Πέντε λόγοι που το Spotify δεν είναι πια cool

Πέντε λόγοι που το Spotify δεν είναι πια cool Facebook Twitter
0

Για περισσότερα από 15 χρόνια, το Spotify υπήρξε το απόλυτο σημείο αναφοράς στο streaming μουσικής. Σήμερα, όμως, ολοένα και περισσότεροι χρήστες εγκαταλείπουν την πλατφόρμα, θεωρώντας ότι έχει χάσει την απλότητά της και δεν ανταποκρίνεται πλέον στις ανάγκες τους.

Ακολουθούν οι πέντε βασικοί λόγοι που κάνουν το Spotify να φαίνεται «ξεπερασμένο» το 2025:

Λόγος 1. Οι αλγόριθμοι δεν εντυπωσιάζουν πια

Στην αρχή, το Discover Weekly άλλαξε τον τρόπο που ανακαλύπταμε νέα μουσική. Δέκα χρόνια μετά, όμως, τα περισσότερα εργαλεία ανακάλυψης (AI playlists, AI DJ κ.ά.) μοιάζουν παραλλαγές του ίδιου πράγματος. Οι προτάσεις δεν εκπλήσσουν και η αίσθηση φρεσκάδας έχει χαθεί.

Λόγος 2. Δέσμευση σε υπηρεσίες που δεν ζητήσαμε

Η προσθήκη audiobook στο Premium πακέτο έφερε επιπλέον χρέωση, χωρίς να ενδιαφέρει το μεγαλύτερο μέρος των χρηστών. Το αποτέλεσμα; Να πληρώνουν όλοι για χαρακτηριστικά που χρησιμοποιούν ελάχιστοι.

Λόγος 3. Υπερβολική εξάρτηση από την τεχνητή νοημοσύνη

Από τον AI DJ μέχρι τις αυτόματες λίστες με προτροπές, η εφαρμογή έχει γεμίσει από «έξυπνα» εργαλεία που στην πράξη συχνά κουράζουν αντί να διευκολύνουν. Η υπερφόρτωση με AI λειτουργίες κάνει δύσκολη την απλή, καθαρή εμπειρία ακρόασης μουσικής.

Λόγος 4. Χαμηλότερη ποιότητα ήχου σε σχέση με ανταγωνιστές

Παρά τις υποσχέσεις από το 2021, το Spotify δεν έχει προσφέρει ακόμα lossless ήχο σε βασικό πακέτο. Αντίθετα, υπηρεσίες όπως το Tidal και το Apple Music δίνουν υψηλής ανάλυσης streaming σε χαμηλότερη τιμή, καθιστώντας το Spotify ακριβό χωρίς αντίστοιχη ποιότητα.

Λόγος 5. Ηθικά διλήμματα και διαμαρτυρίες καλλιτεχνών

Η πολιτική αποζημίωσης των καλλιτεχνών παραμένει αμφιλεγόμενη, ενώ οι επενδύσεις της διοίκησης σε εταιρείες που αναπτύσσουν στρατιωτικά συστήματα τεχνητής νοημοσύνης έχουν προκαλέσει επιπλέον αντιδράσεις. Για αρκετούς χρήστες, η συνδρομή στο Spotify πλέον εγείρει ηθικά ερωτήματα.

Το Spotify συνεχίζει να προσθέτει νέες λειτουργίες, αλλά έχει χάσει αυτό που το έκανε αρχικά δημοφιλές: την απλότητα και τη χαρά της ανακάλυψης μουσικής. Με τις τιμές να ανεβαίνουν, την ποιότητα να μένει πίσω και την κουβέντα για τα δικαιώματα των καλλιτεχνών να φουντώνει, όλο και περισσότεροι στρέφονται σε εναλλακτικές όπως το Tidal και το Apple Music.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Τech & Science / Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Η υπνική άπνοια, κατά την οποία η αναπνοή του ατόμου διακόπτεται κατά τη διάρκεια της νύχτας, δεν προκαλεί απλώς υπερβολική υπνηλία, αλλά μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο υπέρτασης, εγκεφαλικού επεισοδίου, καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2
LIFO NEWSROOM
Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Τech & Science / Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Η εταιρεία αναφέρει ότι «ορισμένοι χρήστες του Microsoft 365 ενδέχεται να αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις ή δυσκολίες σύνδεσης», ενώ οι μηχανικοί της εργάζονται για την πλήρη αποκατάσταση των υπηρεσιών
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Σπίτι στην Πισιδία χτίστηκε με λίθους που φέρουν στα ελληνικά επιστολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα

Τech & Science / Τουρκία: Σπίτι στην Πισιδία χτίστηκε με λίθους που φέρουν στα ελληνικά επιστολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα

Το σπίτι χτίστηκε τη δεκαετία του 1950 από κατοίκους που, δίχως να το γνωρίζουν, χρησιμοποίησαν πέτρες από τα ερείπια της αρχαίας πόλης Τακίνα στο Πολυδώριο Πισιδίας
LIFO NEWSROOM
Ιταλία: Χωριό της Εποχής του Χαλκού, ηλικίας 3.000 ετών εντοπίστηκε στον βυθό της λίμνης Mezzano

Τech & Science / Ιταλία: Χωριό της Εποχής του Χαλκού, ηλικίας 3.000 ετών εντοπίστηκε στον βυθό της λίμνης Mezzano

Η υποβρύχια έρευνα στη λίμνη Mezzano της Ιταλίας αποκάλυψε προϊστορικό χωριό της Εποχής του Χαλκού, με άριστα διατηρημένα αντικείμενα και ξύλινους πασσάλους που μαρτυρούν τη ζωή και την τεχνολογία μιας χαμένης κοινότητας πριν από 3.000 χρόνια
LIFO NEWSROOM