Το «Θείο Τραγί» επιστρέφει ανανεωμένο, δέκα χρόνια μετά, στη σκηνή του Bios

Το «Θείο Τραγί» επιστρέφει ανανεωμένο, δέκα χρόνια μετά, στη σκηνή του Bios Facebook Twitter
Δέκα χρόνια μετά, και αφού ο δημιουργός του έχει διαγράψει μια ολόκληρη πορεία στο ελληνικό θέατρο, το Θείο Τραγί επανέρχεται για οκτώ παραστάσεις στη σκηνή του Bios, απ’ όπου ξεκίνησε.   
0

Όταν ανέβηκε για πρώτη φορά το Θείο Τραγί πριν από δέκα χρόνια ήταν μια απρόσμενη παράσταση, και όχι μόνο για τον ανατρεπτικό τρόπο που είχε ανέβει στη σκηνή του Bios. Το εκκεντρικό αυτό αντι-μυθιστόρημα του Γιάννη Σκαρίμπα, «αναρχικό» για τη δεκαετία του ’30, είχε παρουσιαστεί όπως του άρμοζε, ως μια πανκ μουσική παράσταση με κιθάρες και ντραμς στη διαπασών και τον Άρη Μπινιάρη στον ρόλο του «κοσμογυριστή, στρατοκόπου και αλήτη» ήρωα, να απαγγέλλει χορικά σε καθαρεύουσα.

Ντυμένος με το κίτρινο T-shirt με το logo των Motorhead, αφηγείται την ιστορία του Γιάννη, του περιπλανώμενου ταξιδευτή που φτάνει στον επιβλητικό πύργο μιας οικογένειας φορτωμένης ευτυχία, η οποία όμως υστερεί σε ένα σημείο: «H κυρία δεν κάνει παιδιά». Ο μυστήριος ξένος θα πιάσει δουλειά στον πύργο και θα το βάλει σκοπό να αφήσει ο ίδιος έγκυο τη γυναίκα. Άξεστος, διαβολέας ή απλώς κομιστής της ζωής, ο αντι-ήρωας στο Θείο Τραγί του Σκαρίμπα είναι το όχημα πολλών κοινωνικών και πολιτικών προεκτάσεων. Το Θείο Τραγί είναι ένα σχόλιο με βάθος και μια σπουδή στη μουσική μεταγραφή λογοτεχνικών κειμένων.

Δέκα χρόνια μετά, και αφού ο δημιουργός του έχει διαγράψει μια ολόκληρη πορεία στο ελληνικό θέατρο, το Θείο Τραγί επανέρχεται για οκτώ παραστάσεις στη σκηνή του Bios, απ’ όπου ξεκίνησε.   

Το πολιτικό σχόλιο, που υπάρχει ούτως ή άλλως στο κείμενο του Σκαρίμπα, ενισχύεται περισσότερο με τα εμβόλιμα “τραγούδια” σε στιχοπλοκή δική μου, αφού πρώτα άντλησα υλικό από το κοινωνικό και πολιτικό πλαίσιο της εποχής κατά την οποία γράφτηκε το μυθιστόρημα.

«Πριν από δύο μήνες περίπου βρέθηκα τυχαία, όπως νόμισα στην αρχή, ξανά με τον Άρη Μπινιάρη. Μέχρι που μου είπε “ξέρεις, πέρασαν δέκα χρόνια από τότε που ανεβάσαμε για πρώτη φορά παρέα το Θείο Τραγί”», λέει ο Βασίλης Χαραλαμπίδης, ιδιοκτήτης του Bios.

«Η παράσταση, την εποχή που ανέβηκε, δεν ήταν καθόλου αναμενόμενη, ούτε και για εμάς. Περάσαμε αμέτρητες ώρες συζητώντας πώς θα λειτουργούσε μια παράσταση με ένα σχήμα “συναυλιακό”. Όταν ξεκίνησε, δεν θα ξεχάσω ποτέ το κοινό που παρακολουθούσε με απορία τον εκστασιασμένο θίασο πίσω από τα ροκ όργανα και τον μυσταγωγικό MC Άρη, όπως και το ότι τις πρώτες μέρες έφευγε απορημένο στη μέση της παράστασης. Και εκεί, ξαφνικά, πριν προλάβει να μας καταβάλει η κατάσταση αυτή, το κλίμα αντιστράφηκε, η αίθουσα άρχισε να πλημμυρίζει με ένα άλλο κοινό, ανήσυχο και ενθουσιώδες, και έτσι απρόσμενα νομίζω αυτή η παράσταση έβαλε το λιθαράκι της στο νέο ελληνικό θέατρο. Ο χρόνος πέρασε και οι δρόμοι μας χώρισαν με τον Άρη, αλλά αυτή η παράσταση και η φόρμα της παρέμειναν. Ξανανέβηκε πολλές φορές το Τραγί στις σκηνές της Αθήνας και το μουσικό σχήμα ενσωματώθηκε σε πολλές άλλες παραστάσεις ως πρωταγωνιστής. Τώρα είμαστε δέκα χρόνια μετά. Το κείμενο αυτού του σάτυρου που ζει ανάμεσά μας είναι επίκαιρο. Ο αντιήρωας αυτός αλωνίζει, ακόμα και σήμερα ζει ανάμεσά μας, είναι εμείς και διαμορφώνει τη ζωή και τον κόσμο γύρω μας. Έναν κόσμο τόσο παράδοξο και κυνικό».

Το «Θείο Τραγί» επιστρέφει ανανεωμένο, δέκα χρόνια μετά, στη σκηνή του Bios Facebook Twitter
Όπως μετακινούμαι εγώ αλλά και η κοινωνία γύρω μου μέσα στα χρόνια, έτσι μετακινείται και η σχέση μου με το κείμενο. Κι ενώ η παράσταση δεν αλλάζει ριζικά σε εξωτερικό επίπεδο, αλλάζει κάτι μέσα μου ως προς την κατανόησή του κειμένου.

Αυτήν τη φορά στο Θείο Τραγί έχουν προστεθεί νέα στοιχεία, ένας DJ και ένας video artist, παιδιά της νέας γενιάς καλλιτεχνών, που της δίνουν ένα «χρώμα» σημερινό, πιο σύγχρονο. 

«Η πρώτη καινούργια προσθήκη αφορά το μουσικό σώμα της παράστασης», λέει ο Άρης Μπινιάρης. «Στη μουσική που έχουν συνθέσει και εκτελούν ζωντανά εδώ και χρόνια οι Πάνος Σαρδέλης (τύμπανα) και Βίκτωρας Κουλουμπής (μπάσο) έρχεται ο Joseph Mouzakitis (ATH KIDS) να προσθέσει νέους ηλεκτρονικούς ήχους. Η δεύτερη καινούργια προσθήκη είναι στα video της παράστασης, που αυτήν τη φορά τα έχει αναλάβει ο KELLOGGS. Ο Βασίλης έριξε την ιδέα της συνεργασίας με τα παιδιά και μου ακούστηκε ενδιαφέρουσα, γιατί προσδίδει στο εγχείρημα περισσότερο την αίσθηση μιας γιορτής παρά μιας απλής επανάληψης.

Παρόλο που έχουν μεσολαβήσει πολλά τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό πεδίο και παρόλο που οι εξωτερικές-κοινωνικές συνθήκες είναι εντελώς διαφορετικές από εκείνες του ’12, η γοητεία που μου ασκεί το κείμενο του Σκαρίμπα ολοένα και αυξάνεται. Επειδή μέσα στα χρόνια έχω παρουσιάσει κι άλλες φορές την παράσταση, μπορώ να σου πω με σιγουριά πως είναι μια σχέση σε εξέλιξη. Όπως μετακινούμαι εγώ αλλά και η κοινωνία γύρω μου μέσα στα χρόνια, έτσι μετακινείται και η σχέση μου με το κείμενο. Κι ενώ η παράσταση δεν αλλάζει ριζικά σε εξωτερικό επίπεδο, αλλάζει κάτι μέσα μου ως προς την κατανόησή του κειμένου. Μοιάζει περισσότερο με μια περαιτέρω γνωριμία». 

«Στη σκηνή εμφανιζόσουν με κιθάρες και ντραμς. Πόσος χώρος υπάρχει για έναν DJ; Μπορεί να συνυπάρξουν τα beat με τον “βρόμικο” ήχο που είχε η παράσταση;». «Ο ήχος της παράστασης παραμένει ακατέργαστος και διατηρεί τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά του. Οι ήχοι που φέρνει ο Joseph εντείνουν περαιτέρω το “σκοτεινό κλίμα”, ενώ προσφέρουν ατμόσφαιρες πιο απόκοσμες. Οι εικόνες του KELLOGGS, όπως και οι προηγούμενες εικόνες που είχαμε, λειτουργούν περισσότερο συνειρμικά. Σαν ένα αισθητικό τοπίο που λειτουργεί παράλληλα με τη ροή της ιστορίας. Το πολιτικό σχόλιο, που υπάρχει ούτως ή άλλως στο κείμενο του Σκαρίμπα, ενισχύεται περισσότερο με τα εμβόλιμα “τραγούδια” σε στιχοπλοκή δική μου, αφού πρώτα άντλησα υλικό από το κοινωνικό και πολιτικό πλαίσιο της εποχής κατά την οποία γράφτηκε το μυθιστόρημα». 

Το «Θείο Τραγί» επιστρέφει ανανεωμένο, δέκα χρόνια μετά, στη σκηνή του Bios Facebook Twitter
Αυτήν τη φορά στο Θείο Τραγί έχουν προστεθεί νέα στοιχεία, ένας DJ και ένας video artist, παιδιά της νέας γενιάς καλλιτεχνών, που της δίνουν ένα «χρώμα» σημερινό, πιο σύγχρονο. 

«Είναι το ίδιο επίκαιρη η θεώρηση της ζωής τώρα με την εποχή που ανέβαζες για πρώτη φορά το έργο; Τι μας δείχνει ο ήρωας του Σκαρίμπα σήμερα»; «Αν αναλογιστούμε ότι επί δύο και πλέον χρόνια, λόγω της πανδημίας, έχει ενισχυθεί ένας ούτως ή άλλως υφέρπων συντηρητισμός που προϋπήρχε, μοιάζει καλή εποχή ένα θείο τραγί να μας αφηγηθεί πάλι την ιστορία του».

721
Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

«Η πρόκληση να “ντυθεί” αυτό το έργο ήταν αρκετά μεγάλη, μια και η “ντουλάπα” με τις επιλογές ήταν άδεια, διότι όλα τα ρούχα ήταν βρόμικα. Οπότε η επιλογή ήταν να ντυθεί από τα άπλυτα», λέει ο KELLOGGS. «Τα βίντεο που έχω φτιάξει απεικονίζουν τους δρόμους της Αθήνας, τις “άπλυτες” γειτονιές, το urban culture, σε συνδυασμό με καλλιτεχνικές επεμβάσεις (κολάζ, film photography και σκίτσα), με σκοπό η απλυσιά να σπάσει με λίγο άρωμα». 

«Το να γράψω μουσική για θεατρικό έργο ήταν κάτι που δεν είχα ξανακάνει», λέει ο Joseph Mouzakitis, ο DJ της παράστασης, «αλλά λόγω της ομάδας μου, της ATH KIDS, και της προσωπικής εμπειρίας είχα την τριβή και μου άρεσε η επιμέλεια και η παραγωγή, είτε αφορούσε ένα μουσικό βίντεο είτε ένα live show. Τώρα αφορά μια παράσταση. Παρατηρώντας το έργο και βλέποντας τον Άρη να το δουλεύει, μπήκα πολύ γρήγορα στο νόημα και πιστεύω ότι έδεσε το όλο εγχείρημα. Αυτό που πρόσθεσα στην παράσταση είναι επιπλέον χάος και συναίσθημα μέσω πρόσθετων κομματιών και ήχων πάνω από τα live όργανα, δημιουργώντας μια διαφορετική ατμόσφαιρα. Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση στο έργο είναι ότι ενώ είναι στην καθαρεύουσα και διαδραματίζεται σε μια άλλη εποχή, μιλώντας από την πλευρά ενός σάτυρου, που τον υποδύεται ο Άρης με πολύ πάθος, είναι ταυτόχρονα το ίδιο σκοτεινό αλλά και ευχάριστο. Όλοι μας έχουμε μια καλή και μια κακή πλευρά και το πώς συμπεριφερόμαστε εξαρτάται από τη δική μας κρίση. Μ’ αρέσουν τα άτομα που δεν φοβούνται να βγουν έξω από το “κουτί” και να εκφραστούν ελεύθερα, γι’ αυτό και το εκτιμώ που είμαι κι εγώ πια μέλος αυτού του έργου».

«Το θείο τραγί 2022, 10 χρόνια μετά» feat. ATH KIDS + KELLOGGS
Βασισμένο στο διήγημα του Γιάννη Σκαρίμπα
Bios, Πειραιώς 84
7-17/4

Είσοδος: €15

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ