Τι πιστεύουν οι έφηβοι για τους ήρωες και τους υπερήρωες της σύγχρονης εποχής;

Τι πιστεύουν οι έφηβοι για τους ήρωες και τους υπερήρωες της σύγχρονης εποχής; Facebook Twitter
Φωτο: Πηνελόπη Γερασίμου
0

Η Μαριάννα Καβαλιεράτου και εννέα έφηβοι συναντήθηκαν για να παρουσιάσουν το Ancient Future Solo, που ξεκίνησε ως εργαστήριο που διοργάνωσε το Φεστιβάλ στη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, στο πλαίσιο δράσεων του Open Plan.

Τα οκτώ σόλι που δημιούργησαν οι έφηβοι και έφηβες μελετώντας τις ηρωίδες που διδάσκονται στο σχολείο μέσα από τα κείμενα της Αντιγόνης του Σοφοκλή και της Ελένης του Ευριπίδη, θα μεταφερθούν στη σκηνή της Πειραιώς 260 στις 9 και 10 Σεπτεμβρίου με τη μορφή ενός ομαδικού, πρωτότυπου έργου.

Εκεί θα συνδεθούν οι σκέψεις, η προσωπική αισθητική και το αποτέλεσμα της αναμέτρησής τους με τα αρχαία κείμενα και με τους «κανόνες» που ορίζουν τη δημιουργία ενός έργου που από ατομικό γίνεται συλλογικό.

Tι σημαίνει υπέρβαση; Ποια πράξη είναι ηρωική; Πώς η πίστη σε μια ιδέα και η απόφαση για δράση επηρεάζουν το σώμα; Τι σημαίνει ευθύνη, προσωπικό κόστος; Πώς είναι το σώμα που αντιστέκεται; Πώς είναι το σώμα που επαναστατεί; Αυτά είναι τα ερωτήματα στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν δημιουργικά, με την γλώσσα του σύγχρονου χορού και της κίνησης, αναπτύσσοντας όχι μόνο τη δική τους έκφραση αλλά και τις σκέψεις τους.

Το κοινό του σύγχρονου χορού είναι μικρό και κλειστό και είναι λυπηρό αυτό. Δεν έχει επενδύσει κανένας πάνω σε αυτό, δεν υπάρχει κρατική πολιτική και δεν υπάρχει και εκπαίδευση που από εκεί ξεκινούν όλα.

Συναντήσαμε την Μαριάννα Καβαλλιεράτου λίγες ημέρες πριν τις πρόβες του ομαδικού εγχειρήματος στο οποίο έχει γράψει πρωτότυπη μουσική ο συνθέτης Γιώργος Μιζήθρας για να συζητήσουμε για αυτά που αναζήτησαν οι έφηβοι να μάθουν και θέλησαν να βρουν μέσω αυτού του εργαστηρίου που εστίασεστην έννοια του ‘Ηρωα, των ηθικών αξιών ,της ηρωικής πράξης και του ηρωικού «σώματος» και τον τρόπο με τον οποίο συνδέθηκε με το «σήμερα».

— Πώς ήταν αυτό το εργαστήριο;

Σε αυτό το εργαστήριο καθένα από αυτά τα παιδιά καλέστηκε να δημιουργήσει σε αυτά τα σαββατοκύριακα σε μια συγκεκριμένη θεματική που είχε να κάνει και με τα μαθήματα που έκαναν στο σχολείο βασισμένο στην Αντιγόνη και την Ελένη αλλά κάπως αποδομημένο σε σχέση με το ζητούμενο των χαρακτήρων. Οπότε κάθε παιδί αφού κάναμε κουβέντες, αναλύσεις και όλα αυτά καλέστηκε να δημιουργήσει ένα δικό του σόλο βασισμένο σε ένα φανταστικό υπερήρωα από αυτές τις τραγωδίες. Δε θέλαμε να αποτυπώσει η να αναπαραστήσει ένα πρόσωπο από τις τραγωδίες αλλά να φτιάξει ένα δικό του μετά φανταστικό με αξίες και δικά του χαρακτηριστικά. Έγιναν 9 σόλι από εννέα παιδιά που χορεύουν τα ίδια από δυο αγόρια και επτά κορίτσια και παρουσιάστηκαν μέσα από μικρά βιντεάκια.

Τι πιστεύουν οι έφηβοι για τους ήρωες και τους υπερήρωες της σύγχρονης εποχής; Facebook Twitter
Φωτο: Πηνελόπη Γερασίμου

— Εσύ πώς καθοδήγησες αυτά τα παιδιά;

Εγώ δεν έκανα τη χορογραφία, τα καθοδήγησα, έκαναν τη δική τους χορογραφία μετά από πολλές συζητήσεις, δοκιμές και είχαμε ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα και πολύ διαφορετικό και ο σκοπός είναι να δουλεύω πάνω στον κάθε άνθρωπο, δεν επιβάλλα μια δική μου άποψη, βεβαίως θα πω τη γνωμη μου αλλά θέλω να βγάλω μέσα από τις δικές τους προσωπικότητες κάτι.

— Τι συμπέρασμα έβγαλες για αυτά τα παιδιά που εκπροσωπούν λίγο ως πολύ αυτά που σκέφτονται οι έφηβοι;

Ήταν πανέξυπνα, με τρομερή φαντασία και χιούμορ γιατί έχω κι εγώ παιδί και ξέρω πως είναι αυτές οι ηλικίες, πόσο εύστροφα ήταν, αρκετά πολιτικοποιημένα, ήξεραν τι συμβαίνει γύρω τους και τρομεροί επαγγελματίες. Ήταν εκεί 100%, με τρομερή εργατικότητα και σεβασμό, ήθελαν πολύ να το κάνουν, μας βρήκε και το lockdown και ήταν πολύ δύσκολο και κάναμε πολλά zoom, αλλά ήταν μια πολύ ωραία διαδικασία.

 — Τα παιδιά έχουν ανάγκη να έχουν ήρωες και υπερήρωες ή έχει καταρρεύσει όλο αυτό;

Έχουν και μάλιστα μεγάλη ανάγκη, αλλά όχι κάποιον με σούπερ δυνάμεις να πετάει όπως σκεφτόμαστε εμείς, ήταν πολύ γειωμένοι οι ήρωές τους, ο πιο μικρός ας πούμε μου είπε ότι ο ήρωάς του θα φορούσε πολύ ακριβά σνίκερς όχι για να πετάει αλλά για να μπορεί να χορεύει και να τρέχει. Υπάρχει διαφορά και αυτά τα παιδιά σκέφτηκαν πολύ ανθρώπινα.

Τι πιστεύουν οι έφηβοι για τους ήρωες και τους υπερήρωες της σύγχρονης εποχής; Facebook Twitter
Φωτο: Πηνελόπη Γερασίμου

— Είχατε δυο ηρωίδες που κάνουν και στο σχολείο, την Αντιγόνη και την Ελένη, τι επιλέξατε;

Την Αντιγόνη επέλεξαν τα παιδιά κυρίως και τους βγήκε πολύ επαναστατικά όλο αυτό, γιατί έχουν ανάγκη να έχουν έναν επαναστάτη ήρωα που αντιδρά στον πατέρα του ας πούμε και την εξουσία. Η Ελένη τους φάνηκε λίγο πονηρή και όταν μιλούσαμε αυτό σκέφτηκαν, δεν την επέλεξαν.

— Πώς θα είναι η παράσταση που θα παρουσιάσετε;

Την παρουσιάζουμε στις 9 και 10 Σεπτεμβρίου και θα ξαναμπούμε στις πρόβες, συναντήσεις σε λίγες ημέρες για να συνδέσουμε αυτά τα σόλι και να γίνει ένα ομαδικό κομμάτι. Το εγχείρημα θα είναι αυτό: πώς από τη μονάδα φτάνουμε στο σύνολο. 

— Ποια παιδιά ήρθαν σε αυτό το εργαστήριο;

Δεν είχαμε όσες συμμετοχές θα θέλαμε γιατί έγινε και το λοκντάουν και αυτό τα αποθάρρυνε. Τα περισσότερα ήταν παιδιά που ήθελαν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το χορό, ήταν από καλλιτεχνικά σχολεία, δυο από το φυτώριο της Κρατικής σχολής ορχηστικής τέχνης, δύσκολα μπαίνεις σε κάτι τέτοιο αν δε σε ενδιαφέρει να μπεις στο χορό επαγγελματικά ίσως αργότερα.

Τι πιστεύουν οι έφηβοι για τους ήρωες και τους υπερήρωες της σύγχρονης εποχής; Facebook Twitter
Φωτο: Πηνελόπη Γερασίμου
Τι πιστεύουν οι έφηβοι για τους ήρωες και τους υπερήρωες της σύγχρονης εποχής; Facebook Twitter
Φωτο: Πηνελόπη Γερασίμου

—  Αν δεν τους ενδιαφέρει επαγγελματικά, τους ενδιαφέρει να δουν χορό; Δηλαδή υπάρχει ένα νήμα του χορού στην Ελλάδα με τους νέους;

Δεν υπάρχει ακόμα ένα τέτοιο κοινό, είμαστε πολύ απαίδευτοι στο να δούμε ελληνικό χορό, γιατί για τον διεθνή χορό υπάρχει κοινό. Το κοινό του σύγχρονου χορού είναι μικρό και κλειστό και είναι λυπηρό αυτό. Δεν έχει επενδύσει κανένας πάνω σε αυτό, δεν υπάρχει κρατική πολιτική και δεν υπάρχει και εκπαίδευση που από εκεί ξεκινούν όλα. Ας πούμε τα παιδιά πηγαίνουν στο θέατρο με τα σχολεία αλλά δεν πηγαίνουν να δουν χορό γιατί υπάρχει και μια καχυποψία, αν είναι κατάλληλο για παράδειγμα το θέαμα και υπάρχει και δυσκολία στο πώς θα ερμηνευθεί μετά αυτό. Ενώ, πηγαίνοντας σε μια θεατρική παράσταση έχεις ένα κείμενο να κουβεντιάσεις μετά. 

— Εσείς οι άνθρωποι που ασχολείστε με το χορό έχετε τη δυνατότητα να προσεγγίσετε τους νέους ανθρώπους και σαν κοινό;

Νομίζω μπορούμε, με τέτοια εγχειρήματα σαν αυτό του φεστιβάλ, απλά θέλει οργάνωση και λίγη βοήθεια από την πολιτεία που έχει γίνει και λίγο κουραστικό να το ζητάμε και αν δεν αγκαλιάζεται από κάθε θεσμό. Εγώ, μεγαλώνοντας παίρνω σαν καλλιτέχνης πολύ μεγαλύτερη χαρά με αυτές τις δράσεις ή τα εργαστήρια, παίρνω τεράστια χαρά και μαθαίνω πολλά από αυτά τα παιδιά, υπάρχει αυτός ο διάλογος μεταξύ μας. Νομίζω ότι το κλειδί όλων είναι η εκπαίδευση, ότι εκεί πρέπει να στοχεύσουμε να μη την υποτιμάμε και να μη την κάνουμε να φαίνεται βαρετή.

Τι πιστεύουν οι έφηβοι για τους ήρωες και τους υπερήρωες της σύγχρονης εποχής; Facebook Twitter
Η Μαριάννα Καβαλιεράτου. Φωτο: Πηνελόπη Γερασίμου

Μαριάννα Καβαλλιεράτου

Ancient Future Solo

Παρουσίαση εκπαιδευτικού εργαστηρίου για εφήβους

Πειραιώς 260,  9 και 10 Σεπτεμβρίου 

Υπεύθυνος προγράμματος: Ηλίας Χατζηγεωργίου

Χορογράφος: Μαριάννα Καβαλλιεράτου

Συνθέτης: Γιώργος Μιζήθρας

Βοηθός χορογράφου: Αρετή Αθανασοπούλου

Δραματουργός: Παρασκευή Τεκτονίδου

Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος

Κοστούμια: Βασιλική Σουρή



Ερμηνεία - Συνδημιουργία: Νίκος Βλαχογιάννης, Ιωάννα Εμμανουήλ, Αριάδνη Κοροπούλη, Υβόννη Μέλισσα, Αγγελική Μπεβεράτου, Μελίνα-Ελένη Σάκκουλα, Ελένη Σαρασίτη, Πάμπλο Σότο

Είσοδος ελεύθερη

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασίλης Παπαβασιλείου

Απώλειες / Βασίλης Παπαβασιλείου (1949-2025): Ένας σπουδαίος διανοητής του ελληνικού θεάτρου

«Αυτό, λοιπόν, το οφείλω στο θέατρο: τη σωτηρία από την κακομοιριά μου»: Ο σκηνοθέτης, μεταφραστής, ηθοποιός και δάσκαλος Βασίλης Παπαβασιλείου πέθανε σε ηλικία 76 ετών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Θέατρο / Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Ήμουν ένα αγρίμι που είχε κατέβει από τα βουνά»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός φέτος ερμηνεύει τον Νεοπτόλεμο στον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή. Πώς κατάφερε από ένα αγροτικό περιβάλλον να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες και γιατί πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Πολύαιγο, διαβάζοντας «Βάκχες»;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Θέατρο / Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Από τους Αγίους Σαράντα της Αλβανίας μέχρι τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, η ζωή του βραβευμένου ηθοποιού, τραγουδιστή και σεναριογράφου είναι μια διαρκής προσπάθεια συμφιλίωσης με την απώλεια. Η παράσταση «Μια άλλη Θήβα» τον καθόρισε, ενώ ο ρόλος του στο «Brokeback Mountain» τού έσβησε κάθε ομοφοβικό κατάλοιπο. Δηλώνει πως αυτό που τον ενοχλεί βαθιά είναι η αδράνεια απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μιχαήλ Μαρμαρινός: Το έπος μάς έμαθε να αναπνέουμε ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

Θέατρο / Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Από μια κοινωνία της αιδούς, γίναμε μια κοινωνία της ξεδιαντροπιάς»

Με τη νέα του παράσταση, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός επιστρέφει στην Οδύσσεια και στον Όμηρο και διερευνά την έννοια της φιλοξενίας. Αναλογίζεται το «απύθμενο θράσος» της εποχής μας, εξηγεί τη στενή σχέση του έπους με το βίωμα και το θαύμα που χάσαμε και παραμένει σχεδόν σιωπηλός για τη νέα του θέση ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κυνηγώντας τον χαμένο χρόνο σε ένα έργο για την εξουσία

Θέατρο / «Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»: Ένα έργο για τη μόνιμη ήττα μας από τον χρόνο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί και γράφει ένα έργο-παιχνίδι, εξετάζοντας τις σχέσεις εξουσίας, τον δημιουργικό αντίλογο και τη μάταιη προσπάθεια να ασκήσουμε έλεγχο στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Νίκος Χατζόπουλος

Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»

Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ