κορυφή της παγκόσμιας wearable αγοράς

Apple: Στην κορυφή της παγκόσμιας wearable αγοράς Facebook Twitter
Tο Apple Watch Series 3 είναι η πρώτη αυτόνομη wearable συσκευή που επιτρέπει να δραστηριοποιείσαι και να επικοινωνείς περισσότερο από ποτέ.
0

Η Apple είναι για άλλη μια φορά ο μεγαλύτερος παραγωγός wearable συσκευών στον κόσμο μετά το τρίτης γενιάς Apple Watch, που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο, και που ουσιαστικά την βοήθησε να «τσιμπήσει» την πρώτη θέση από την Χiaomi στην Κίνα.

Εάν κάποιος θυμάται μικρές λεπτομέρειες από το τελευταίο Apple Event σίγουρα μια από αυτές μπορεί να είναι και εκείνη η τρομερή ανακοίνωση του Τιμ Κουκ, o οποίος όταν παρουσίασε το νέο Apple Watch είπε όλο περηφάνεια, ότι αυτή η συσκευή της Apple δεν έχει απλώς τις καλύτερες πωλήσεις μεταξύ των smartwatches, αλλά σε όλη τη σύγχρονη ωρολογοποίια. Πράγμα που σημαίνει ότι το Apple Watch είναι το νούμερο ένα ρολόι στον κόσμο αφήνοντας τις επόμενες θέσεις για τους σπουδαίους οίκους του κλάδου όπως τη Rolex, την Οmega ή την Cartier. Tρία χρόνια αργότερα από το φθινόπωρο του 2014, όταν το πρώτης γενιάς Apple Watch έκανε την εμφάνισή του, αυτή η συσκευή της Apple παραμένει ένα από τα πιο συζητημένα και αμφιλεγόμενα προϊόντα, όχι μόνο στον κόσμο της υψηλής ωρολογοποίιας όπου όλοι το αντιμετωπίζουν ως το απόλυτο κακό της αγοράς, αλλά και γενικότερα στο εμπόριο της σύγχρονης τεχνολογίας επειδή ποτέ δεν έφερε τη συντριπτική επιτυχία στην οποία ο γίγαντας ήταν συνηθισμένος μέχρι εκείνα τα χρόνια. Σήμερα, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της φίρμας Canalys, το τρίτης γενιάς Apple Watch, το πρώτο που μπορεί να συνδέσει το χρήστη στο διαδίκτυο χωρίς να απαιτεί ένα κινητό, υπολογίζεται ότι θα φτάσει τις 3,9 εκατομμύρια αποστολές παγκοσμίως, φέρνοντας έτσι και πάλι την Apple στην κορυφή των πωλήσεων wearable συσκευών. Επίσης, η κυκλοφορία του νέου Apple Watch σηματοδοτεί και μια άνευ προηγουμένου κερδοφόρα περίοδο χριστουγεννιάτικων πωλήσεων.

Apple: Στην κορυφή της παγκόσμιας wearable αγοράς Facebook Twitter
Πηγή: Canalys

Η Xiaomi και η Fitbit ακολουθούν στη δεύτερη και τρίτη θέση, με 3,6 εκατομμύρια και 3,5 εκατομμύρια αποστολές αντίστοιχα. Αλλά επειδή η Κίνα είναι η χώρα που καθορίζει τις υψηλές προσδοκίες της παγκόσμιας αγοράς, υπάρχει ένα μελανό σημείο στην κυριαρχία της Apple: το LTE δίκτυο (μέσω του οποίου λειτουργεί αυτόνομο το Apple Watch) δεν υποστηρίζεται στη χώρα! Γι' αυτόν τον λόγο το ενδιαφέρον των πελατών στην Κίνα έχει απομακρυνθεί από προϊόντα ή υπηρεσίες που δεν υποστηρίζονται από τους τοπικούς παρόχους, οπότε το ενδιαφέρον των παρόχων θα στραφεί όχι μόνο και στα προϊόντα που θέλει να αποκτήσει η κινέζικη καταναλωτική αγορά αλλά και σε υπηρεσίες που θα ενισχύσουν τις δραστηριότητές τους.

Όλες οι ενδείξεις δείχνουν ότι το Apple Watch θα βρεθεί και στην τελική κορυφή των wearable συσκευών από τα αποτελέσματα στο τέλος της χρονιάς, χάρη στην εντυπωσιακή απόφαση της εταιρείας να προωθήσει μια αυτόνομη συσκευή με την οποία μένεις ενημερωμένος, οργανωμένος και συνδεδεμένος, χωρίς να χρειάζεται το κινητό για να συνδεθεί. Επιπλέον, όλες οι εφαρμογές στο Dock ενημερώνονται αυτόματα ανά πάσα στιγμή. Ο χρήστης με το Apple Watch Series 3 μπορεί να πραγματοποιεί και να απαντάει σε τηλεφωνικές ή FaceTime κλήσεις χρησιμοποιώντας μόνο το εύχρηστο πληκτρολόγιό της συσκευής, μπορεί να ακούει μηνύματα ή να λάβει οδηγίες για κάτι που ψάχνει. Η δυναντότητα να βγεις μια βόλτα και να μην ανησυχείς έαν ξέχασες το κινητό σου για να παραμείνει συνδεδεμένος είναι κάτι που αλλάζει το παιχνίδι των wearable. Και αν προσθέσει κανείς και τις νέες βελτιώσεις που έχει προσθέσει η Αpple σε αυτό και αφορούν την προσωπική υγεία του καθένα (μετρά τους καρδιακούς παλμούς, υπενθυμίζει την καθημερινή άσκηση ή παρακολουθεί τα επίπεδα γλυκόζης) δικαιολογημένα κερδίζει τον τίτλο της πιο εξελιγμένης συσκευής που φοριέται στον καρπό για να σε βάλει ένα βήμα πιο βαθιά στο μέλλον.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM