Από σήμερα Ελλάδα στην Times Square (updated)

Από σήμερα Ελλάδα στην Times Square (updated) Facebook Twitter
0

Ξεκινά από σήμερα, η καμπάνια «UP Greek Tourism» στην «καρδιά» της Νέας Υόρκης,  στην Times Square. Πρόκειται για το project «UP Greek Tourism» που αποτελεί πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη, του Στάθη Χαϊκάλη και του Ονίκ Παλαντζιάν, οι οποίοι φρόντισαν να συγκεντρώσουν τα χρήματα για αυτή την καμπάνια επικοινωνώντας στο κοινό την προσπάθεια τους.

Μαζί με άλλα 15 άτομα αξιοποίησαν τον μηχανισμό  του crowd-funding και των social media και για δύο μήνες κατάφεραν να συγκεντρώσουν 20.000 δολάρια για την καμπάνια. Έτσι ο ελληνικός τουρισμός θα διαφημίζεται με  διαφημιστικά σποτ των 60'', 4 φορές την ώρα, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, στο κέντρο της Νέας Υόρκης. Μια τεράστια υπαίθρια διαφημιστική πινακίδα θα προβάλλει υλικό προώθησης του τουρισμού στην Ελλάδα.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ 

__________

Συμπληρωματικο ρεπορτάζ του Παναγιώτη Κοτροκόη



Μια διαφημιστική πινακίδα, η οποία πρόκειται να παρακινεί τον κόσμο, να έρθει στην Ελλάδα, θα αναρτηθεί στην Times Square από σήμερα. Στόχος του είναι η ανάδειξη και προβολή της ελληνικής ομορφιάς.  Η πρωτοβουλία αυτή επιτεύχθηκε χάρις στη συγκέντρωση χρημάτων από την εθελοντική ομάδα "Up Greek Tourism" , σύμφωνα με δημοσίευμα του Mashable.

Το φιλόδοξο γκρουπ συγκέντρωσε $20.000, ενώ σημειώνεται πως αρχικός του στόχος ήταν τα $15.000. Περίπου το 50% των δωρεών ήρθε από την Ελλάδα, ενώ το υπόλοιπο προήλθε από την Αυστραλία, το Βέλγιο, τη Βουλγαρία, την Κύπρο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, το Κατάρ, τη Ρωσία, τη Σιγκαπούρη, την  Ισπανία, την Ελβετία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Η.Π.Α.

«Η Ελλάδα έχει ένα πολύ μεγάλο ταμειακό πρόβλημα» όπως δήλωσε ο Γιώργος Κλειβοκιώτης, ιδρυτής του γκρουπ, στο Mashable, ενώ προσέθεσε: «Ο τουρισμός είναι άνθρωποι που έρχονται από το εξωτερικό και δαπανούν χρήματα για την οικονομία. Μπορεί μια πινακίδα στην Times Square να κάνει τεράστια διαφορά; Δεν είναι μια τεράστια διαφημιστική καμπάνια, αλλά, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι μαθαίνουν γι' αυτή μέσω των social media, αξίζει τον κόπο.»


Ο σχεδιασμός της αφίσας έγινε αφιλοκερδώς από τον Ελληνοαμερικάνο Χάρη Τσέβη, ο οποίος είναι γνωστός για τα πορτραίτα του Steve Jobs φτιαγμένα από προϊόντα της Apple. Το πόστερ του απεικονίζει περίπου 400 άτομα, τα οποία συμμετείχαν στη διαφημιστική καμπάνια. 


Όσον αφορά την ανάρτηση της αφίσας στη Times Square, η ομάδα στάθηκε τυχερή καθώς, ένα από τα διαφημιστικά stands άνηκε σε έναν Ελληνοαμερικάνο, του οποίου το όνομα δεν αναφέρεται. Εκείνος δέχτηκε να αναρτήσει και να προβάλει τη διαφημιστική καμπάνια σε πολύ προνομιακή τιμή.


Σύμφωνα με την ομάδα, η ελληνική τουριστική βιομηχανία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της οικονομίας στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύοντας το 18% του ΑΕΠ, απασχολώντας το ένα πέμπτο του εργατικού δυναμικού της χώρας και φέρνοντας 15 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο.

Αξίζει να σημειωθεί, πως το Μάιο του 2010, ο Κλειβοκιώτης, Έλληνας υπήκοος, ο οποίος ζει στο Ντουμπάι εδώ κι έξι χρόνια, είχε διοργανώσει μια εκδήλωση μέσω του Facebook "Σώστε την Ελλάδα: Ταξιδέψτε στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι" με την ελπίδα να στηρίξει την ελληνική οικονομία. Το event έφτασε τους 180.000 ανθρώπους,  εκ των οποίων οι 40.000 δήλωσαν πως θα συμμετείχαν.


Όσον αφορά, τα μελλοντικά του σχέδια, ο ίδιος φιλοδοξεί πως θα καταφέρει να αναρτήσει διαφημιστικά πανό και σε άλλες μεγάλες πόλεις του κόσμου, όπως το Βερολίνο.


0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

JK ROWLING GLAMOUR

Διεθνή / JK Rowling: Το εξώφυλλο με τις τρανς γυναίκες που την εξόργισε και η απάντηση του περιοδικού

Στο εξώφυλλο ποζάρει μια ομάδα τρανς γυναικών φορώντας μπλουζάκια «Protect the Dolls» που δημιουργήθηκαν από τον σχεδιαστή Connor Ives για να συγκεντρώσουν χρήματα για το φιλανθρωπικό ίδρυμα Trans Lifeline
LIFO NEWSROOM
«Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

LiFO politics / «Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

Ποιες πολιτικές, ποιοι σχεδιασμοί και ποια πρόσωπα βρίσκονται πίσω από την έκρηξη των αμυντικών δαπανών στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Ποιοι είναι οι μεγάλοι λομπίστες της ευρωπαϊκής πολεμικής βιομηχανίας και πώς επηρεάζουν την ευρωπαϊκή πολιτική; Η Βασιλική Σιούτη συζητά για τα θέματα αυτά με τον Φέρρυ Μπατζόγλου, δημοσιογράφο-ανταποκριτή γερμανικών ΜΜΕ στην Αθήνα.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Ένας χρόνος μετά το Νόβι Σαντ: Δεκάδες χιλιάδες Σέρβοι τίμησαν τα 16 θύματα της κατάρρευσης

Διεθνή / Ένας χρόνος μετά το Νόβι Σαντ: Δεκάδες χιλιάδες Σέρβοι τίμησαν τα 16 θύματα της κατάρρευσης

Το πλήθος τήρησε 16 λεπτά σιγής, ενώ εκατοντάδες άνθρωποι τοποθέτησαν λουλούδια και κεριά γύρω από τα κιγκλιδώματα που εξακολουθούν να περιβάλλουν την είσοδο του σταθμού
LIFO NEWSROOM
Τέως πρίγκιπας Άντριου: Μετά την αποφυλάκιση του Έπσταϊν, ήθελε να τα «ξαναπούν από κοντά»

Διεθνή / Τέως πρίγκιπας Άντριου: Μετά την αποφυλάκιση του Έπσταϊν, ήθελε να τα «ξαναπούν από κοντά»

Τα έγγραφα της υπόθεσης φανερώνουν επίσης ότι η JP Morgan είχε προειδοποιήσει τις αμερικανικές αρχές για συναλλαγές που συνδέονταν με τον Έπσταϊν και ενδέχεται να σχετίζονταν με υποθέσεις εμπορίας ανθρώπων
LIFO NEWSROOM
«Favela Lives Matter»: Χιλιάδες στους δρόμους του Ρίο μετά την πιο φονική αστυνομική επιχείρηση στη Βραζιλία

Διεθνή / «Favela Lives Matter»: Χιλιάδες στους δρόμους του Ρίο μετά την πιο φονική αστυνομική επιχείρηση στη Βραζιλία

Οι διαδηλωτές κάλεσαν την κυβέρνηση να επανεξετάσει την πολιτική αστυνόμευσης που, όπως υποστηρίζουν, αντιμετωπίζει τις λαϊκές συνοικίες ως «ζώνες πολέμου»
LIFO NEWSROOM
Τανζανία: H Σαμίγια Σουλούχου Χασάν επανεκλέγεται πρόεδρος και εκατοντάδες θεωρούνται νεκροί στις ταραχές

Διεθνή / Τανζανία: H Σαμίγια Σουλούχου Χασάν επανεκλέγεται πρόεδρος και εκατοντάδες θεωρούνται νεκροί στις ταραχές

Οι διαδηλώσεις οδηγούνται κυρίως από νέους - Κατηγορούν την κυβέρνηση ότι υπονομεύει τη δημοκρατία καταστέλλοντας τους βασικούς ηγέτες της αντιπολίτευσης
LIFO NEWSROOM