Το νέο άλμπουμ της Kylie Minogue είναι μία από τα ίδια

CHECK Η νέα δουλειά της Kylie Minogue είναι μια από τα ίδια Facebook Twitter
H Kylie είναι μία από τις πιο αξιοπρεπείς ποπ ντίβες όλων των εποχών, που δεν προκαλεί και γενικά είναι από τις πιο ευχάριστες και δυναμικές παρουσίες στον χώρο. Φωτ.: Getty Images/ Ideal Image
0

ΠΕΡΣΙ ΓΡΑΦΑΜΕ ΟΤΙ στα 55 της η Kylie Minogue δεν είναι μόνο παραγωγική –δηλαδή βγάζει συστηματικά καινούργια αλμπουμ– αλλά βγάζει και δισκάρες. Ο λόγος τότε ήταν για το 16ο άλμπουμ της που είχε τίτλο Tension και την έβρισκε να ξαναγυρνά στη χορευτική ποπ. Ήταν ομολογουμένως ένα από τα καλύτερα εμπορικά άλμπουμ της χρονιάς.

Φαίνεται ότι η Kylie χάρηκε τόσο πολύ με την κυκλοφορία του και την επιτυχία που γνώρισε που φέτος κυκλοφόρησε το σίκουελ με τίτλο Tension II. Όλα καλά ως εδώ. Τo πρόβλημα, δυστυχώς, είναι ότι το Tension II δεν είναι δισκάρα, όπως το πρώτο, αλλά περισσότερο μία από τα ίδια, χωρίς την έμπνευση που μας έκανε να αγαπήσουμε την περσινή της δουλειά τόσο πολύ. Οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες.

Το ότι είναι μία από τα ίδια δεν είναι απαραίτητα κακό, οι φαν της –που είναι αρκετοί– θα το λατρέψουν, όσοι δεν έχουν ακούσει το Tension επίσης. Όλοι οι υπόλοιποι ήδη απορούν γιατί πρέπει να μας απασχολεί τόσο σε μια εποχή που η Lady Gaga μόλις έδωσε μια γεύση από το πρώτο της ποπ άλμπουμ εδώ και τέσσερα χρόνια. Αναμασάει και η ίδια τον παλιότερο ήχο της, αλλά το hype έχει χτυπήσει κόκκινο.

Θα έλεγε κανείς ότι το Tension II λειτουργεί ως συνοδευτικός δίσκος παρά ως μια νέα δουλειά. Και η αλήθεια είναι ότι η Minogue δεν είχε πρόθεση να κυκλοφορήσει καινούργιο υλικό τόσο σύντομα.

Το μόνο παρήγορο σε όλη αυτή την ιστορία είναι ότι ευτυχώς η Minogue δεν πέφτει στην παγίδα που έπεσε η Katy Perry νωρίτερα φέτος. Δεν θα περίμενε κανείς κάτι  άλλο από την Kylie, μία από τις πιο αξιοπρεπείς ποπ ντίβες όλων των εποχών, που δεν προκαλεί και γενικά είναι από τις πιο ευχάριστες και δυναμικές παρουσίες στον χώρο. Γι’ αυτό είναι δύσκολο να κάνεις αρνητική κριτική σε τέτοιους δημιουργούς.

Kylie Minogue - Someone For Me

Για να γυρίσουμε όμως στα στενόχωρα του άλμπουμ, θα έλεγε κανείς ότι το Tension II λειτουργεί ως συνοδευτικός δίσκος παρά ως μια νέα δουλειά της. Και η αλήθεια είναι ότι η Minogue δεν είχε πρόθεση να κυκλοφορήσει καινούργιο υλικό τόσο σύντομα. Το πλάνο της ήταν να εμπλουτίσει το Tension με νέα κομμάτια σε μια deluxe έκδοση. Παρ' όλα αυτά, ξανακούγοντας κάποια τραγούδια που είχε πετάξει από το πρώτο άλμπουμ, τα επαναξιολόγησε και τελικά αποφάσισε να τους δώσει μια ευκαιρία. Επιπλέον, ήρθε σε επαφή με νέους παραραγωγούς, έτσι εν ολίγοις γεννήθηκε η νέα της δουλειά.

Στο Tension II φιγουράρουν τα ονόματα των Diplo, Blessed Madonna, Orville Peck, Bebe Rexha, Tove Lo και Sia, πρωτοκλασάτων γκεστ που όμως δεν προσφέρουν τίποτα φρέσκο στα τραγούδια, απλώς αρκούνται να επαναλαμβάνουν πετυχημένα τη συνταγή του πρώτου άλμπουμ – θα βαρεθεί να το διαβάζει κανείς σε αυτή την κριτική, αλλά ισχύει.

Ας πάρει κανείς για παράδειγμα το αχρείαστο Kiss Bang Bang που ακούγεται επικίνδυνα ίδιο με το αξεπέραστο Padam Padam και, πραγματικά, δεν χρειαζόταν. Και δεν είναι το μόνο κομμάτι που padam-ίζει, υπάρχει και το Hello – διπλό το κακό δηλαδή. Στο Taboo προσπαθεί αποτυχημένα να προσθέσει μια νότα από Abba και Madonna.

Το Someone for me, από την άλλη, που ακολουθεί, είναι ίσως από τις πιο ευχάριστες στιγμές με τον Balearic ρυθμό του και την Kylie να αναρωτιέται αν υπάρχει κάποιος γι’ αυτήν. H disco διάθεση του Good As Gone κάπου χάνεται στην πορεία με το επαναλαμβανόμενο ρεφρέν που δεν κάθεται καλά με το υπόλοιπο κομμάτι. Στo Diamonds, το πιο περίεργο τραγούδι που βρίσκει κανείς εδώ, ο τρόπος που τραγουδάει ακούγεται κάπως σαν μια ανορθόδοξη μείξη Taylor Swift και Lady Gaga.

Στο δεύτερο μισό του άλμπουμ τα πράγματα καλυτερεύουν αισθητά, με πιο κλασικά straight κομμάτια όπως το Dance to the Music ή πραγματικά απίθανες στιγμές όπως το Shoulda Left Ya, με διαφορά το καλύτερο κομμάτι του δίσκου, ή το Edge of Saturday Night με την Blessed Madonna. Γενικά, όμως, αν το πάρεις ως σύνολο κάτι λείπει, ίσως μια παραπάνω διάθεση πειραματισμού.  

Βέβαια, αν γίνεται κάτι σωστά στο Tension II, είναι ότι ακούγεται ευχάριστα παρά τις αστοχίες του, αλλά αμφιβάλλω αν θα το θυμάται κανείς μετά από μία βδομάδα το πολύ. Και γιατί να βάλεις αυτό στο repeat, αναρωτιέται εύστοχα ο αρθρογράφος της «Guardian», όταν υπάρχει το προηγούμενο, ένα αδιαμφισβήτητο αριστούργημα της πρόσφατης καριέρας της Kylie.

The Blessed Madonna & Kylie Minogue - Edge Of Saturday Night (Official Video)

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαντόνα: «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω ακριβώς τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Χρόνια Πολλά Μαντόνα! / «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Pop icon, μίλησε για το woman empowerment πριν υπάρξει καν ο όρος, gay icon, fashion icon, η απόλυτη σταρ, η πιο πετυχημένη γυναίκα μουσικός όλων των εποχών, όπως και να τη χαρακτηρίσει κανείς, είναι μία και μοναδική και ήρθε για να αλλάξει τα πάντα.
M. HULOT
«Love to love you baby»: Αυτό είναι το τραγούδι που γέννησε τη Disco

Μουσική / «Love to love you baby»: Το τραγούδι των 23 οργασμών που γέννησε τη Disco

Με 23 οργασμούς και τη βοήθεια του μάγου Τζόρτζιο Μορόντερ, η Ντόνα Σάμερ, μισό αιώνα πριν, εγκαινίασε επίσημα, με το επικό και ατελείωτα ερωτικό «Love to love you baby», την ντίσκο μουσική, ένα είδος που πολεμήθηκε λυσσαλέα λίγα χρόνια μετά την επέλασή του και κρατάει γερά μέχρι σήμερα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ