Ποιος έφτιαξε την αφίσα του Athens Digital Arts Festival;

Ποιος έφτιαξε την αφίσα του Athens Digital Arts Festival; Facebook Twitter
0
Ποιος έφτιαξε την αφίσα του Athens Digital Arts Festival; Facebook Twitter
Με κεντρικό θέμα το Digital Pop, το ADAF 2016 εξερευνά τις διαφορετικές πτυχές του ποπ στην ψηφιακή εποχή, όπως αυτές εξελίσσονται μέσα από τις νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο.
Ποιος έφτιαξε την αφίσα του Athens Digital Arts Festival; Facebook Twitter
Η δημιουργική ομάδα DesignPark έφτιαξε μια σειρά από τις πιο εντυπωσιακές αφίσες που έχουμε δει τελευταία.


Το Διεθνές Φεστιβάλ Ψηφιακών Τεχνών της Ελλάδας, το Athens Digital Arts Festival (ADAF), επιστρέφει για 12η συνεχή χρονιά στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας από τις 19 έως τις 22 Μαΐου. Τετρακόσιοι πενήντα καλλιτέχνες από 60 χώρες θα παρουσιάσουν τα έργα τους μέσα από ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει διαδραστικά και διαδικτυακά έργα, οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις, video art, ψηφιακή εικόνα, δημιουργικά εργαστήρια για ενήλικες και παιδιά, ομιλίες καλλιτεχνών, παρουσιάσεις διεθνών φεστιβάλ, οπτικοακουστικές περφόρμανς και μουσικά δρώμενα. Με κεντρικό θέμα το Digital Pop, το ADAF 2016 εξερευνά τις διαφορετικές πτυχές του ποπ στην ψηφιακή εποχή, όπως αυτές εξελίσσονται μέσα από τις νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο. Στο πλαίσιο αυτής της διοργάνωσης, η δημιουργική ομάδα DesignPark έφτιαξε μια σειρά από τις πιο εντυπωσιακές αφίσες που έχουμε δει τελευταία. Μιλήσαμε με έναν από τους γραφίστες της, τον Αντώνη Λουράντο.


«Το DesignPark δραστηριοποιείται στην έντυπη και στην ψηφιακή επικοινωνία και δημιουργούμε εταιρική ταυτότητα, websites, βίντεo και έντυπα για διαφορετικά κοινά στην Ελλάδα και το εξωτερικό. H θεματική του φεστιβάλ για φέτος είναι το "Digital Pop". Ο όρος προσδιορίζει πολύ απλά τον καθέναν από εμάς και τη συμμετοχή μας στη διαμόρφωση της ψηφιακής εποχής. Έτσι, χρησιμοποιήσαμε ανθρώπινα πορτρέτα για να δημιουργήσουμε εικόνες χωρίς καμία ψηφιακή επεξεργασία, που να μοιάζουν όμως με ψηφιακά έργα τέχνης. Μια λεπτή οπτική γραμμή μεταξύ μη πραγματικού και ρεαλισμού, κάτι παράδοξο, όπως θα ήταν ένα αληθινό Avatar. Η κεντρική ιδέα ήταν να δημιουργήσουμε μια διττή οπτική γλώσσα, κάτι που να δείχνει δύο αντίθετες ιστορίες μέσα σε μια ματιά, το κενό και τη γέφυρα που δημιουργεί η ψηφιακή πραγματικότητα. Με απλά λόγια, έναν αληθινό χαρακτήρα, που όμως φαίνεται σαν ψεύτικος. H διαδικασία είχε διάρκεια μία εβδομάδα περίπου από την ημέρα της φωτογράφισης έως και το τελικό στάδιο. Το πιο δύσκολο σημείο ήταν αυτό της φωτογράφισης, καθώς έπρεπε να αντιμετωπίσουμε προβλήματα που δεν είχαμε προβλέψει και αυτό γιατί θέλαμε όλα τα στοιχεία που συνθέτουν την εικόνα να είναι φτιαγμένα στο χέρι και όχι ψηφιακά, γεγονός που σε κάποιες περιπτώσεις απαιτούσε αυτοσχεδιασμό. Όταν, όμως, έχεις μια δυνατή ομάδα που δίνει λύσεις, όλα αυτά ξεπερνιούνται. Σίγουρα, το χρώμα μπορεί να σου φτιάξει τη διάθεση και το χιούμορ δεν είναι ένας κανόνας που βοηθάει την επικοινωνία. Παρ' όλα αυτά, όπου χωράει, καλό κάνει».

Concept - Creative Direction: Design Park (www.designpark.gr)
Photography: Jimi Drosinos (jimidrosinos.com)
Backstage Video: Nick Sofras
Make up artist: Athina Mourkousi
Model: Eirini Vasilatou

Info:

19-22/5, Κτιριακό Συγκρότημα Πύλη Ερμού 117-121.
Για το πλήρες πρόγραμμα του φεστιβάλ θα επανέλθουμε προσεχώς.

 

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην έντυπη έκδοση της LIFO.

Εικαστικά
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Σεπτέμβρης της Art Athina 2025

Εικαστικά / Art Athina 2025: Το τώρα και το μετά της σύγχρονης τέχνης

Ζωγραφική, γλυπτική, φωτογραφία, ψηφιακή τέχνη: Το ανάγλυφο του παγκόσμιου εικαστικού χάρτη έτσι όπως διαμορφώνεται μέσα από την ελληνική και ξένη παραγωγή, και αναδεικνύεται στην ετήσια φουάρ που πραγματοποιείται ξανά στο Ζάππειο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης πέταξε τον Πλάτωνα σε ένα escape room για την Μπιενάλε

Εικαστικά / Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Με τo «Δωμάτιο Απόδρασης», μια εγκατάσταση ερευνητική και παιγνιώδη, βασισμένη στην ιδέα της φιλοσοφίας και την παραίσθηση του ψηφιακού κόσμου, θα μας εκπροσωπήσει στην 61η Μπιενάλε Βενετίας ο καταξιωμένος εικαστικός και αρχιτέκτονας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο συναρπαστικός εξπρεσιονισμός του Ζορζ Ρουό 

Εικαστικά / Ζορζ Ρουό: Ο μεγάλος λησμονημένος του εξπρεσιονισμού

Ο Γάλλος ζωγράφος και χαράκτης συνδέθηκε με τα κινήματα της μοντέρνας τέχνης στις αρχές του 20ού αιώνα αλλά ξεχάστηκε μετά τον θάνατό του. Μια έκθεση με σημαντικά του έργα τον επαναφέρει στο προσκήνιο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«ΤΕΧΝΗ – ΔΙΑΓΩΝΙΟΣ»: Η διαρκής συμβολή των δύο ομάδων στην ανεπανάληπτη πολιτισμική κίνηση της Θεσσαλονίκης

Εικαστικά / «Διαγώνιος» και «Τέχνη»: Πρόσφεραν παιδεία στη Θεσσαλονίκη. Τώρα συναντιούνται ξανά σε μια έκθεση

Η «Διαγώνιος» του Ντίνου Χριστιανόπουλου και η Καλλιτεχνική Εταιρεία «Τέχνη» επιστρέφουν στο προσκήνιο μέσα από ένα αφιέρωμα στο Τελλόγλειο Ίδρυμα, που αναδεικνύει δύο ιστορικές ομάδες της πνευματικής ζωής της Θεσσαλονίκης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «λίστα Τραμπ» και τα «απαράδεκτα έργα τέχνης» οδηγούν σε μια άλλη Αμερική

Εικαστικά / Tο μένος του Τραμπ για το Smithsonian: Λογοκρισία, ρατσισμός, λίστες με «απαράδεκτα» έργα

Με στόχο το μεγαλύτερο συγκρότημα μουσείων και ερευνητικών κέντρων στον κόσμο, ο Τραμπ επιχειρεί να ασκήσει έλεγχο και λογοκρισία σε έργα τέχνης και στο περιεχόμενο εκθέσεων, κατηγορώντας το Smithsonian ως «woke» και απειλώντας με περικοπές της χρηματοδότησής του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το σπίτι-μουσείο της Πολίν Καρπίδα βγάζει τους θησαυρούς του στο σφυρί (μέχρι κεραίας)

Εικαστικά / Το σπίτι-μουσείο της Πολίν Καρπίδα βγάζει τους θησαυρούς του στο σφυρί (μέχρι κεραίας)

Μια από τις πιο εξέχουσες συλλέκτριες στην Ευρώπη, η οποία έχει αφήσει το αποτύπωμά της και στην Ύδρα, αποφάσισε να πουλήσει τη συλλογή σουρεαλιστικής και μεταπολεμικής τέχνης που στεγάζει στο σπίτι της στο Λονδίνο -τη μεγαλύτερη αυτού του είδους- σε μια δημοπρασία-ορόσημο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χάρις Επαμεινώνδα: Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις

Εικαστικά / Χάρις Επαμεινώνδα: «Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις»

Η βραβευμένη με Αργυρό Λέοντα Κύπρια εικαστικός συνθέτει έναν κόσμο θραυσμάτων, αποκομμάτων της εσωτερικότητας, με ελλειπτικές εικόνες, τον οποίο μας προκαλεί να ανακατασκευάσουμε μέσα από τη σταδιακή του αποκάλυψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Εικαστικά / Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Οι δύο καλλιτέχνες με καταγωγή από Κύπρο και Ελλάδα αντίστοιχα, παρουσιάζουν νέα έργα τους σε μια από τις σημαντικότερες εικαστικές διοργανώσεις της Βρετανίας που φιλοξενεί 30 καλλιτέχνες και συλλογικότητες, με αναθέσεις και θεματικές που έχουν να κάνουν με τη γεωγραφία και τις αξίες που διαπερνούν την πόλη αυτή: καταγωγή και μνήμη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μια έκθεση για την πολύχρωμη, πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Εικαστικά / Μια έκθεση για την πολύχρωμη και πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Ο Τόνι Μιλάκης καταγράφει μια πόλη που η πραγματικότητα προσφέρει τις καλύτερες ζωγραφικές λύσεις, που ακόμη και το πιο ευφάνταστο μυαλό ενός καλλιτέχνη δεν μπορεί να τις επινοήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Ο Ζαν Φρανσουά Μιλέ και η ατέρμονη γοητεία της φύσης και των εργατών της γης

Εικαστικά / Ζαν Φρανσουά Μιλέ: ο ζωγράφος που ο Βαν Γκογκ αποκαλούσε «πρωτοπόρο»

«Όσο το σκέφτομαι, τόσο περισσότερο νομίζω ότι ο Μιλέ πίστευε σε κάτι ανώτερο» έγραφε ο Βαν Γκογκ για τον «ζωγράφο των χωρικών» αλλά και έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του γαλλικού ρεαλισμού. Η Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου τον τιμά με μια μεγάλη έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το Μοναστήρι του Καρόλου: Το μουσείο του «κομμωτή των σταρ»

Εικαστικά / Κάρολος: O «κομμωτής των σταρ» έχει πλέον δικό του μουσείο στα Χανιά

Το «Μοναστήρι του Καρόλου», ένα ενετικό κτίσμα του 1583 και κατοικία του αυτοδίδακτου δημιουργού από το 1991, έχει μετατραπεί σε ένα μοναδικό καταφύγιο όπου συνυπάρχουν η ιστορία της κομμωτικής, έργα Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών μαζί με μνήμες της Μαρίας Κάλλας, της Μπριζίτ Μπαρντό αλλά και της Μαντάμ Ορτάνς.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιγάντιοι φαλλοί, το σεξ ως ζωτική δύναμη: Τα «ερωτικά» του Takis αναστατώνουν ακόμα

Εικαστικά / Γιγάντιοι φαλλοί, το σεξ ως ζωτική δύναμη: Τα «ερωτικά» του Takis αναστατώνουν ακόμα

«Τα έργα του αποθεώνουν την ικανότητα του έρωτα να μας αποσπά από την ιδέα του θανάτου». Και έχουμε την ευκαιρία να τα δούμε στην αναδρομική έκθεση του Ιδρύματος Γουλανδρή στην Άνδρο, και στην Αθήνα. Όλα σχεδόν, εκτός από το πιο γνωστό του, το οποίο οι επιμελητές απέρριψαν ως «κραυγαλέο»...
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ