Κατά 67,5% μειώθηκαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τον Μάιο

Κατά 67,5% μειώθηκαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τον Μάιο Facebook Twitter
EPA
0

Μπορεί ο Μάιος να ήταν καλύτερος μήνας ως προς τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων από τον φετινό Απρίλιο, όμως αυτό δεν ήταν αρκετό για να διορθώσει την αρνητική εικόνα.

Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 67,5% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, με 4.497 μόλις μονάδες, ενώ το φετινό πεντάμηνο ήταν μειωμένο κατά 46% σε σχέση με το αντίστοιχο του 2019.

Τις περισσότερες πωλήσεις σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) και αυτό τον μήνα σημείωσε η Β κατηγορία, καθώς το 48,8% των πελατών επέλεξε όχημα της κατηγορίας, με τα SUV να πετυχαίνουν το 19,2% του συνόλου των πωλήσεων. Η αμέσως επόμενη κατηγορία που καταγράφει άνοδο είναι η C με τις συνολικές πωλήσεις να φθάνουν το 36%.

Από το σύνολο των πωληθέντων αυτοκινήτων το 55,7% έχουν ως βασικό καύσιμο την βενζίνη, ενώ ακολούθησε το πετρέλαιο με 27%. Μεγάλη άνοδο σημείωσαν τα υβριδικά οχήματα με ποσοστό 14,2% του συνόλου των πωλήσεων. Μεγάλη άνοδο σημείωσαν και τα ηλεκτρικά με το ποσοστό του 1,3% των αυτοκινήτων να ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Τέλος, το 1,8% των αυτοκινήτων είχαν ως βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το Απρίλιο του 2020 στην Ελλάδα ταξινομήθηκαν μόλις 2.434 οχήματα, ενώ σε όλη την Ευρώπη τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν αγγίζουν τις 287.861 μονάδες.

Αρνητικό ήταν το πρόσημο και στις πωλήσεις καινούριων φορτηγών (-29,5%) με 522 μονάδες, ενώ τον Μάιο -και παρά την προσδοκία της έναρξης της τουριστικής περιόδου- ταξινομήθηκαν μόλις 5 λεωφορεία. Τέλος, ταξινομήθηκαν 3.655 δίκυκλα σημειώνοντας μείωση 24,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM
Στεγαστικό: Μετά τις φοροελαφρύνσεις η ώρα των κλειστών ακινήτων

Οικονομία / Στεγαστικό: Μετά τις φοροελαφρύνσεις η ώρα των κλειστών ακινήτων

Το επόμενο μέτωπο παρεμβάσεων θα είναι αυτό της κοινωνικής αντιπαροχής καθώς και ρυθμίσεις που θα επιτρέψουν στους servicers να ρίξουν στην αγορά σπίτια που έχουν στην κατοχή τους, αλλά η πώλησή τους αντιμετωπίζει εμπόδια
LIFO NEWSROOM