Μπορεί ο ίδιος ο Marc Jacobs να περιέγραψε τη μυρωδιά του καινούργιου του αρώματος OhLola! ως «αισθησιακή» αλλά μάλλον δεν φανταζόταν ούτε και ο ίδιος ότι η διαφήμιση θα απαγορευόταν. Στη φωτογραφία η 17χρονη ηθοποιός Ντακότα Φάνινγκ κάθεται με ένα υπερμέγεθες μπουκάλι άρωματος ανάμεσα στα πόδια της. Η αρμόδια Βρετανική αρχή αποφάσισε να αποσύρει την καμπάνια του αρώματος μετά από αρκετές καταγγελίες ότι η διαφήμιση απεικόνιζε ένα ανήλικο κορίτσι με σεξουαλικό τρόπο. Το Advertising Standards Authority υποστήριξε ότι ενώ η Φάνινγκ είναι 17 φαίνεται μικρότερη κι επίσης δήλωσε «Θεωρήσαμε ότι το μήκος του φορέματος της, το πόδι της και η θέση του μπουκαλιού την έκαναν να φαίνεται σεξυ. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο αλλά και λόγω της εμφάνισης της θεωρήσαμε ότι η διαφήμιση κάνει ένα παιδί να φαίνεται σεξουαλικό». Εμάς πάντως η απαγόρευση μας φάνηκε ελαφρώς πουριτανική- μπορεί να έχουμε συνηθίσει τη Ντακότα Φάνιγκ ως αθώα παιδούλα αλλά στα 17 της μάλλον είναι ολόκληρη γυναίκα.
Διεθνή /
Η νέα διαφήμιση του Marc Jacobs αποσύρεται από τα Βρετανικά μέσα ως «προκλητική».

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Αίθρα Λυκουρέζου: «Έμπαινε στο δωμάτιό μου, τριβόταν» αποκαλύπτει για εργαζόμενο του πατέρα της

Μενίδι: Ιδιοκτήτρια καταστήματος κλείδωσε μέσα στο χρηματοκιβώτιο τους ληστές

Τρίκαλα: Συνελήφθη 67χρονος για τον βιασμό της 92χρονης μητέρας του - Δεν επιβεβαιώνεται από την ιατροδικαστική εξέταση

Το ελληνικό νησί που βρίσκεται ανάμεσα στις «7 καλύτερες ταξιδιωτικές εμπειρίες της Ευρώπης»

Ανησυχία στη μουσική βιομηχανία για την μπάντα που έφτιαξε η τεχνητή νοημοσύνη και σαρώνει στο Spotify

σχόλια