Tο φουτουριστικό σύστημα μεταφορών Hyperloop είναι έτοιμο για ταξίδι με επιβάτες

Tο φουτουριστικό σύστημα μεταφορών Hyperloop είναι έτοιμο για ταξίδι με επιβάτες Facebook Twitter
0

Το φουτουριστικό σύστημα μεταφορών Virgin Hyperloop πραγματοποίησε το πρώτο δοκιμαστικό ταξίδι με επιβάτες, στην έρημο της Νεβάδας.

Το Virgin Hyperloop μοιάζει με αεροσκάφος ή στενό τρένο που όμως περνά μέσα από ειδικούς «σωλήνες» και μεταφέρει επιβάτες με υψηλές ταχύτητες. Στη δοκιμή, δύο επιβάτες - και οι δύο προσωπικό της εταιρείας - ταξίδεψαν σε μια διαδρομή δοκιμής 500μέτρων σε 15 δευτερόλεπτα, φτάνοντας τα 172χλμ την ώρα.

Tο φουτουριστικό σύστημα μεταφορών Hyperloop είναι έτοιμο για ταξίδι με επιβάτες Facebook Twitter

Ωστόσο, αυτό είναι ένα μικρός στόχος των φιλοδοξιών της Virgin που σκοπεύει να «πιάσει» ταχύτητες ταξιδιού άνω των 1.000χλμ ανά ώρα.

Η Virgin Hyperloop δεν είναι η μόνη εταιρεία που αναπτύσσει αυτή την ιδέα, ωστόσο κανένα φουτουριστικό μέσο του είδους αυτού δεν έχει μεταφέρει επιβάτες στο παρελθόν.

Tο φουτουριστικό σύστημα μεταφορών Hyperloop είναι έτοιμο για ταξίδι με επιβάτες Facebook Twitter

Η Sara Luchian, ήταν μία από τις δύο υπαλλήλους της εταιρείας που πραγματοποίησε την δοκιμαστική διαδρομή και περιέγραψε την εμπειρία ως «συναρπαστική τόσο ψυχολογικά όσο και σωματικά» μιλώντας στο BBC λίγο μετά την εκδήλωση.

Αυτή και ο επικεφαλής τεχνολογίας της εταιρείας, Josh Giegel φορούσαν απλά καθημερινά ρούχα και όχι καποια «φόρμα πτήσης» για την εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Κυριακής έξω από το Λας Βέγκας. Η Luchian είπε ότι το ταξίδι ήταν ομαλό και όχι στρεσογόνο, καθώς η επιτάχυνση ήταν σύντομη. Κανείς από τους δύο επιβάτες δεν ένιωσε άβολα πρόσθεσε.

Η ιδέα, για το φουτουριστικό μέσο βασίζεται σε πρόταση του ιδρυτή της Tesla, Έλον Μασκ. Ορισμένοι μάλιστα το περιέγραψαν ως επιστημονική φαντασία.

Βασίζεται στην τεχνολογία των τρένων μαγνητικής αιώρησης, με τη φιλοδοξία να γίνουν ταχύτερα επιταχύνοντας μέσα σε σωλήνες κενού.

Το Virgin Hyperloop έλαβε χρηματοδότηση από την Virgin Group το 2017. Ήταν προηγουμένως γνωστό ως Hyperloop One και Virgin Hyperloop One.

Σε συνέντευξή του στο BBC το 2018, ο τότε επικεφαλής του Virgin Hyperloop One, Rob Lloyd, είπε ότι η τόσο γρήγορη ταχύτητα θα επιτρέψει στους ανθρώπους να ταξιδεύουν μεταξύ των αεροδρομίων Gatwick και Heathrow, σε τέσσερα λεπτά.

Με πληροφορίες από BBC

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έλον Μασκ και Τζεφ Μπέζος σχεδιάζουν ανεφοδιασμό καυσίμων στο διάστημα για αποστολές σε Σελήνη και Άρη

Τech & Science / Έλον Μασκ και Τζεφ Μπέζος σχεδιάζουν ανεφοδιασμό καυσίμων στο διάστημα για αποστολές σε Σελήνη και Άρη

Ο Έλον Μασκ και ο Τζεφ Μπέζος εξερευνούν τον ανεφοδιασμό καυσίμων σε τροχιά, ώστε τα διαστημόπλοια να ταξιδεύουν πιο μακριά με λιγότερο βάρος στην εκτόξευση, ανοίγοντας τον δρόμο για φθηνότερες και μακρινότερες αποστολές στη Σελήνη και τον Άρη
LIFO NEWSROOM
Ιός του Δυτικού Νείλου, δάγκειος πυρετός και τσικουνγκούνια: Επιδημίες κουνουπιών στην Ευρώπη το 2025

Τech & Science / Επιδημίες κουνουπιών στην Ευρώπη το 2025: Ιός του Δυτικού Νείλου, δάγκειος πυρετός και τσικουνγκούνια

Η Ευρώπη βλέπει άνοδο στα κρούσματα του ιού του Δυτικού Νείλου, του τσικουνγκούνια και του δάγκειου πυρετού, καθώς η κλιματική αλλαγή διευκολύνει την εξάπλωση των κουνουπιών
LIFO NEWSROOM
Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Τech & Science / Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Με την Τεχνητή Νοημοσύνη το YouTube θα εντοπίζει ανηλίκους, μόνο που  Αν η πλατφόρμα κατατάξει κάποιον λάθος ως ανήλικο, θα πρέπει να αποδείξει την ηλικία του με ταυτότητα, κάρτα ή selfie
LIFO NEWSROOM
Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τech & Science / Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τα φάρμακα σχεδιάστηκαν εξ ολοκλήρου από την τεχνητή νοημοσύνη και κατέστρεψαν τα παθογόνα τόσο σε εργαστηριακές δοκιμές όσο και σε δοκιμές σε ζώα - Παρ’ όλα αυτά, θα χρειαστούν ακόμη χρόνια βελτιστοποίησης και κλινικών δοκιμών πριν μπορέσουν να χορηγηθούν σε ασθενείς
LIFO NEWSROOM