Η έκρηξη του σύγχρονου χορού στην Πειραιώς 260

d construction Facebook Twitter
0

Από μοιρολόγια μέχρι χιπ-χοπ, χορευτές με ή χωρίς αναπηρία, στοιχεία από τα ρεμπέτικα, το τσίρκο και την τέχνη του θεάτρου, όλα περιλαμβάνονται στο πλούσιο λεξιλόγιο του σύγχρονου χορού και σε ένα πρόγραμμα που ξεκινά τον Ιούνιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Οκτώβριο και θα μας φέρνει σε επαφή με τους προβληματισμούς, τις τάσεις και τις συνδέσεις που επιδιώκουν οι σύγχρονοι χορογράφοι.

Ο φημισμένος Καντέρ Ατού υπήρξε ο πρώτος προερχόμενος από τη χιπ-χοπ σκηνή χορογράφος που ανέλαβε τη διεύθυνση του Εθνικού χορογραφικού κέντρου La Rochelle στη Γαλλία. Παρουσιάζει τη δουλειά του Οι ρίζες – Μετάδοση με επαγγελματίες Έλληνες/-ίδες street χορευτές και χορεύτριες, ζωντανεύοντας τη μακρά προσωπική του ιστορία με το χιπ-χοπ, δίνοντάς μας παράλληλα την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με τη συναρπαστική αυτή σκηνή.

Η Μαρία Κολιοπούλου - Ομάδα Σύγχρονου Χορού Πρόσχημα παρουσιάζει το Clear Midnight. Εννέα χορεύτριες με προβλήματα όρασης και με ή χωρίς κινητική αναπηρία συνθέτουν ένα έργο στα όρια μιας χορευτικής επιδημίας, απαντώντας σε σύγχρονα ερωτήματα μέσα από το στοιχείο της έκπληξης αλλά και της αισιοδοξίας που προσφέρει η συνείδηση της στιγμής και η άμεση εμπειρία.

Clear Midnight Facebook Twitter
Clear Midnight. Φωτ.: Eλπίδα Τέμπου και Κώστας Λυμπεράκης

Με τον συνδυασμό στοιχείων της ρεμπέτικης μουσικής και ιστορίας και της κινησιολογίας και της τεχνικής του χιπ-χοπ επιδιώκεται η δημιουργία ενός χώρου στον οποίο τα πάντα συγχωνεύονται και συνθέτουν μια ενιαία γλώσσα επικοινωνίας: αυτός είναι ο κόσμος της Οικοδομής του Άντι Τζούμα, που ερμηνεύουν τέσσερις χορευτές και δύο μουσικοί.

Η δημοφιλής ομάδα «κι όμΩς κινείται», που συνδυάζει την ακροβασία με τον σύγχρονο χορό και το τσίρκο με την τέχνη του θεάτρου, παρουσιάζει το έργο 9.25, όπου τρεις μουσικοί και έξι χορευτές και χορεύτριες μοιράζονται επί σκηνής μια αποκαλυπτική, μεταμορφωτική διαδρομή σε μια αλληγορία για το πέρασμα του χρόνου.

Δύο διεθνώς βραβευμένοι χορογράφοι, η Δανάη Δημητριάδη και ο Διονύσιος Αλαμάνος, μεταφέρουν στη σκηνή τη συγκινησιακή φόρτιση του χορού στο χείλος του γκρεμού, με πρωτότυπη μουσική και χορογραφία εμπνευσμένη από παραδοσιακούς χορούς, ελληνικούς και ξένους, που εικονοποιούν τη φύση και τα πλάσματά της στην παράσταση Free at last: Rerooted.

Lamenta Facebook Twitter
Lamenta. Φωτ.: Heloise Faure

Στο Lamenta/Ημερολόγια οι δύο διάσημοι Βέλγοι χορογράφοι Κουν Αουγκουστέινεν και Ροζάλμπα Τόρες Γκερέρο, μετά από ενδελεχή έρευνα, μεταγράφουν παραδοσιακά μοιρολόγια της Ηπείρου στο πεδίο του σύγχρονου χορού με Έλληνες χορευτές, Έλληνες και ξένους μουσικούς. 

Μια τεράστια μεταλλική κατασκευή θα στηθεί στον προαύλιο χώρο της Πειραιώς 260. Εκεί οι Dyptik θα παρουσιάσουν την D-Construction / Aπο-δόμηση, χρησιμοποιώντας την κινητική γλώσσα του χιπ-χοπ και του breakdance για να εκφράσουν την επαναστατικότητα, την οργή και τον πόνο, τη φυγή και την ανάγκη για ελευθερία, που μετά την εμπειρία του εγκλεισμού, λόγω της πανδημίας, μας αγγίζει ακόμα περισσότερο.

Η γεννημένη στη Βρετανία κυπριακής καταγωγής χορογράφος Αλεξάνδρα Βάιερσταλ σμιλεύει τα γυναικεία σώματα ως τοπία αντανάκλασης, σύνδεσης και αντίστασης στην παράσταση Οι κόσμοι των αέναων μετατοπίσεων, δείχνοντας μεταμορφώσεις του γυναικείου σώματος σε ένα εκρηκτικό συναισθηματικό και υπαρξιακό χορευτικό τρίο.

 
Για πρώτη φορά το Φεστιβάλ Αθηνών παρουσιάζει στο πρόγραμμά του μια «μάχη» breakdance και χιπ-χοπ. Με τη συμμετοχή σπουδαίων χορευτών απ’ όλη την Ελλάδα και με καταξιωμένους κριτές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι χορευτές διαγωνίζονται με πάθος κατά τη διάρκεια δύο ημερών.

All style battle Facebook Twitter
All style battle. Φωτ.: Πηνελόπη Γερασίμου

Η Σοφία Μαυραγάνη συνεχίζει την έρευνά στη μουσικότητα του σώματος και δημιουργεί το Mauθ πάνω σε μια παράδοξη συνθήκη εξίσωσης ήχου και κίνησης. Τρεις ερμηνεύτριες και ένα τραμπολίνο συντονίζονται σε μια χορογραφική σκυταλοδρομία με οδηγό το στόμα ως σώμα. 

687
Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Ανατρέχοντας σε αρχειακό υλικό που μελετά το κινητικό λεξιλόγιο και τους χορούς διαφορετικών πολιτισμών, η χορογράφος Ίρις Καραγιάν με τη δουλειά της A dance as a dance εστιάζει στον πυρήνα της κίνησης, στην εμπειρία ως κιναίσθηση και στη ζωντανή παρουσία ως συνθήκη σχέσης με τον κόσμο.  

Η καινούργια δημιουργία της ανερχόμενης χορογράφου Εύας Γεωργιτσοπούλου είναι αφιερωμένη στα παιδιά που γεννήθηκαν τη δεκαετία του ’90. Μια «γιορτινή σύγχυση», όπως την αποκαλεί η δημιουργός, το Groove εστιάζει στη γενιά εκείνων που έκλεισαν τα δεκαοκτώ σε μια χρεοκοπημένη Ελλάδα.

Η Μαριάννα Καβαλλιεράτου έρχεται με το Ancient Future Solo, μια παρουσίαση εκπαιδευτικού εργαστηρίου για εφήβους που διοργάνωσε το Φεστιβάλ στη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, στο πλαίσιο δράσεων του Open Plan. 

Pasionaria Facebook Twitter
Pasionaria. Φωτ.: Alex Font

Pasionaria, Το Λουλούδι του πάθους είναι ο τίτλος της δουλειάς του Ισπανού χορογράφου Μάρκος Μοράου, με εικόνες που σε ακολουθούν για καιρό μετά την παράσταση. Η Pasionaria είναι ένας πλανήτης χωρίς πάθος, ένας νοητός, δυστοπικός κόσμος που μιμείται τον ανθρώπινο, με κατοίκους που κινούνται σαν ρομπότ ή στέκονται σαν αγάλματα και μοιάζει να έχουν ξεχάσει κάθε είδους συναισθήματα. 

Η διάσημη Ισραηλινή χορογράφος Σαρόν Εγιάλ, στο τρίτο έργο μιας τριλογίας με θέμα τον έρωτα, επαναφέρει στον χορό «τη χαρά της ζωής». Παλμός, χιούμορ, αισθησιασμός, εκρηκτικές στροφές και μπαλετικές φιγούρες, εκτελεσμένες με άψογη τεχνική, εναλλάσσονται με ελαφρές voguing ειρωνικές διαδρομές στην παράσταση. Ο τίτλος του έργου Chapter3 The brutal journey of the heart

Η χορογράφος Λενιώ Κακλέα, που ζει και εργάζεται στο Παρίσι, παρουσιάζει το Age of Crime με αφορμή την επέτειο για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821, καλώντας μας να παρατηρήσουμε τις επίσημες αφηγήσεις που διαμόρφωσαν την εθνική μνήμη. 

Chapter3 The brutal journey of the heart Facebook Twitter
Chapter3 The brutal journey of the heart. Φωτ.: Steffan Dotter for Dior

Ένα Δύο Τρία σημαίνει ένα έργο με κλόουν για μεγάλους και είναι η νέα δουλειά του Μάρτιν Ζίμερμαν. Υπό τους ήχους του πιανίστα Κολέν Βαλόν τρεις βιρτουόζοι ερμηνευτές ξεδιπλώνουν τις ικανότητές τους με φόντο ένα εντυπωσιακό, πολυμορφικό σκηνικό σε ένα ολικό έργο τέχνης-μικρογραφία της κοινωνίας μας.

Για τον χορογράφο Σερζ Αιμέ Κουλιμπαλί η πανανθρώπινη γλώσσα του χορού προσεγγίζει σύνθετα ζητήματα, κλονίζοντας τις βεβαιότητές μας. Παρουσιάζει το έργο του Wakatt / Η εποχή μας, εστιάζοντας στις προσπάθειες των ανθρώπων να δημιουργήσουν ένα βιώσιμο αύριο υπό τους ήχους της άφρο-τζαζ.

Wakatt Facebook Twitter
Wakatt. Φωτ.: Sophie Garcia

Πώληση εισιτηρίων: aefestival.gr - tickets.aefestival.gr - www.ticketservices.gr

Επίσης, στο 210 7234567, στα κεντρικά εκδοτήρια (Πανεπιστημίου 39) και στα καταστήματα Public.

Δείτε το πρόγραμμα:

IMA – Άντι Τζούμα

Οικοδομή

Πειραιώς 260 (Πλατεία)

04/06 έως 05/06/2021 στις 20:15

07/06 έως 08/06/2021 στις 20:15

10/06 έως 11/06/2021 στις 20:15

15/06 έως 16/06/2021 στις 20:15

24/06 έως 25/06/2021 στις 20:15

Κader Αttou

The Roots – Transmission / Οι ρίζες – Μετάδοση

Πειραιώς 260 (Δ)

04/06 έως 05/06/2021 στις 21:00

Μαρία Κολιοπούλου - Ομάδα Σύγχρονου Χορού Πρόσχημα

Clear Midnight

Πειραιώς 260 (Ε)

07/06/2021 στις 21:00

08/06/2021 στις 21:00

08/06/2021 στις 23:00

09/06/2021 στις 21:00

κι όμΩς κινείται

9.25

Πειραιώς 260 (Δ)

10/06 έως 11/06/2021 στις 21:00

Δανάη & Διονύσιος

Free At Last: Rerooted Πειραιώς 260 (E)

12/06 έως 13/06/2021 στις 21:00

Koen Augustijnen & Rosalba Torres Guerrero / Siamese Cie

Lamenta / Μοιρολόγια

Πειραιώς 260 (Δ)

15/06 έως 16/06/2021 στις 21:00

Dyptik

D-Construction / Aπο-δόμηση

Πειραιώς 260 (Πλατεία)

19/06 έως 20/06/2021 στις 20:15

Alexandra Waierstall

ANNNA³. The Worlds of Infinite Shifts

Οι κόσμοι των αέναων μετατοπίσεων

Πειραιώς 260 (Δ)

19/06 έως 20/06/2021 στις 21:00

Breakdance Battle

Πειραιώς 260 (Ε)

19/06/2021 στις 22:00

All Style Battle

Πειραιώς 260 (Ε)

20/06/2021 στις 22:00

Σοφία Μαυραγάνη

Mauθ

Πειραιώς 260 (Ε)

24/06 έως 25/06/2021 στις 21:00

Ίρις Καραγιάν

A dance as a dance

Πειραιώς 260 (Ε)

28/06 έως 30/06/2021 στις 21:00

Εύα Γεωργιτσοπούλου

Groove / Γκρουβ

Πειραιώς 260 (Ε)

05/07 έως 06/07/2021 στις 21:00

Λενιώ Κακλέα

Age of Crime

Πειραιώς 260 (Ε)

07/07 έως 08/07/2021 στις 21:00

Μαριάννα Καβαλλιεράτου

Ancient Future Solo

Παρουσίαση εκπαιδευτικού εργαστηρίου για εφήβους

Πειραιώς 260 (Ε)

09/09 έως 10/09/2021 στις 21:00

Martin Zimmermann

Eins Zwei Drei / Ένα Δύο Τρία

Πειραιώς 260 (Η)

09/09 έως 10/09/2021 στις 21:00

La Veronal – Marcos Morau

Pasionaria / Το λουλούδι του πάθους

Πειραιώς 260 (Η)

20/09 έως 21/09/2021 στις 21:00

Serge Aimé Coulibaly

Wakatt / Η εποχή μας

Πειραιώς 260 (Δ)

29/09 έως 30/09/2021 στις 21:00

L-E-V – Sharon Eyal – Gai Behar

Chapter 3: The Brutal Journey of the Heart

Κεφάλαιο 3: Το βάναυσο ταξίδι της καρδιάς

Πειραιώς 260 (Δ)

09/10 έως 10/10/2021 στις 21:00

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Καραθάνος: Ο θάνατος είναι μια αποθέωση 

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
THE LIFO TEAM
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ