Επιστροφή στα θέατρα μετά από έναν δύσκολο χειμώνα

Αεροπλάνο σε κενά αέρος: Επιστροφή στα θέατρα μετά από έναν δύσκολο χειμώνα Facebook Twitter
Χωρίς τα σχολεία και τις οργανωμένες παραστάσεις και με τους γονείς να φοβούνται να στείλουν τα παιδιά τους, δεδομένου ότι τα μικρότερα είναι ακόμα σε μεγάλο ποσοστό ανεμβολίαστα, το παιδικό θέατρο διαλύθηκε εντελώς. Εικόνα από την παράσταση «Το αγόρι στο θεωρείο», στο Μικρό Εθνικό. Φωτ.: Ελίνα Γιουνανλή
0

ΤΑ ΘΕΑΤΡΑ ΑΝΟΙΞΑΝ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΑΝ και άνοιξαν ξανά. Και έκλεισαν. Ακύρωσαν παραστάσεις. Ανέβαλαν παραστάσεις. Επέστρεφαν εισιτήρια. Μετέθεταν εισιτήρια. Παραστάσεις ακυρώνονταν τελευταία στιγμή. Τα logistics των θεάτρων αυτόν τον χειμώνα μοιάζουν με αεροπλάνο σε κενά αέρος. Ο Φεβρουάριος έδειξε σημάδια ομαλοποίησης με αλλαγές αρκετές, όπως η γεωγραφία του κοινού.

Ο Δεκέμβριος αποδείχτηκε ο χειρότερος μήνας της θεατρικής περιόδου. Με την έξαρση της παραλλαγής Όμικρον, τα περισσότερα θέατρα έκλειναν λόγω κρουσμάτων στους θιάσους. Για μερικά από αυτά ήταν καταστροφή, ειδικά για εκείνα που νοίκιαζαν τον χώρο και κάθε μέρα μετρούσε, είχαν ορισμένο αριθμό παραστάσεων και περίμενε στη σειρά το επόμενο έργο να ανέβει.

Όταν ο προγραμματισμός ενός χώρου δεν μπορούσε να τροποποιηθεί, οι παραστάσεις κυριολεκτικά χάνονταν. Λίγες ήταν οι πιθανότητες να ξαναπαιχτούν, για τους γνωστούς λόγους, τις υποχρεώσεις των ηθοποιών σε επόμενες παραγωγές ‒ και υπήρχαν κι εκείνοι που βγήκαν σε αναστολή. Για τις μικρές παραγωγές, η κατάσταση ισοδυναμούσε με ξαφνικό θάνατο. 

Στα μέσα Δεκεμβρίου η πτώση ήταν της τάξης του 30-40% και οι γιορτές για τα θέατρα δεν ήταν καλές, το αντίθετο. Κάνοντας έναν πρόχειρο υπολογισμό, σημείωσα περισσότερες από δέκα πρεμιέρες που αναβλήθηκαν. Μιλώντας με τους παραγωγούς, μου είπαν ότι οι παραστάσεις δεν βρήκαν ξανά την ορμή τους. Το ίδιο συνέβη και με εκείνες που ξεκίνησαν με φόρα, διακόπηκαν και στη δεύτερη φάση δεν μπόρεσαν ποτέ να βρουν τον αρχικό τους ρυθμό.

Μη σας ξενίζουν οι «επιστροφές» και τα «ανεβάσματα ξανά» που μας κατέκλυσαν τον προηγούμενο μήνα, έστω και για λίγες παραστάσεις. Είναι φυσικό, η δουλειά των ανθρώπων αυτών πήγε σχεδόν χαμένη, η ψυχολογία τους διαλύθηκε.

Ποια θέματα ενδιέφεραν το κοινό που μπήκε στο θέατρο; Τα πιο ανάλαφρα. Τα πιο χαρούμενα. Τα λιγότερο δραματικά. Καλές παραστάσεις με θέματα δυστοπικά, δύσκολα, με σκληρά θέματα, δεν άντεξαν. Αυτό έχει να κάνει μόνο με την ψυχολογία του κοινού αυτή την περίοδο. Μόλις ομαλοποιηθεί η κατάσταση, η θεματολογία θα διευρυνθεί.

Αυτοί που έχουν πληγεί περισσότεροι είναι όσοι απευθύνονταν σε ένα κοινό μεγαλύτερο, άνω των εξήντα. Αυτό το κοινό, που είναι μια ισχυρή ηλικιακή ομάδα και μετακινούνταν με γκρουπ ή ομαδικά εισιτήρια, κυριολεκτικά δεν ξεμύτισε ή, τέλος πάντων, δύσκολα βγήκε για να πάει σε θεάματα. Τα γκρουπ εξαφανίστηκαν και αυτό είχε ισχυρό αντίκτυπο στο ταμείο.

Τον Δεκέμβριο ένας παραγωγός είδε τις πρεμιέρες έξι παραστάσεών να αναβάλλονται για δεκαπέντε ημέρες. Αυτό σημαίνει ότι η φόρα που είχαν οι παραστάσεις, η διαφήμιση, το πρόμο, δηλαδή το διαφημιστικό μπάτζετ (σποτάκια, καταχωρίσεις, διαφημίσεις), πήγαν σχεδόν όλα χαμένα. Μερικές παραστάσεις δεν μπόρεσαν να βρουν ξανά τον βηματισμό τους.

Το ίδιο συνέβη και με κάποιες που ξεκίνησαν καλά, έκαναν εισιτήρια ενθαρρυντικά, έπαιξαν μία εβδομάδα και κατέβηκαν. Ούτε αυτές κέρδισαν τη δυναμική τους, γιατί χάθηκε το timing. 

Περιγράφοντας τη γενική κατάσταση ως μετριότατη, οι παραγωγοί σημειώνουν ότι οι παραστάσεις επηρεάστηκαν πολύ και από την αλλαγή του κοινού. Είναι αλήθεια αυτό.

Σε μια απογευματινή παράσταση Σαββάτου πριν από δύο εβδομάδες, που περίμενα να είναι ήρεμα τα πράγματα, σηκώθηκα από τη θέση μου για να σκανάρω το κοινό. Ο μέσος όρος ηλικίας ήταν τα τριάντα plus και είδα πολλά ζευγάρια και αγόρια στο κοινό, το οποίο αρχικά περίμενα ότι θα ήταν γυναικείο κάποιας ηλικίας, που συνήθως γέμιζε την πλατεία του θεάτρου. Η επιστροφή τόσο νεανικού κοινού στις αίθουσες θυμίζει τη δεκαετία του ’90, όταν αυτό το target group πρωταγωνιστούσε. 

Μάλιστα, ήδη μερικοί παραγωγοί για την επόμενη σεζόν προσανατολίζονται σε έργα για πιο νεανικό κοινό, και μάλιστα σε αυτά που μέχρι πριν από λίγα χρόνια ή πριν από την πανδημία τα θεωρούσαν κάπως επαναστατικά και φοβόντουσαν ότι δεν θα έβρισκαν το κοινό τους. Το νεανικό κοινό δείχνει κάτι άλλο: θέλει να δει έργα που δεν δείχνουν «αυτά που δείχνει η τηλεόραση». 

Αλλά η σχέση θεάτρου με την τηλεόραση, ειδικά φέτος που η μυθοπλασία επανήλθε δυναμικά, δημιούργησε μια νέα κατάσταση. Οι μεγαλύτεροι μένουν μέσα και βλέπουν τους ηθοποιούς που θέλουν στην τηλεόραση. Όμως τους ηθοποιούς που έχουν πάρει «εύσημα» καλής ερμηνείας σε σειρές ο κόσμος τους ψάχνει και στο θέατρο ‒ και πάλι αυτό μας θυμίζει τη δεκαετία του ’90, σε ένα πλαίσιο πιο ανοιχτό, χωρίς τον διαχωρισμό μεταξύ των τηλεοπτικών και των άλλων ηθοποιών, αφού πλέον εξαιρετικοί ηθοποιοί εμφανίζονται στη μικρή οθόνη χωρίς τους κομπλεξισμούς του παρελθόντος.

Επίσης, δούλεψε πολύ το «από στόμα σε στόμα», ίσως πιο γρήγορα από άλλες χρονιές, γιατί όλοι έψαχναν να βρουν κάτι, «σίγουρα του γούστου τους», αφού δεν ήθελαν ή δεν τολμούσαν να κάνουν πολλές εξόδους, και για οικονομικούς λόγους.

Ποια θέματα ενδιέφεραν το κοινό που μπήκε στο θέατρο; Τα πιο ανάλαφρα. Τα πιο χαρούμενα. Τα λιγότερο δραματικά. Καλές παραστάσεις με θέματα δυστοπικά, δύσκολα, με σκληρά θέματα, δεν άντεξαν. Αυτό έχει να κάνει μόνο με την ψυχολογία του κοινού αυτή την περίοδο. Μόλις ομαλοποιηθεί η κατάσταση, η θεματολογία θα διευρυνθεί.

Ας πάμε σε μια κατηγορία-«αιμοδότη» των θεάτρων, το παιδικό θέατρο, που έζησε μια καταστροφή φέτος. Χωρίς τα σχολεία και τις οργανωμένες παραστάσεις, αφού τα περισσότερα θέατρα είχαν κρούσματα και έμειναν κλειστά ακόμα και τις γιορτές, δηλαδή την καλύτερη περίοδό τους, και με τους γονείς να φοβούνται να στείλουν τα παιδιά τους, δεδομένου ότι τα μικρότερα είναι ακόμα σε μεγάλο ποσοστό ανεμβολίαστα, το παιδικό θέατρο διαλύθηκε εντελώς.  

Αεροπλάνο σε κενά αέρος: Επιστροφή στα θέατρα μετά από έναν δύσκολο χειμώνα Facebook Twitter
Αυτοί που έχουν πληγεί περισσότεροι είναι όσοι απευθύνονταν σε ένα κοινό μεγαλύτερο, άνω των εξήντα. Αυτό το κοινό, που είναι μια ισχυρή ηλικιακή ομάδα και μετακινούνταν με γκρουπ ή ομαδικά εισιτήρια, κυριολεκτικά δεν ξεμύτισε ή, τέλος πάντων, δύσκολα βγήκε για να πάει σε θεάματα. Τα γκρουπ εξαφανίστηκαν και αυτό είχε ισχυρό αντίκτυπο στο ταμείο.

Ο Μάρτιος θα είναι μήνας-βαρόμετρο, στο ταμείο κυρίως. Τα θέατρα, ιδίως τα μικρά, που πήγαν καλά και δεν έβαλαν μέσα τους παραγωγούς, δεν είναι και λίγα. Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι αυτό που διαλύθηκε σχεδόν είναι η προπώληση. Ήταν απίστευτα απογοητευτική, με πολύ λίγες εξαιρέσεις. Ο κόσμος αποφάσιζε τελευταία στιγμή για την έξοδό του, από φόβο μην αρρωστήσει, μην αναβληθεί η παράσταση ή μην αρρωστήσει η παρέα του. Είναι εντυπωσιακό ότι δούλεψαν πολύ λιγότερο τόσο οι προσκλήσεις που διανέμονται όσο και οι προσφορές.

Όσο για τις μέρες; Η Παρασκευή, μια ομολογουμένως καλή μέρα για τα θέατρα, συρρικνώθηκε πολύ. Το Σάββατο γεμίζει και στις διπλές παραστάσεις και τα δευτερότριτα σε μερικά θέατρα είναι από την αρχή sold-out ή ξεκινούν και συνεχίζουν πολύ ζορισμένα. Στη μάχη των ημερών έρχεται πρώτη η Κυριακή, που κρατά από παλιά το κοινό της, ειδικά με παραστάσεις που παίζονται ως ενδιάμεσες μεταξύ απογευματινών και βραδινών.

Οι παραγωγές που δεν άνοιξαν τον Ιανουάριο θα ανοίξουν τον Μάρτιο και οπωσδήποτε θα ανοίξουν αυτοί που οφείλουν, ως επιχορηγούμενοι, να είναι εντάξει απέναντι στο υπουργείο. Το τελευταίο διάστημα υπάρχει μια απελευθέρωση, μια πιο κανονική ροή, ακόμα και αν το ταμείο κινείται μία μέρα πριν από την παράσταση.

Ο μεγάλος χαμένος; Η συζήτηση για το θέατρο, για τη δραματουργία, τα νέα ελληνικά έργα, τις τάσεις, θέματα που δεν μπορούν να ανοίξουν σε έναν χειμώνα με τις τρέχουσες συνθήκες πανδημίας και πολέμου στην Ουκρανία. Που θα μας οδηγήσουν ‒μάλλον, και δυστυχώς‒ στην πεπατημένη οδό την επόμενη σεζόν: σε έργα κλασικά, γνωστά και σίγουρα, για να αποκατασταθεί το ταμείο και να επιβιώσουν σχήματα και ηθοποιοί. 

Μια πρώτη γεύση θα πάρουμε από τις προτάσεις των επιχορηγήσεων, που σίγουρα θα βοηθήσουν να φτάσουμε σε ένα πρώτο συμπέρασμα. Στην ουρά της πανδημίας, όπου ελπίζουμε να είμαστε, ακούγεται σαν ψίθυρος: λίγο ακόμα υπομονή.






 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έφερε η πανδημία το τέλος του σινεμά arthouse στην Ελλάδα;

Οθόνες / Έφερε η πανδημία το τέλος του σινεμά arthouse στην Ελλάδα;

Με λιγότερες χειμερινές αίθουσες και λιγότερα εισιτήρια από ποτέ σε όσες έχουν απομείνει ανοιχτές, το μέλλον του καλλιτεχνικού σινεμά στην Ελλάδα δεν διαγράφεται και τόσο ρόδινο. Τι οδήγησε όμως στη σημερινή απελπιστική κατάσταση;
M. HULOT
«Το επάγγελμα του ηθοποιού είναι η ευλογία και η κατάρα της ζωής μας»

Οδηγός Θεάτρου / «Το επάγγελμα του ηθοποιού είναι η ευλογία και η κατάρα της ζωής μας»

Το εμβληματικό έργο του Μολιέρου «Ο κατά φαντασίαν ασθενής» έρχεται στο θέατρο Βασιλάκου από το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Νίκος Ορφανός, που υποδύεται τον ρόλο του Μολιέρου, μίλησε με αφορμή αυτή την παράσταση για το θέατρο, τον αναβαθμισμένο ρόλο των ΔΗΠΕΘΕ, την προσωπική του σχέση με τη θεατρική σκηνή και τι θα δούμε στον «Κατά φαντασίαν ασθενή» που θα ανέβει στο θέατρο Βασιλάκου σε λίγες ημέρες.
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Νίκος Χατζόπουλος

Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»

Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Μια άλλη Θήβα»: Η πιο αθόρυβη επιτυχία της θεατρικής Αθήνας

The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Χρυσή Εποχή»

Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι»

Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Απόπειρες για τη ζωή της: Ψάχνοντας την αλήθεια για τις υπέροχες, βασανισμένες γυναίκες και τις τραγικές εμπειρίες τους

Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράσταση

Ο Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinder

Η Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.
M. HULOT
«Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

«Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Θέμελης Γλυνάτσης: Ας ξεκινήσουμε με το να είμαστε πολύ πιο τολμηροί με τους ρόλους που δίνουμε στους νέους καλλιτέχνες, κι ας μην είναι τέλειοι

Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ηow to resuscitate a dinosaur/ Έι, Romeo, πώς δίνεις το φιλί της ζωής σε έναν δεινόσαυρο;

Guest Editors / «Ο Καστελούτσι σκηνοθετεί μια υπόσχεση· και κάνει τέχνη εκκλησιαστική»

«Πέρασαν μέρες από την πρώτη μου επαφή με τη Βερενίκη. Μάντρωσα ένα κοπάδι σκέψεις» – ο Κυριάκος Χαρίτος γράφει για μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις της σεζόν, που ανέβηκε στη Στέγη.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT