Ολλανδία: Υποχρεωτικό πλέον το «κορωνοπάσο» για την είσοδο σε μπαρ κι εστιατόρια - Διαμαρτυρίες κατά του μέτρου

Ολλανδία: Υποχρεωτικό πλέον το «κορωνοπάσο» για την είσοδο σε μπαρ κι εστιατόρια - Διαμαρτυρίες κατά του μέτρου Facebook Twitter
Διαδήλωση στη Χάγη κατά της υποχρεωτικότητας επίδειξης του «κορωνοπάσου» για την είσοδο σε μπαρ και εστιατόρια - Πηγή φωτογραφίας: ΑΡ
0

Διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν για να διαμαρτυρηθούν κατά της εισαγωγής του «κορωνο-πάσου» σήμερα στην Ολλανδία, καθώς η επίδειξη ενός πιστοποιητικού εμβολιασμού κατά της Covid-19 κατέστη υποχρεωτική προκειμένου να μπει κανείς σε μπαρ, εστιατόρια, θέατρα και άλλους χώρους ψυχαγωγίας.

Το νέο μέτρο επίδειξης του πάσου ή ενός πρόσφατου αρνητικού τεστ κορωνοϊού συνέπεσε με την άρση σχεδόν όλων των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης στη χώρα, όπου το 72% του πληθυσμού έχει λάβει τουλάχιστον μία δόση εμβολίου.

Αν και οι μάσκες θα παραμείνουν υποχρεωτικές στις δημόσιες συγκοινωνίες, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί δεν θα χρειάζεται πλέον να τις φορούν στα σχολεία, ενώ ήρθη και ο κανόνας της τήρησης απόστασης 1,5 μέτρου σε δημόσιους χώρους.

Εκατοντάδες διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν στη Χάγη, προκειμένου να κάνουν πορεία στο κέντρο της πόλης.

Ολλανδία: Υποχρεωτικό πλέον το «κορωνοπάσο» για την είσοδο σε μπαρ κι εστιατόρια - Διαμαρτυρίες κατά του μέτρου Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: ΑΡ

Οι περισσότεροι Ολλανδοί στηρίζουν την εισαγωγή του πάσου, για το οποίο, ωστόσο, εκφράζει επιφυλάξεις ο κλάδος φιλοξενίας.

Πάνω από το 40% των ιδιοκτητών μπαρ και εστιατορίων δεν σκοπεύει να ζητάει από τους πελάτες του το πιστοποιητικό εμβολιασμού, είπε η Ολλανδική Ένωση της Βιομηχανίας Φιλοξενίας, επικαλούμενη μια έρευνα μεταξύ των μελών της.

«Δεν είναι μόνο το ότι είναι αδύνατο να επιβληθεί, όμως θα ζημιώσει οικονομικά έναν κλάδο που μόλις άρχισε να ανακάμπτει», τονίζεται στην ανακοίνωση της Ένωσης.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM