Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα

Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Κάθε frame της νεάς διαφήμισης είναι ένας φόρος τιμής σε μουσικούς από τον Bob Dylan και τους Fleetwood Mac μέχρι τον Dr. Dre, την FKA twigs, τον Drake, τον Kendrick Lamar και τη Sia.
0

Όποιο είδος μουσικής κι αν σάς αρέσει, τώρα υπάρχει μια μουσική "Νότα" που το συμβολίζει. Τουλάχιστον, στη νέα διαφήμιση της Αpple για την υπηρεσία Apple Music.

Υπήρξε μια εποχή που τα προϊόντα της Apple ήταν τόσο καινοτόμα και τόσο άψογα σχεδιασμένα, ώστε η συνοδευτική διαφήμιση τους δεν μπορούσε παρά να είναι μια οπτική γιορτή, κορεσμένη σε χρωματικές εκρήξεις, ικανές να «αγγίξουν» ακόμη και τους πιο δύσκολους ή σκεπτικούς κριτές της. Τα τελευταία χρόνια απ' ότι φαίνεται η Apple έχει ξεχάσει αυτήν την πολύχρωμη διαφημιστική γραμμή της. Παρ' όλα αυτά, όμως, όποτε βρίσκει ευκαιρία μάς θυμίζει (κάθε τόσο) πόσο συμβολική και εικονική έχει υπάρξει η παρουσία της και στην ποπ κουλτούρα. Μια νέα διαφήμιση 30 δευτερολέπτων που ονομάζεται «Anthem» εκτοξεύει την νέα της διαφημιστική εκστρατεία «Νotes» η οποία στοχεύει στην προώθηση της υπηρεσίας Apple Music, και στο πρώτο διαφημιστικό πακέτο βάζει μέσα ένα beat που τα σπάει συγχρονισμένο με μια πανδαισία χρωμάτων και στιλ, που αναφέρεται στην ιστορία της ποπ μουσικής, με κεντρικό ήρωα την μουσική της νότα, σύμβολο της υπηρεσίας. Κάθε frame ενός κλάσματος του δευτερολέπτου είναι ένας φόρος τιμής σε μουσικούς καλλιτέχνες από τον Bob Dylan και τους Fleetwood Mac μέχρι τον Dr. Dre και τη Sia.

H νέα διαφήμιση είναι απόλυτα σύγχρονη, αν και σε κάποιους παλαιότερους απο εμάς μπορεί να θυμίσει τις μικρές (και υπέροχες) βίντεο "παρενθέσεις" του MTV από τη δεκαετία του '80 και του '90, όταν το κανάλι ήταν μια αναζωογονητική υπόσχεση για τη δημοκρατία του «cool». Με πολλούς τρόπους και ο στόχος του «Αnthem» μάλλον ο ίδιος πρέπει να είναι – για να προωθηθεί ένας επανασχεδιασμός της μάρκας που λέει στους οπαδούς ότι «εδώ θα βρείτε την τελευταία μουσική, τα νέα των καλλιτεχνών και της ποπ κουλτούρας». Το αν κατορθώσει να πείσει (ειδικά το νεανικό κοινό) απομένει να το δούμε, γιατί σε αντίθεση με το τέλος της δεκαετίας του '80 όταν το MTV αναστάτωσε την ποπ κουλτούρα για τα καλά, σήμερα τα μέτωπα της μουσικής βιομηχανίας είναι τόσα που η νέα διαφήμιση της Apple Music μοιάζει σαν ένα γλυκόπιοτο σφηνάκι (για τα μάτια και τα αφτιά), που μετά από λίγο το ξεχνάς, και θέλεις άλλο.

 
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Τech & Science / «Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Σε δοκιμές, εννέα στους δέκα χρήστες που είδαν αγγελίες για θέσεις μηχανικών ήταν άνδρες, ενώ το ίδιο ποσοστό των χρηστών που είδαν αγγελίες για νηπιαγωγούς ήταν γυναίκες
LIFO NEWSROOM
Βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Τech & Science / Πόσο κοντά βρισκόμαστε σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Σύμφωνα με το βιβλίο «Nuclear Age», ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από ποτέ, με την παρουσία τουλάχιστον εννέα πυρηνικών δυνάμεων και την έλλειψη αποτελεσματικού διεθνούς πλαισίου για τον περιορισμό της απειλής.
LIFO NEWSROOM
Η Ε.Ε. αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Τech & Science / Η ΕΕ αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Η υπόθεση ξεκίνησε στη Γαλλία, όταν τεχνικοί έλεγχοι αποκάλυψαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο ξεπερνούσε το όριο SAR, δηλαδή τον δείκτη που υπολογίζει πόση ακτινοβολία απορροφά ο ανθρώπινος οργανισμός
LIFO NEWSROOM
Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Τech & Science / Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Η υπνική άπνοια, κατά την οποία η αναπνοή του ατόμου διακόπτεται κατά τη διάρκεια της νύχτας, δεν προκαλεί απλώς υπερβολική υπνηλία, αλλά μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο υπέρτασης, εγκεφαλικού επεισοδίου, καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2
LIFO NEWSROOM
Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Τech & Science / Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Η εταιρεία αναφέρει ότι «ορισμένοι χρήστες του Microsoft 365 ενδέχεται να αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις ή δυσκολίες σύνδεσης», ενώ οι μηχανικοί της εργάζονται για την πλήρη αποκατάσταση των υπηρεσιών
LIFO NEWSROOM