Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται»

Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται κι εγώ να είμαι πιο αληθινός από ποτέ» Facebook Twitter
«Το stand-up οφείλει πρώτα να σε κάνει να περάσεις γαμάτα». Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

Η αίθουσα έχει στηθεί κάπως διαφορετικά. Οι καρέκλες έχουν γυρίσει λίγο, η σκηνή έχει μετακινηθεί μισό μέτρο. «Είμαι καυλωμένος να παίξω», λέει γελώντας. Δεν το λέει για να κάνει εντύπωση αλλά σαν κάποιος που περίμενε να ξαμοληθεί. Ο Βαγγέλης Μουλαράς επιστρέφει με τη νέα του παράσταση, που έχει τίτλο «Ναι μεν, αλλά», και κυρίως με τη διάθεση να αφήσει στην άκρη τα βαρύγδουπα και να παρουσιάσει έναν πιο αληθινό εαυτό.

«Το “Δέκα με τόνο” ήταν η πρώτη μου δουλειά, η οποία είχε γραφτεί σε μια περίοδο δέκα χρόνων. Είχε κείμενα επτά-οκτώ χρόνων, πράγματα που λειτουργούσαν, αλλά μπορεί να μη με εξέφραζαν πλέον. Τώρα όλα είναι φρέσκα, γραμμένα την τελευταία χρονιά. Νιώθω καλύτερος writer και, ελπίζω, καλύτερος performer». Δεν είναι μόνο τεχνική υπόθεση, είναι και θέμα περσόνας: «Όσο πιο κοντά στον εαυτό σου είναι η περσόνα σου, τόσο πιο ελεύθερος είσαι πάνω στη σκηνή. Δεν αγχώνεσαι, δεν αντιδράς ως “ρόλος”. Ο στόχος μου είναι να αποκαλύπτω όσο περισσότερες πτυχές του χαρακτήρα μου γίνεται».

«Μεσαίο παιδί, ήθελα προσοχή. Κατάλαβα νωρίς τι είναι το χιούμορ ως μηχανισμός – μικραίνει τις αποστάσεις, δημιουργεί συμπάθειες. Σήμερα, όταν κάνω πρόβα, ηρεμώ. Εκεί ανήκω».

Αυτή η μετατόπιση φαίνεται και στις θεματικές του: λιγότερα «μεγάλα νοήματα», περισσότερη καθημερινότητα. «Έχω κείμενα για το πάρκινγκ, για το πώς είναι να μη βρίσκεις σπίτι. Πράγματα της καθημερινότητας, χωρίς να ψάχνω για συμβολισμούς σε κάθε ατάκα. Θέλω να είναι αυθεντικά αστεία, όχι “υποχρεωτικά σημαντικά”». Μετά την πανδημία, πιστεύει, έχει αλλάξει και το αίτημα του κοινού: «Ο κόσμος θέλει να ξεχνιέται. Να περάσει δύο ώρες και να μη μιλάμε για ακρίβεια και στεγαστικό. Αν χρειαστεί να ακουμπήσω την επικαιρότητα –ναι, και τη Γάζα–, θα το κάνω με ανάλαφρο τρόπο. Το stand-up οφείλει πρώτα να σε κάνει να περάσεις γαμάτα».

Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται κι εγώ να είμαι πιο αληθινός από ποτέ» Facebook Twitter
«Μ’ αρέσει να ακούω ιστορίες τύπου “έφερα τον φίλο μου, τρελάθηκε και θέλει να βλέπει μόνο εσένα”». Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


Η διαφοροποίηση από αυτό που κάνει στο YouTube με την εκπομπή «Τα νέα της εβδομάδας» είναι συνειδητή. «Η εκπομπή είναι άλλο μέσο: σχολιάζω την επικαιρότητα, γράφω, στήνω ρυθμό. Στην παράσταση μιλάω προσωπικά. Δεν έχει νόημα να κουβαλάω στο live ό,τι “καίγεται” σε δύο μήνες. Θέλω να έρχεσαι κοντά μου και να ακούς άλλα πράγματα, άλλες οπτικές». Και πολιτικά; «Για να σε αποτρέψει μια παράσταση επειδή διαφωνείς, πρέπει να είσαι πολύ δογματικός. Οι περισσότεροι διαφωνούν, γελάνε, το αναγνωρίζουν και προχωράνε».

Η σχέση του με τη σκηνή ξεκινάει παλιά, σε ένα λεωφορείο με το οποίο γυρνούσε από το χωριό στο κεφαλοχώρι, με ανέκδοτα στη γαλαρία. «Μεσαίο παιδί, ήθελα προσοχή. Κατάλαβα νωρίς τι είναι το χιούμορ ως μηχανισμός – μικραίνει τις αποστάσεις, δημιουργεί συμπάθειες. Σήμερα, όταν κάνω πρόβα, ηρεμώ. Εκεί ανήκω».

«Μόνος καβγάς δεν γίνεται – ούτε μόνος σασμός»

Η ελληνική stand-up σκηνή ωρίμασε: specials στο YouTube, επιλογές στο σπίτι και σε live («σχεδόν κάθε μέρα παράσταση στην Αθήνα»), κοινό που «εκπαιδεύεται» και ζητά καλύτερο υλικό. «Παλιά λέγαμε “άντε να βγουν τα πρώτα σπέσιαλ”. Τώρα μπορείς να δεις πέντε διαφορετικούς κωμικούς μέσα σε μία εβδομάδα. Είναι πλήρως εδραιωμένο ως τρόπος διασκέδασης».

Μαζί με την ωρίμανση, όμως, ήρθαν και οι τριβές: «Κόντρες υπάρχουν, όπως σε κάθε επάγγελμα. Χρειάζεται καλή θέληση, αλλά υπάρχουν εγωισμοί, πράγματα που έχουν ειπωθεί και δεν ξεπερνιούνται εύκολα. Ο πατέρας μου λέει “μόνος καβγάς δεν γίνεται” όπως και μόνος σασμός δεν γίνεται. Βρισκόμαστε σε ένα τέλμα, υπάρχουν πληγές που δεν έχουν κλείσει».

Όσον αφορά το cancel, είναι σκληρός: «Αν υπήρξε κάποια πραγματική συνέπεια, την πλήρωσε ο Πάρις Ρούπος. Κατά τα άλλα, βλέπω πολλή ρητορική περί cancel, αλλά λίγη ουσία. Αυτό που όντως με τρομάζει είναι η λογοκρισία, το πώς η κυρίαρχη αφήγηση καταπίνει τις παρεκκλίσεις. Να απολύεται κάποιος για κάτι που είπε εκτός δουλειάς; Κακό προηγούμενο». Η δική του γραμμή είναι καθαρή: «Stand-up σημαίνει χιούμορ και αυθεντικότητα. Αν στο τέλος της βραδιάς δεν έχεις γελάσει πολύ, κάτι δεν κάναμε σωστά, όσο “σωστό” περιεχόμενο κι αν ακούστηκε».

Ο «people pleaser» που χτίζει κοινό

Έχει, λέει, αρχίσει να χτίζει το δικό του κοινό, «τριών χιλιάδων, δέκα χιλιάδων, πεντακοσίων; Δεν έχει σημασία»· σίγουρα είναι κοινό ανθρώπων που έρχονται «για τον Βαγγέλη». «Μ’ αρέσει να ακούω ιστορίες τύπου “έφερα τον φίλο μου, τρελάθηκε και θέλει να βλέπει μόνο εσένα”». Ταυτόχρονα αυτοσαρκάζεται: «Μεσαίο παιδί, full people pleaser. Δεν μ’ αρέσει να σπαταλώ ενέργεια σε κακίες. Αν κάποιος μού κάνει μαλακία, θα σπαστώ εκείνη τη στιγμή και μετά απλώς θα είμαι neutral. Δεν θα το αφήσω να μου χαλάσει τη διάθεση».

Το «ναι μεν, αλλά» το κάνει φιλοσοφία και κομμάτι της παράστασης. «Είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις παρέα. Εκτός από 3-4 βασικά ζητήματα, δεν χρειάζεται να γινόμαστε φανατικοί για όλα. Αν κάποιος θέλει να πιστεύει ότι το brunch είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, ας πάρει αυτήν τη χαρά». Έχει, όμως, άποψη: «Στο κοινωνικό κομμάτι μ’ αρέσει να παίρνω θέση. Δεν θα μπορούσα να είμαι διαιτητής».

@vaggnamite Στα ΕΛΤΑ δεν βγαίνουν τα νούμερα #elta #economics #aegean #dtc #TNTE ♬ πρωτότυπος ήχος - Vaggelis Moularas

«Η τυραννία του hook» και το «adapt or die»

Εδώ στριμώχνεται: «Δεν μ’ αρέσει καθόλου που έχουν επικρατήσει τόσο τα social ως μέσο προώθησης. Μας έκαναν όλους να αποκτήσουμε διάσπαση προσοχής. Δεν γίνεται όλα να είναι από 3 ως 90 δευτερόλεπτα», λέει και συνεχίζει: «Κάποια πράγματα χρειάζονται βάθος, από τον Βικτόρ Ουγκό μέχρι τον Κέντρικ Λαμάρ». Γελάει που στο TikTok του ταξινομεί τα πάντα («top-5, top-5, top-5») και το βαφτίζει «προϊόν διαμαρτυρίας», αλλά παραδέχεται: «Adapt or die. Θα προσαρμοστώ – με γκρίνια».

Δηλώνει «προδότης του Βορρά» που αγαπά την Αθήνα, αλλά θλίβεται από το gentrification: «Γινόμαστε λούνα παρκ. Όταν βλέπω πολύχρωμο κρασάδικο στη Δροσοπούλου, ξέρω ότι θα ανέβει η τιμή της βαρελίσιας. Προτιμώ την Αθήνα του ’18 από την Αθήνα του ’25. Οι γειτονιές χάνουν τον χαρακτήρα τους». Τι μπορεί να κάνει το stand-up; «Να σατιρίσει. Το Airbnb δεν το σταματά η κωμωδία, θέλει πολιτικές».

Τα σχέδιά του τα γράφει με κεφαλαία: «Θέλω να γράψω μια πολύ καλή σειρά για την τηλεόραση. Prime-time – όχι στα ψιλά. Δεν είναι εύκολο, αλλά δεν είναι ακατόρθωτο. Θα γίνουν κινήσεις». Για το εξωτερικό; «Θα το ήθελα πολύ. Αν μου γίνει πρόταση, θα πω ναι. Το κείμενό μου είναι πολύ ελληνικό, αλλά ο κόσμος έξω καταλαβαίνει».

Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται κι εγώ να είμαι πιο αληθινός από ποτέ» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Ο άνθρωπος πίσω από το μικρόφωνο

Εκτός σκηνής κάνει «απλά πράγματα»: παρέες, οικογένεια («οι αδελφούλες μου, η ανιψιά μου»), πολλή μουσική («κυρίως hip-hop, αλλά και R’n’B, pop, κλασική – δεν υπάρχει μέρα χωρίς μουσική»), γυμναστική «για να μην είμαστε μόνο εγκέφαλοι» και διάβασμα – «εγχειρίδια, σενάρια, για να γίνω καλύτερος». Γελάει που δεν μπορεί να πάει στο σούπερ μάρκετ χωρίς ακουστικά: «Βγάζω τα earbuds μόνο για να παραγγείλω γαλοπούλα».

Κλείνει όπως ξεκίνησε, με ενθουσιασμό. «Είμαι established, αλλά θέλω περισσότερα. Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Μ’ αρέσει τόσο πολύ αυτό που κάνω που δεν έχω σκεφτεί ποτέ σοβαρά να το παρατήσω. Η ημέρα που θα κοιτάξω κάπου αλλού μάλλον θα είναι και η μέρα που θα φύγω. Ως τότε, θέλω να είμαι πιο χαλαρός, πιο αληθινός. Να πω τις χαζομάρες μου όπως τις ζω. Να περάσετε γαμάτα μαζί μου κι εγώ μαζί σας».

Στο τέλος, ξανακοιτάζει τη μικρή μετακίνηση της σκηνής. «Τέτοιες λεπτομέρειες αλλάζουν την ενέργεια», χαμογελά. Είναι όλη του η φιλοσοφία σε μία εικόνα: όχι μεγάλες διακηρύξεις, αλλά στοχευμένες μικρές μετατοπίσεις που φέρνουν τον κωμικό πιο κοντά στον άνθρωπο.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Θέατρο / Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Η stand up κωμικός μιλά για την ελευθερία που κρύβεται στις «άχρηστες σκέψεις», για τη θέση των γυναικών στην κωμωδία και για το πώς το γέλιο μπορεί να γίνει εργαλείο αυτογνωσίας, χωρίς να χάνει ποτέ τη χαρά του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
«Μου είπαν “θα δούμε τι κωμικός θα είσαι μετά τα λεσβιακά αστεία”»

Οι Άλλοι / «Μου είπαν “θα δούμε τι κωμικός θα είσαι μετά τα λεσβιακά αστεία”»

Λίγες ημέρες μετά το τέλος της επιτυχημένης παράστασης «ΚΑΜΙΚΑΖΙ» με τη Δήμητρα Νικητέα, η Μελίνα Κόλλια μιλά για τη σκηνή ως πεδίο ελευθερίας και ευθύνης, για την queer ταυτότητα ως στάση ζωής και για την κωμωδία ως εργαλείο κοινωνικής κριτικής.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Πάρις Ρούπος: «Τα hate comments δεν είναι κριτική»

Lifo Videos / «Τα hate comments δεν είναι κριτική»

Ο Πάρις Ρούπος παρουσιάζει τη νέα του σόλο παράσταση «Κυριλέ» και μιλά στα βίντεο της LiFO για το χιούμορ και τα όριά του, το αν το stand up αποτελεί «αριστερή τέχνη» και το κατά πόσο μπορεί κανείς να βιοποριστεί από αυτό στην Ελλάδα σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Θωμά Ζάμπρα, ποια είναι η καλύτερη γιούχα που έχεις φάει ποτέ;

Lifo Videos / Θωμά Ζάμπρα, ποια είναι η καλύτερη γιούχα που έχεις φάει ποτέ;

Του έχουν πει ότι μοιάζει στον Ζακ Γαλυφιανάκη; Θεωρεί τον εαυτό του φεμινιστή; Πότε θα δούμε τη σειρά «Κακές Ιδέες»; Ο Θωμάς Ζάμπρας απαντά στην Στεφανία Παπαδημητρίου και στον Γιώργο Τσαγκόζη που του θέτουν τις ερωτήσεις του κοινού.
THE LIFO TEAM
«Οι κωμικοί μπορεί να βρεθούμε σε μια κηδεία και το βράδυ να αστειευόμαστε με αυτό»

Lifo Videos / «Οι κωμικοί μπορεί να βρεθούμε σε μια κηδεία και το βράδυ να αστειευόμαστε με αυτό»

Ο Δημήτρης Χριστοφορίδης, επαγγελματίας stand-up κωμικός με πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας στη σκηνή, μιλά στα βίντεο της LiFO για τις προκλήσεις και τις απολαύσεις της κωμωδίας.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Θέατρο / Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Κατήγγειλε δημόσια τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στο θέατρο, φέρνοντας στη Δικαιοσύνη την πιο πολύκροτη υπόθεση του ελληνικού MeToo. Σήμερα σκηνοθετεί και παίζει στο θέατρο, ενώ ο τηλεοπτικός της ρόλος διαφέρει πολύ απ' ό,τι έχει κάνει ως τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Cleansed: Πώς μπορεί αυτό το έργο ακραίας βίας να μιλά για την αγάπη; 

Θέατρο / Ένα έργο ακραίας βίας. H Σάρα Κέιν έλεγε πως είναι μια ιστορία αγάπης

Το κοινό λιποθυμά ή φεύγει από τις αίθουσες. Οι κριτικοί διχάζονται για την αξία του. Στην Ελλάδα, φέτος, μετά το ανέβασμα του «Cleansed» το 2001 από τον Λευτέρη Βογιατζή, θα έχουμε την ευκαιρία να το δούμε ξανά σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Ποια είναι ιστορία του; Τι κρύβεται πίσω από την τόση βία;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λένα Παπαληγούρα

Θέατρο / Λένα Παπαληγούρα: «Όταν έχεις δυο παιδιά μαθαίνεις να κάνεις οικονομία δυνάμεων»

Η συνεργασία της με τον Τόμας Οστερμάιερ στον «Εχθρό του λαού», η ζωή με τα δυο της παιδιά, η δύναμη που χρειάζονται οι γυναικες σε έναν κόσμο που συχνά τις αδικεί. Μία από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της μιλά για όλα στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θέλει να δει το νησί της να χορεύει

Χορός / Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θα κάνει το νησί της να χορεύει

Η διακεκριμένη χορεύτρια επέστρεψε στην Κέρκυρα, ίδρυσε το Garage21 και διοργανώνει το ION_on move, ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να μεταδώσει στην κοινότητα την αγάπη για τον σύγχρονο χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ» του Σάμιουελ Μπέκετ

Lifo Videos / Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ»

Σε ένα από τα σημαντικότερα έργα του Σάμιουελ Μπέκετ, μια σπουδαία μελέτη για τη θνητότητα, τη δημιουργικότητα και τη μνήμη, ένας 69χρονος άνδρας κάθεται μόνος του στα γενέθλιά του και ακούει ηχογραφήσεις του παρελθόντος του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Θέατρο / Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Η stand up κωμικός μιλά για την ελευθερία που κρύβεται στις «άχρηστες σκέψεις», για τη θέση των γυναικών στην κωμωδία και για το πώς το γέλιο μπορεί να γίνει εργαλείο αυτογνωσίας, χωρίς να χάνει ποτέ τη χαρά του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
«Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Χορός / «Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Το έργο-σταθμός της γυναίκας που ανανέωσε την τέχνη του χορού δεν σταμάτησε από τα '70s να συναρπάζει το κοινό και να παραμένει «νέο» και επίκαιρο. Αυτόν τον Δεκέμβριο το Pina Bausch Foundation αναβιώνει τo «Kontakthof» στο Εθνικό Θέατρο με Έλληνες ηθοποιούς. Η LiFO μπήκε στις πρόβες και μίλησε με τους βασικούς συντελεστές.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τhis that keeps on – a personal archaeology –

Θέατρο / H ανασκαφή του Δημήτρη Παπαϊωάννου σε μια γη που έχει το σχήμα της καρδιάς

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου δημιούργησε ένα νέο πρότζεκτ κατόπιν ανάθεσης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τα σαράντα χρόνια από την ίδρυσή του, που το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει σε μια και μοναδική παράσταση στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Θέατρο / Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Διεθνείς σκηνοθέτες και σχήματα, δυνατά καστ, κλασικά και σύγχρονα έργα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων: Το φθινοπωρινό ρεπερτόριο των αθηναϊκών σκηνών το λες και φιλόδοξο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βέντερς, Σουίντον, Ροντρίγκες, Λάνθιμος και Αγγελάκας: Αυτό είναι το φετινό πρόγραμμα της Στέγης

Θέατρο / Σουίντον, Λάνθιμος, Βέντερς, Ροντρίγκες και Αγγελάκας: Το φετινό πρόγραμμα της Στέγης

Η Στέγη γιορτάζει τα 15 χρόνια της με ένα πρόγραμμα άκρως οικογενειακό, δημιουργικό και, όπως πάντα, με πολλές εκπλήξεις και απρόσμενες συναντήσεις δημιουργών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ