Ο Κάρλος το «Τσακάλι» κουμπάρος σε γάμο ομοφυλόφιλων βαρυποινιτών

Ο Κάρλος το «Τσακάλι» κουμπάρος σε γάμο ομοφυλόφιλων βαρυποινιτών Facebook Twitter
0

[via]

Το γύρο του κόσμου κάνει μια ενδιαφέρουσα είδηση που έρχεται από τις φυλακές Πουασί στο Παρίσι όπου κρατείται ο διαβόητος βομβιστής, Κάρλος, ο οποίος εμφανίστηκε ως μάρτυρας στον πολιτικό γάμο δύο ομοφυλόφιλων βαρυποινιτών.
Οι Αλφρέντο Στρανιέρι και Ζερμαίν Γκεφέ, αμφότεροι καταδικασμένοι για ανθρωποκτονίες, αποφάσισαν να ενωθούν με τα δεσμά του γάμου και, σύμφωνα με τους υπόλοιπους καλεσμένους στο γάμο, μάρτυρας ήταν το περίφημο «Τσακάλι».
Ο Στρανιέρι έχει καταδικαστεί σε ισόβια για το φόνο τεσσάρων ανθρώπων, ενώ ο Γκεφέ εκτίει ποινή 30 ετών, καθώς είχε δολοφονήσει, αποκεφαλίσει και τεμαχίσει ένα άνδρα, ενώ η τελετή πραγματοποιήθηκε από τον επικεφαλής της φυλακής, Φρεντερίκ Μπερνάρ.
Εκείνο, ωστόσο, που προκαλεί εντύπωση στα γαλλικά μέσα ενημέρωσης είναι η παρουσία στο γάμο του κωμικού Νιτεντονέ Μπάλα Μπάλα, κάτι που κάνει αρκετούς να υποψιάζονται ότι ίσως και να πρόκειται για σκηνοθετημένη τελετή ώστε να προκαλέσουν το κοινό αίσθημα.
Υπενθυμίζεται ότι ο γάμος μεταξύ ομοφυλοφίλων νομοθετήθηκε πριν από μερικούς μήνες στη Γαλλία εν μέσω οργισμένων αντιδράσεων και βίαιων επεισοδίων.
Ο γνωστός κωμικός, μάλιστα, εμφανίστηκε στην τελετή ντυμένος με ένα νυφικό προκαλώντας αίσθηση.
Οπως μεταδίδει η huffington post δεν είναι η πρώτη φορά που ο 56χρονος Στρανιέρι και ο 45χρονος Γκεφέ απασχολούν την επικαιρότητα, καθώς, εκτός από τα εγκλήματα που έχουν διαπράξει, είχαν στείλει το 2011 γράμμα στην πολιτικό Ρασίντα Ντατί με το οποίο ισχυρίζονταν ότι ήταν και οι δύο πατέρες του παιδιού της κάτι που τους επέφερε ακόμη μερικούς μήνες φυλάκισης.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ανυπεράσπιστος καημός για ένα ακόμη κράξιμο/από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Ο ανυπεράσπιστος καημός για ένα ακόμη κράξιμο/από τον Πάνο Μιχαήλ

Από τον ποταμό της Baarn μέχρι το φιλί στις «Σέρρες», κι από το βλέμμα–countdown του Ren Hang μέχρι τη φάρσα του Μίστερ Μπούτια, η ΟΑΣΗ καταγράφει τα queer ραγίσματα που δεν έγιναν ποτέ ιδιωτικά. Dickpics, cult σώματα, drag spoof βιντεάκια, καμπαρέ φωνές, τηλεοπτικά taboos· όλα στην ίδια καμπύλη: γέλιο, καύλα, πληγή, ανάσα. Το ripology του queer δεν είναι θεωρία· είναι ο ανυπεράσπιστος καημός που μας κρατάει ζωντανούς.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Κάθε τρελό παιδί/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / *Κάθε τρελό παιδί/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Η ελληνική ψυχανάλυση κρύβει ακόμα τα queer σώματα στις σκιές: από τα τηλεοπτικά δικαστήρια της Τατιάνας μέχρι τα hashtags των θεραπευτών–influencers. Σπαράγματα μνήμης, media τραύματος και επιβίωσης συνθέτουν μια ιστορία που ποτέ δεν ειπώθηκε ολόκληρη.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Οι εκδόσεις που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Διεθνή / Τα περιοδικά που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Η αντι-DEI εκστρατεία στις ΗΠΑ και οι διαφημιστές που αποφεύγουν να συνεργαστούν με τα έντυπα που απευθύνονται στην LGBTQ+ κοινότητα και άλλες μειονότητες
LIFO NEWSROOM
Είσαι Αυτό που Πουλάς: Queer Σώμα, Πόθος και Bareback Ελευθερία/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Είσαι Αυτό που Πουλάς: Queer Σώμα, Πόθος και Bareback Ελευθερία/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Από τον Chris Karakatsanis και τον Tim Kruger ως τους queer OnlyFans performers, αυτό το κείμενο χαρτογραφεί το σώμα που επιμένει να ποθεί, να μιλά, να επιβιώνει. Μια διαδρομή από το τραύμα ως την ηδονή, χωρίς ενοχή
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*There Is A Ghost/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / *There Is A Ghost/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Τέσσερις queer αφηγήσεις που ξεκινούν από τη μουσική αλλά μιλούν για κάτι πιο βαθύ: το παιδί που χόρευε μπροστά στην τηλεόραση, την επιθυμία που δεν χωράει πουθενά, το τραύμα που παίρνει χρώμα. Η Kylie, η Τζένη Βάνου και η ANOHNI σαν φαντάσματα που μας στοίχειωσαν για να μας σώσουν, και τρεις νέες σπίθες – Cole Escola, Sondiaze, Koplje – που μας θυμίζουν γιατί το queer δεν ήταν ποτέ “ασφαλές”.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Χαλάρωσε, να το κάνεις/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Όαση / *Χαλάρωσε, να το κάνεις/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Από σήμερα η ΟΑΣΗ αλλάζει μορφή. Δεν είναι πια blog. Είναι επιδερμίδα με μνήμη· ένα σημείο πάνω στον ψηφιακό χάρτη όπου η queer φωνή δεν λογοκρίνεται, δεν περνάει από φίλτρο, και δεν χρειάζεται να αποδείξει πως υπάρχει.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ