«Funny Girl»: Το απροσδόκητο comeback της Λία Μισέλ

Funny Girl: Το απροσδόκητο comeback της Λία Μισέλ Facebook Twitter
Η παράσταση ανεβαίνει στο August Wilson Theatre της Νέας Υόρκης. (Φωτ.: Bruce Glikas/Getty Images)
0

Από το 1964 που έκανε πρεμιέρα, το μιούζικαλ «Funny Girl» δεν είχε επιστρέψει στο Μπρόντγουεϊ μέχρι φέτος, ίσως επειδή όλα τα μάτια θα ήταν στραμμένα φυσικά στην πρωταγωνίστρια και η αγωνία των παραγωγών θα είχε σχέση μόνο με ένα γεγονός: ότι θα έπρεπε να αναμετρηθεί με την πρώτη σταρ του έργου Μπάρμπρα Στράιζαντ, που έπαιξε δυο φορές τον ρόλο –και στο ανέβασμα του 1966 στο West End– και πρωταγωνίστησε στην κινηματογραφική μεταφορά του έργου το 1968, που της χάρισε το Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου και μια Χρυσή Σφαίρα και ήταν η ταινία με τα υψηλότερα έσοδα την ίδια χρονιά.

Η ιστορία της Φάνι Μπράις συγκινεί ακόμα το κοινό, το οποίο φτάνει στη Νέα Υόρκη για να δει από κοντά την ιστορία της νεαρής καλλιτέχνιδας του βαριετέ που γίνεται αστέρι του Μπρόντγουεϊ και τη γλυκόπικρη αισθηματική της ιστορία. Με αυτό το γερό brand name ως τίτλο, οι παραγωγοί πίστεψαν ότι θα μπορούσαν μετά την πανδημία να δουν τον κόσμο να μπαίνει στο θέατρο, όταν ανακοίνωσαν την αναβίωση του μιούζικαλ, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν σύμφωνα με το σχέδιο και η πρωταγωνίστρια αντικαταστάθηκε όχι μια αλλά δύο φορές.

Η Λία Μισέλ, η πρωταγωνίστρια του «Glee» επελέγη ως «ναυαγοσώστρια» της παράστασης και αντικαταστάτρια της Μπίνι Φέλντσταϊν που δεν πήρε καλές κριτικές, δεν άρεσε στο κοινό και άφησε την παράσταση το καλοκαίρι, πριν λήξει το συμβόλαιό της, γράφοντας ότι η παραγωγή είχε «αποφασίσει να πάει την παράσταση προς μια διαφορετική κατεύθυνση».

Η ανακοίνωση τροφοδότησε εικασίες ότι η αποχώρησή της είχε σχέση με τη Λία Μισέλ και τη φημολογούμενη αντικατάστασή της. Τελικά, η Φέλντσταϊν αντικαταστάθηκε –όχι με μεγάλη επιτυχία, για δυο μήνες– από την Τζούλι Μπένκο, που και εκείνη δεν έπεισε το κοινό ότι μπορεί να παίξει έναν ρόλο κομμένο και ραμμένο για μια λαμπερή επί σκηνής πρωταγωνίστρια.

Η επανεμφάνισή της Λία Μίσελ στη σκηνή του Μπρόντγουεϊ μετά την «ακύρωσή» της, είναι η πρώτη που συμβαίνει και πολλοί άνθρωποι στον χώρο –όπως και κάποιοι θεατρικοί παραγωγοί– δεν είδαν με καλό μάτι αυτή την επιστροφή.

Η Λία Μισέλ πήρε τον ρόλο και άρχισε τις παραστάσεις πριν από λίγες ημέρες και το ενδιαφέρον για το –αμφιλεγόμενο– πρόσωπό της είναι τόσο μεγάλο που τα εισιτήρια της πρεμιέρας έφτασαν να πωλούνται πάνω από 2.600 δολάρια. Όμως η ανακοίνωση του ονόματος πυροδότησε μια σειρά αντιδράσεις και σχόλια για την επιλογή της, με πολλούς να αναρωτιούνται γιατί της δίνεται αυτή η ευκαιρία, αφού υπήρξε το κεντρικό πρόσωπο μιας διαμάχης στα σόσιαλ μίντια σχετικά με τη συμπεριφορά της στο πλατό.

Funny Girl: Το απροσδόκητο comeback της Λία Μισέλ Facebook Twitter
Η πρωταγωνίστρια υποδέχτηκε το θερμό χειροκρότημα του κοινού με δάκρυα στα μάτια. (Φωτ.: Bruce Glikas/Getty Images)

Προφανώς η πίεση που ασκείται στο ταμείο είναι πιο ισχυρή από τα σχόλια που γεμίζουν εδώ και καιρό τα περιοδικά και το διαδίκτυο. Η Λία, αν και δεν είναι λίγα αυτά που της καταμαρτυρούν, δίνει το φιλί της ζωής στην παραγωγή του μιούζικαλ, του οποίου οι πωλήσεις είχαν μειωθεί, πέφτοντας σε ένα μέσο εβδομαδιαίο εισόδημα περίπου 760.000 δολαρίων τον τελευταίο μήνα που έπαιζε η Φέλντσταϊν από 1,2 εκατομμύρια δολάρια τους δύο πρώτους μήνες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Broadway League.

Η ταλαντούχα Λία Μισέλ λαχταρούσε πάντα να παίξει τον ρόλο, αν και η διαδρομή της προς τη σκηνή ήταν τελικά πιο δαιδαλώδης και δύσκολη από όσο φανταζόταν και αυτή και οι παραγωγοί της σειράς. Η Λία λάτρευε το «Funny Girl» από τότε που ήταν έφηβη, 14 ετών, και το ανακάλυψε όταν έπαιζε στο βραβευμένο με Τόνι μιούζικαλ «Spring Awakening».

Λίγο αργότερα πρωταγωνίστησε στην τηλεοπτική κωμική σειρά «Glee» του Ράιαν Μέρφι. Έφτασε πολύ κοντά στον ρόλο των ονείρων της, καθώς ο Μέρφι απέκτησε τα δικαιώματα για την αναβίωση του «Funny Girl» στο Μπρόντγουεϊ. «Ήταν μια δύσκολη περίοδος και ένιωθα αβέβαιη για το σχέδιο, επειδή μόλις είχα ερμηνεύσει πολλά από τα τραγούδια της παράστασης στην τηλεόραση», λέει σήμερα.

Αποσύρθηκε για μερικά χρόνια, γέννησε τον γιο της και ζούσε σε μια σχετική «ησυχία» μέχρι τον Ιούνιο του 2020. Η εκρηκτική αντίδραση του διαδικτύου για το casting της στο «Funny Girl» δεν ήταν, ίσως, η αφήγηση της επιστροφής στο Μπρόντγουεϊ που είχε φανταστεί.

Όταν έγραψε στο Twitter ένα μήνυμα με το hashtag Black Lives Matter, η Σαμάνθα Μαρί Γουέαρ, μια μαύρη ηθοποιός που εμφανιζόταν στο «Glee», δήλωσε ότι η Λία ήταν υπεύθυνη για «τραυματικές μικροεπιθέσεις» προς το πρόσωπό της, λέγοντας ότι ανάμεσα σε άλλα απείλησε ότι θα την απολύσει και έκανε ένα ταπεινωτικό σχόλιο μπροστά στους συμπρωταγωνιστές της.

Funny Girl: Το απροσδόκητο comeback της Λία Μισέλ Facebook Twitter
«Θυμάσαι όταν μετέτρεψες την πρώτη μου τηλεοπτική δουλειά σε έναν ζωντανό εφιάλτη; Γιατί εγώ δεν θα το ξεχάσω ποτέ» απάντησε η Σαμάνθα Μαρί Γουέαρ στο σχόλιο της Λία Μισέλ για τον θάνατο του George Floyd.

Ακολούθησε καταιγισμός επικρίσεων, μεταξύ άλλων από πρώην ηθοποιούς του «Glee» που ανέφεραν ότι φερόταν υποτιμητικά στους συναδέλφους της, είχε συμπεριφορά πριμαντόνας και εταιρείες όπως η HelloFresh τερμάτισαν τη συνεργασία μαζί της. Ακολούθησε και άλλη συμπρωταγωνίστριά της από το «Glee» που όταν ανακοινώθηκε το όνομά της στο casting του «Funny Girl» έγραψε ότι ήταν πολύ δυσάρεστο να δουλεύει μαζί της. Από τότε η Λία έκλεισε τους λογαριασμούς της και τα tweets της έγιναν ιδιωτικά, ενώ ζήτησε συγγνώμη για τη συμπεριφορά της στο παρελθόν. «Δουλεύω πολύ σκληρά. Δεν αφήνω περιθώρια για λάθη», δήλωσε. «Αυτό το επίπεδο τελειομανίας, ή αυτή η πίεση της τελειομανίας, μου άφησε πολλά τυφλά σημεία», είπε στους ΝΥΤ.

Η Λία Μισέλ απέδωσε αυτή την ψυχολογία στις μέρες που ήταν παιδί-ηθοποιός στο Μπρόντγουεϊ, όπου, όπως είπε, η προσδοκία να αποδίδει σε σταθερά υψηλό επίπεδο την έβαζε συχνά σε μια «ημι-ρομποτική κατάσταση». Παίζει στο Μπρόντγουεϊ από 8 ετών και ο πρώτος της ρόλος ήταν στο «Les Misérables», ενώ έναν χρόνο αργότερα πήρε μέρος στο μιούζικαλ «Ragtime».

Ανάμεσα σε όσα γράφτηκαν στο διαδίκτυο, εκτός από τις κατηγορίες για τη δημιουργία τοξικού περιβάλλοντος στο «Glee», υπήρξε και η φήμη ότι είναι αναλφάβητη, μια «είδηση» που γέμιζε επί μήνες τα κουτσομπολίστικα περιοδικά. Απέδωσε αυτή τη φήμη στο γεγονός ότι είναι γυναίκα. «Πήγαινα στο “Glee” κάθε μέρα, ήξερα τις ατάκες μου κάθε μέρα», δήλωσε στους «Times». «Και ανακαλύπτω ότι υπάρχει μια φήμη στο διαδίκτυο ότι δεν μπορώ να διαβάσω ή να γράψω; Είναι λυπηρό. Πραγματικά είναι. Σκέφτομαι συχνά ότι αν ήμουν άντρας, πολλά από αυτά δεν θα συνέβαιναν».

Η επανεμφάνισή της στη σκηνή του Μπρόντγουεϊ, μετά την «ακύρωσή» της, είναι η πρώτη που συμβαίνει και πολλοί άνθρωποι στον χώρο, όπως και κάποιοι θεατρικοί παραγωγοί, δεν είδαν με καλό μάτι αυτή την επιστροφή. Η επίθεση και το διαδικτυακό μίσος εναντίον της έκανε άλλον ένα γύρο, με ειρωνικά σχόλια ότι μπορεί να της απονείμουν και το Νόμπελ Ειρήνης, αλλά κάποιοι έθεσαν ένα διαφορετικό ζήτημα: της άξιζε μια δεύτερη ευκαιρία;

Funny Girl: Το απροσδόκητο comeback της Λία Μισέλ Facebook Twitter
Η Μπάρμπρα Στράιζαντ στον ρόλο που της χάρισε το πολύτιμο αγαλματάκι των Όσκαρ το 1968.

Η ιδέα της δεύτερης ευκαιρίας στην Αμερική αποτελεί κεντρικό στοιχείο των προγραμμάτων αποκατάστασης και ανανέωσης, όπου υπάρχει μια βασική αρχή: οι άνθρωποι δεν είναι ποτέ το άθροισμα των χειρότερων λαθών τους. Κριτής όλων των ιστοριών δεν μπορεί να είναι μόνο τα σόσιαλ μίντια και αυτό το δείχνει η περίπτωση του Τζόνι Ντεπ, που μετά τις κατηγορίες από την πρώην σύζυγό του για κακοποίηση συνεχίζει την καριέρα του ακάθεκτος, η περίπτωση του Γουίλ Σμιθ, ο οποίος ζήτησε συγγνώμη στο YouTube αυτό το καλοκαίρι για το διαβόητο πλέον χαστούκι του στα Όσκαρ στον κωμικό Κρις Ροκ και συνεχίζει την καριέρα του. Στελέχη που έχουν κατηγορηθεί για διακρίσεις συνεχίζουν αλλού και επιτυχημένα τη διαδρομή τους, ωστόσο υπάρχουν πολλές αποχρώσεις σε αυτές τις «επιστροφές».

Υπάρχει μια γενική ατμόσφαιρα όπου, όπως έγραψε το «Atlantic», η «τοξικότητα» έχει γίνει λέξη της μόδας και φαίνεται ότι έχουμε δώσει στον εαυτό μας την άδεια να βγάλουμε από τη ζωή μας όποιον ενσαρκώνει κάτι τέτοιο –τελεία και παύλα–χωρίς καμία υποχρέωση συγχώρεσης. Θα πρέπει αυτοί οι άνθρωποι να φύγουν; Για πόσο καιρό; Αρκεί να πάρουν χρόνο για να σκεφτούν, ή θα πρέπει να κάνουν κάτι πιο συγκεκριμένο, πιο συντονισμένο, πιο δημόσιο; Τι οφείλουν σε αυτούς που υποτίθεται ότι πλήγωσαν; Τι οφείλουν, αν οφείλουν κάτι, στο κοινό;

Δεν υπάρχει εύκολη απάντηση, ούτε επιτυχημένη διαδικασία εξιλέωσης για τα δημόσια πρόσωπα. Η Λία Μισέλ έμαθε μόλις τώρα τι σημαίνει να είσαι ευάλωτη στη δημόσια σφαίρα αλλά και τι σημαίνει συμπεριφορά στο πλατό: «Σημαίνει όχι μόνο να πηγαίνεις και να κάνεις καλή δουλειά όταν η κάμερα γυρίζει, αλλά και όταν δεν γυρίζει. Και αυτό δεν ήταν πάντα το πιο σημαντικό πράγμα για μένα» είπε στους «Times».

Το κοινό και ίσως και οι συνάδελφοί της της δίνουν μια δεύτερη ευκαιρία, όχι μόνο να παλέψει με τον ρόλο και το «φάντασμα» της Μπάρμπαρα Στρέιζαντ, αλλά να αναμετρηθεί με τον ίδιο της τον εαυτό.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ