Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X Facebook Twitter
Η παράσταση «Z_X» καταγράφει αυτές τις διαφοροποιήσεις αλλά και τις κοινές γραμμές που ενώνουν τους ανθρώπους πέρα από τις ηλικιακές τους ταυτότητες. Φωτ.: Ελένη Στρούλια
0


Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ «Ζ_Χ»
περιγράφεται ως μια ημιτελής χαρτογράφηση ενός γενεαλογικού χάσματος. Η έρευνα που έγινε είναι υποκειμενική, πάνω σε αντικείμενα και έννοιες που σημάδεψαν την καθημερινότητα της γενιάς X και κληρονομήθηκαν, άλλοτε ασυνείδητα, άλλοτε μετασχηματισμένα, από τη γενιά Z.

Ο Γιώργος Βαλαής δημιούργησε και σκηνοθετεί ένα έργο που μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών και τη διαφορετική κουλτούρα μέσα στην οποία ζουν. 

Η γενιά Ζ απέχει περίπου 30 χρόνια από τη γενιά Χ. Στη γενιά Χ ανήκουν όσοι γεννήθηκαν από το 1965 έως το 1980, στη γενιά Ζ όσοι γεννήθηκαν από το 1997 έως το 2009, οπότε στη γενιά Χ ανήκουν όσοι πλησιάζουν ή ξεπέρασαν τα πενήντα τους χρόνια και στη γενιά Ζ όσοι είναι είκοσι και κάτι. Φυσικά δεν υπάρχουν ταμπέλες που να ορίζουν μια ολόκληρη γενιά, είναι ένας τρόπος για να καταγράψει κανείς τις κοινωνικές αλλαγές που έχουν συμβεί όλο αυτό το διάστημα.

«Είναι σαν να είμαστε κάπως αβοήθητοι μέσα σε όλο αυτό που συμβαίνει, σαν να εξαφανίζονται τα οράματα του 20ού αιώνα και να ζούμε μόνο τις βαρετές επαναλήψεις του. Προσωπικά προσπαθώ να χρησιμοποιήσω την εμπειρία μου και ό,τι ονειρεύτηκα για να συνεχίσω να ζω».

«Οι κουλτούρες των δυο γενιών είναι τελείως διαφορετικές. Η κουλτούρα μας είναι η μόνη μας πραγματικότητα. Η τεχνολογία αλλά και η μεταμοντέρνα επιτάχυνση του κόσμου προκαλεί διαφορετικές εμπειρίες στις γενιές των ανθρώπων και φυσικά διαφορετικό τρόπο σκέψης. Η γενιά Χ μεγάλωσε σε έναν αναλογικό κόσμο, με βινύλια, περιοδικά, φλερτ σε κλαμπ, οικονομική ευμάρεια, ιδεολογίες που παρέμεναν ακόμη ισχυρές∙ είναι η πρώτη γενιά που χόρεψε techno, μεγάλωσε με computers και ωρίμασε επαγγελματικά με το internet, η πρώτη γενιά που μεγάλωσε μέσα σε αυτό που ονομάστηκε παγκοσμιοποίηση. Η γενιά Ζ μεγάλωσε με δικτύωση στο internet από πολύ νωρίς, η mobile κουλτούρα και τα social media αποτελούν ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής της, πληρώνει συνδρομή για να ακούσει μουσική, φλερτάρει, παραγγέλνει φαγητό και ρούχα με applications, έχει μια μεγαλύτερη ευαισθησία σε θέματα όπως η ρευστότητα των φύλων, η συμπεριληπτικότητα και έχει επιδείξει μια αντίσταση στον σεξισμό και τον ρατσισμό. Ειδικά στην Ελλάδα, το γεγονός ότι η γενιά Ζ μεγάλωσε μέσα σε οικονομική, κοινωνική και πολιτική αστάθεια έχει μετατρέψει πολλούς από αυτήν τη γενιά σε ρεαλιστές χωρίς όνειρα και ιδανικά. Είναι λογικό να συμβαίνει αυτό», λέει ο Γιώργος Βαλαής. «Η βασική διαφορά των δυο γενιών είναι η δικτύωση και το κοινωνικοπολιτικό περιβάλλον μέσα στο οποίο διαμορφώθηκαν. Η γενιά Χ μεγάλωσε με dial up σύνδεση και σοσιαλδημοκρατία, η γενιά Z με 5G και νεοφιλελευθερισμό».

Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X Facebook Twitter
Φωτ.: Ελένη Στρούλια

Για τη γενιά Z, η αίσθηση ότι ένας προηγούμενος κόσμος έχει καταρρεύσει γύρω της, πως οι σχέσεις της με τις εμπειρίες των προηγούμενων είναι απόμακρη, δημιουργεί αυτό που ονομάζουμε γενεαλογικό χάσμα. Μια διαφορετική αντίληψη της πραγματικότητας.

«Το όραμα για το μέλλον της γενιάς Χ δημιούργησε το παρόν της γενιάς Ζ. Αυτό που έχει αλλάξει είναι η υφή της καθημερινής εμπειρίας: η καθημερινή εμπειρία έχει επιταχυνθεί, δεν έχει καμία σχέση με τη δεκαετία του ’90, η εμπειρία του χρόνου δεν είναι πια η ίδια, η μουσική έγινε απλώς ψυχαγωγία, η καταγραφή του εαυτού μέσα από κάμερες, η δημόσια εικόνα μας, η πλήξη που προκαλεί το περιεχόμενο του internet, οι αλγόριθμοι που ξέρουν τις συνήθειές μας, η ιδιωτικοποίηση του άγχους, οι επιθυμίες μας που έχουν μετατραπεί σε data που διακινούνται, η αύξηση των ψυχικών ασθενειών είναι μια αλλαγή του κόσμου που είναι φανερή πια στον καθένα από εμάς. Αυτό που παρέμεινε ίδιο είναι ακόμη πιο δυσοίωνο: βλέπουμε τα ίδια παλιά πράγματα σε οθόνες υψηλότερης ανάλυσης, πράγματα που θα έπρεπε να είναι ξεπερασμένα επανέρχονται, δεν έχουμε δημιουργήσει μια πιο ανθρωπιστική κουλτούρα από εκείνη του παρελθόντος, το μέλλον μοιάζει να έχει ακυρωθεί από τις επαναλήψεις μιας κουλτούρας που ήδη έχει εξαντληθεί, είναι σαν να μην έχουμε μπει στον 21ο αιώνα. Σαν να ζούμε ένα παρελθόν που υπάρχει σαν φάντασμα από πάνω μας», λέει ο Γιώργος Βαλαής.

Η παράσταση «Z_X» καταγράφει αυτές τις διαφοροποιήσεις αλλά και τις κοινές γραμμές που ενώνουν τους ανθρώπους πέρα από τις ηλικιακές τους ταυτότητες. Εξερευνά την πορεία προς το μέλλον μέσα από την κληρονομιά των προηγούμενων γενιών και φέρνει στο φως μια αθέατη όψη της γενιάς Z. Ίσως η μοναδική πραγματική κληρονομιά μας να είναι αυτή η αόρατη σκυτάλη: η πίστη ότι μπορούμε να συνεχίσουμε μια παράδοση ελευθερίας, ενώ ταυτόχρονα διαμορφώνουμε μια νέα ταυτότητα. Μια ταυτότητα που ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία και παραμένει συνδεδεμένη με τον εσωτερικό της κόσμο.

Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X Facebook Twitter
Η παράσταση «Z_X» καταγράφει αυτές τις διαφοροποιήσεις αλλά και τις κοινές γραμμές που ενώνουν τους ανθρώπους πέρα από τις ηλικιακές τους ταυτότητες. Φωτ.: Ελένη Στρούλια

Ο Γιώργος Βαλαής παρατηρεί ότι είναι «η ταυτότητα ενός ανθρώπου που αισιοδοξεί για το μέλλον και έχει επαφή με τον εσωτερικό του κόσμο, η ταυτότητα ενός ανθρώπου που μπορεί να μετασχηματίσει την κουλτούρα μέσα στην οποία ζει σε κάτι θετικότερο. Το κοινό αίτημα που τους συνδέει είναι το μέλλον μέσα στο οποίο πρόκειται να ζήσουν. Η επιθυμία τους για το μέλλον που αξίζει να ζήσουν». 

Στο έργο, που κάνει πρεμιέρα στις 19 Απριλίου στο BIOS, οι ηθοποιοί μιλούν για αντικείμενα και ιδέες που δημιούργησαν έναν παλαιότερο, προηγούμενο κόσμο: τη μουσική, τα περιοδικά, το πικάπ, την πλήξη που προκαλούν τα media, τη χυδαιότητα, την έκθεση του εαυτού στην κάμερα, το κασετόφωνο, την αγάπη που αλλάζει πρόσωπα, το άγχος του σεξ, το τηλέφωνο, την πορνογραφία, το γρήγορο φαγητό, το Xanax, την ανέπαφη ψηφιακή κουλτούρα, το κοινωνικό άγχος, την αδιάκοπη επιτάχυνση των ρυθμών της ζωής και τη μοναχική αθωότητα των παιδιών της εποχής μας. Ένας ολόκληρος τρόπος ζωής που άλλοτε περνάει από τη μια γενιά στην άλλη και άλλοτε εξαφανίζεται. Το φάντασμα ενός παλιού κόσμου που μοιάζει να απουσιάζει από την Ιστορία, αλλά είναι παντού. Το φάντασμα ενός κόσμου που θα μπορούσε να είναι ελεύθερος.

«Βλέπω πολλούς ανθρώπους γύρω μου να ανησυχούν γι’ αυτό που έρχεται, υπάρχει μια ακραία εμπορευματοποίηση των πραγμάτων, ο κόσμος μετασχηματίζεται από την τεχνοφεουδαρχία, από μια νέα ακροδεξιά και όχι από την κουλτούρα που παράγει. Είναι σαν να είμαστε κάπως αβοήθητοι μέσα σε όλο αυτό που συμβαίνει, σαν να εξαφανίζονται τα οράματα του 20ού αιώνα και να ζούμε μόνο τις βαρετές επαναλήψεις του. Προσωπικά προσπαθώ να χρησιμοποιήσω την εμπειρία μου και ό,τι ονειρεύτηκα για να συνεχίσω να ζω. Αν μια νέα γενιά ανθρώπων καταφέρει και υπερασπιστεί ένα νέο νόημα καθώς μεγαλώνει, κάτι μπορεί να αλλάξει. Το λέει με ποιητικό τρόπο ο Όμηρος στην “Ιλιάδα”, αλλά ισχύει:  Η γενιά των ανθρώπων είναι σαν τη γενιά των φύλλων, που άλλα φύλλα ο άνεμος σκορπά χάμω, άλλα πάλι φυτρώνουν όπως η άνοιξη αναχλωραίνει τα πράσινα δέντρα. Έτσι και η γενιά των ανθρώπων: η μία φυτρώνει και η άλλη σβήνεται».

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ 

Θέατρο / «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο»

Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ