Οι 14 ψηφιακές τάσεις του 2014

Οι 14 ψηφιακές τάσεις του 2014 Facebook Twitter
0

Ένας από τους γνωστούς "γκουρού" των social media, ο Jeremy Goldman, βάζει, με άρθρο του στο TheNextWeb, 14 ειδικούς να "τσακωθούν" με τις 14 επικρατέστερες τάσεις στο χώρο της pop τεχνολογίας και των κοινωνικών -και λοιπών- μέσων, για το 2014.

Να τι έχουν να πουν για το τί -και το αν- θα απασχολήσει την προσοχή μας, το 2014:

1.   Τα κοινωνικά μέσα, είναι το κλειδί της επιτυχίας

Η Αλιζα Σέρμαν, Digital Strategist, προβλέπει ότι οι εταιρείες θα χαλαρώσουν κάπως τις πολυκάναλες, στρατηγικές μάρκετινγκ και ότι το 2014, θα είναι το "έτος της αποσύνδεσης".

2.   Είναι απαραίτητο να παρακολουθούμε τις προβλέψεις τάσεων.

Ο Ryan Holiday, Διευθυντής Marketing στην American Apparel, διαφωνεί τελείως με την ύπαρξη προβλέψεων τέτοιου είδους.

 

3.   Θα σκληρύνει η πόρτα στο content marketing

Το 2014, όλα δείχνουν ότι θα είναι δυσκολότερο για τα brands να εισχωρήσουν στο τάιμλαϊν του απλού χρήστη με μορφή "αφηγηματικού μάρκετινγκ" υποστηρίζει ο Augie Ray, οικονομικό στέλεχος εταιρειών social media. 

4.   Θα διευρυνθεί η απήχηση των προϊόντων mobile

Εννοείται, ακόμα το συζητάμε; Αναρωτιέται ο Christopher S. Penn, επιχειρηματίας της επικοινωνίας.

5.   Το "social" θα αρχίσει να κουράζει

Η διευθύντρια της εταιρείας Branderatti, Ekaterina Walter, πιστεύει ότι η παραγωγή και η κατανάλωση social περιεχομένου θα αυξηθεί, αλλά η κατανάλωσή του θα γίνει πιό "έξυπνη" και στοχευμένη.

6.   Το Google+ θα εκθρονίσει το facebook
Διαφωνεί οριζοντίως και καθέτως, ο Ted Rubin, Social Marketing Strategist.

7.   Θα επέλθει το τέλος των social media
Διαφωνεί ο Tech Blogger, Hillel Fuld και τονίζει ότι πρέπει να συμφιλιωθούν όλοι με τα κοινωνικά δίκτυα, αντί να πετάνε κλισέ.

8.   Οι εταιρείες θα επενδύσουν σε 'Big Data'
Αφορά κυρίως εταιρείες που διαχειρίζονται μεγάλες βάσεις δεδομένων και την προσπάθεια να διαχειριστούν προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών.

9.   Το Vine και το Instagram Video θα κατακτήσουν τον κόσμο
Πρέπει να ωριμάσουν κι άλλο στο μυαλό του κόσμου, ώστε να θεωρηθούν 'σοβαρά' κανάλια επικοινωνίας, τονίζει η σύμβουλος επιχειρήσεων Dorie Clark.

10. Θα δωθεί περισσότερη έμφαση στο content marketing

Και ο καθηγητής και blogger Mark Schaefer, πιστεύει ότι το content marketing, δεν ταιριάζει σε όλα τα brands.

11. Θα υπάρξουν περισσότερα διαφοροποιημένα 'κοινωνικά κανάλια'

H Lauren Hackett, υποστηρίζει ότι πρέπει να γίνεται προσεκτική επιλογή ως προς τα κανάλια μάρκετινγκ στα οποία θα εκπροσωπηθεί μια εταιρεία.


12. Η επιτυχία θα είναι στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα

Το θέμα είναι να απευθυνθεί κανείς στο κοινό που του ταιριάζει ποιοτικά. Ο αριθμός των likes δεν είναι το παν. Λέει ο Peg Samuel ειδικός στα κοινωνικά μέσα.


13. Το facebook θα είναι "τόσο 2013"

Ένας ακόμα ειδικός της στρατηγικής επικοινωνίας, ο Ross Sheingold, υπενθυμίζει ότι και το instagram, που υποτίθεται ότι τραβά μακριά από το facebook το ενδιαφέρον ολοένα και περισσότερων εφήβων, ανήκει... στο facebook!


14. Το Google Glass θα κάνει μεγάλο σουξέ

Θα χρειαστεί τουλάχιστον ένας χρόνος ακόμα μέχρι το Google Glass, αν μη θεωρείται "ξένο σώμα" στην καθημερινότητα του κόσμου. Τότε θα εκτιναχθεί, λέει το στέλεχος εμπορικού τμήματος της RebelMouse, Megan Berry.

[via]

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM