Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

«Βαρόνος “Φ”»: Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Τον Βαρόνο «Φ» υποδύεται ο Θάνος Τοκάκης. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου
0

Στο σαλονάκι του Φιάκα ή, αλλιώς, του Χαράλαμπου Πεταλούδη, του καταχρεωμένου αυτού ψευτοδανδή, όλα μπορούν να συμβούν. Οι δανειστές χτυπούν την πόρτα του και απειλούν να τον δείρουν και να τον ταπεινώσουν στη γειτονιά του και στη μικροκοινωνία της Κωνσταντινούπολης, μέσα στην οποία έχει τόση ανάγκη να μοιάζει ευγενής, καθωσπρέπει και οικονομικά καλοστεκούμενος. Με βοηθό έναν κουτοπόνηρο υπηρέτη, βάζει μπροστά το σχέδιό του να κάνει έναν γάμο που θα τον «ξελασπώσει» οικονομικά. Στόχος του είναι η όμορφη και πλούσια νεαρή Ευανθία, στην οποία παρουσιάζεται με πλαστή ταυτότητα για να την εντυπωσιάσει, υποδυόμενος τον πάμπλουτο Βαρόνο Ερρίκο δε Μαστερχάουζεν του Βερολίνου, που ζει στην Πόλη ινκόγκνιτο. Το μυστικό της φτώχειας του κινδυνεύει να αποκαλυφθεί από στιγμή σε στιγμή και οι κωμικές σκηνές του έργου αποκαλύπτουν μυστικά και ψέματα αλλά και την ικανότητα της εξαπάτησης ως στοιχείο της ανθρώπινης φύσης.  

Δάσκαλος και θεατρικός συγγραφέας, ο Δημοσθένης Μισιτζής, που έζησε στην Κωνσταντινούπολη, μας παρέδωσε, ενάμιση και πλέον αιώνα νωρίτερα, τον «Φιάκα», μια από τις πιο χαρακτηριστικές κωμωδίες της ελληνικής δραματουργίας. Στο θέατρο Πτι Παλαί ο Γιωργής Τσουρής και ο Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος διασκευάζουν και συν-σκηνοθετούν το έργο του Δημοσθένη Μισιτζή, δημιουργώντας μια παράσταση γεμάτη χιούμορ και καταιγιστικούς ρυθμούς. Ο Βαρόνος «Φ», όπως αποκαλείται ο ήρωας σήμερα, και η ιστορία του ζωντανεύουν από τους Θάνο Τοκάκη, Ηρώ Μπέζου, Θανάση Δόβρη, Ευαγγελία Καρακατσάνη και Γιωργή Τσουρή.

Αποκαλυπτικός είναι ο τρόπος που οι ήρωες μιλούν για την αγάπη, τη μόνη που έχει τη δύναμη να μας κάνει να ομολογήσουμε και να αποκαλύψουμε τον αληθινό μας εαυτό, τη μόνη που μπορεί να «εξευγενίσει» μια σχέση.

Σε μια εποχή που πολλοί αποζητούν να έχουν έναν τρόπο ζωής τον οποίο πολλές φορές δεν μπορούν να υποστηρίξουν, οι δημιουργοί της παράστασης, έχοντας ως αφετηρία την ιδέα του «Φιάκα», πλάθουν τον Βαρόνο «Φ», σε μια κωμωδία γεμάτη παρεξηγήσεις, γλωσσικά παιχνίδια, συγκρούσεις και ανατροπές. Τα φαινόμενα της εποχής του Βαρόνου «Φ» δεν απέχουν πολύ από όσα συμβαίνουν στις μέρες μας. Οι άνθρωποι δείχνουν άλλο από αυτό που είναι, προσπαθούν να πείσουν για κάτι που δεν είναι και αγνοούν συστηματικά την αλήθεια και τα γνήσια αισθήματα, προτιμώντας την παραζάλη της ψευδαίσθησης.

Σε αυτήν τη νέα διασκευή του έργου, οι σκηνοθέτες επικεντρώνονται στο δίπολο αλήθεια - ψέμα, στις αλήθειες που δεν τολμάει να πει κανείς ούτε στους άλλους αλλά ούτε και στον εαυτό του και στα ψέματα που κατασκευάζουν μια νέα, πλαστή πραγματικότητα. Τα ψεύδη που από αδυναμία και ανασφάλεια μπορεί κάποιος να στηρίζει μέχρις εσχάτων γίνονται συχνά η οδός της καταστροφής και της προσωπικής του δυστυχίας. Οι κεντρικοί ήρωες της παράστασης, στην ανάγκη τους να υποδυθούν κάτι άλλο από αυτό που είναι –κάτι που θα τους κάνει σπουδαίους και πολύτιμους– κινδυνεύουν να χάσουν τα πραγματικά πολύτιμα. Και πάνω από όλα τον αληθινό και άδολο έρωτα.

Ο Γιωργής Τσουρής είχε την ιδέα του έργου από παλιά, από τότε που ο πατέρας του είχε παίξει τον ρόλο του υπηρέτη στον «Φιάκα», και πρότεινε στον Αλέξανδρο Χρυσανθόπουλο να το διασκευάσουν και να το σκηνοθετήσουν μαζί.

Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Ο Γιωργής Τσουρής (δεξιά) είχε την ιδέα του έργου από παλιά και πρότεινε στον Αλέξανδρο Χρυσανθόπουλο να το διασκευάσουν και να το σκηνοθετήσουν μαζί.

«Όταν διαβάσαμε τον “Φιάκα”, είδαμε ένα έργο με χιούμορ, αλλά στα δικά μας μάτια αυτό ήταν το πρώτο επίπεδο», λέει ο Αλέξανδρος. «Στην αρχική ιστορία ο Φιάκας είναι ένας απατεώνας που δεν τρέφει κανένα αίσθημα αληθινό προς την Ευανθία, αυτή την πλούσια κοπέλα που επιχειρεί να εξαπατήσει. Όταν αποκαλύπτεται η απάτη του και φεύγει, λέει “αχ! Τι πήγα να πάθω, ευτυχώς γλίτωσα, αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι”. Εμείς πήραμε αυτή την ιδέα του έργου και θελήσαμε να τη φέρουμε στην εποχή μας. Εκτός από τους αναχρονισμούς που βάλαμε με πολύ χιούμορ και εύθυμη διάθεση, παρουσιάζουμε όλους τους χαρακτήρες σαν απατεώνες, να αναζητούν το εύκολο χρήμα, να έχουν χρέη και να τους νοιάζει το φαίνεσθαι και όχι το είναι».

Αυτή η μεγάλη αλλαγή που κάνουν στο έργο ακολουθείται από μια δεύτερη: βάζουν το στοιχείο της αγάπης να είναι αυτό που κρατά στέρεο όλο το οικοδόμημα. Όπως μου εξηγεί ο Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος, οι κεντρικοί χαρακτήρες έχουν σε πολλές στιγμές την ευκαιρία που μας δίνεται και στη ζωή, «να πουν την αλήθεια τους και να κερδίσουν το όνειρο μέσα από αυτήν. Ωστόσο, δεν αποφασίζουν τελικά να το κάνουν επειδή συχνά σε παρασύρει η ζωή, η ίδια η περίσταση, το ψέμα που έχεις δημιουργήσει, αντί να ζεις την αλήθεια σου, τη μόνη που μπορεί να ηρεμήσει έναν άνθρωπο για να απολαύσει αυτά που του προσφέρονται».

Στην παράσταση η μουσική του Νίκου Γαλενιανού είναι μέρος της δράσης και τα νέα τραγούδια που έγραψαν οι δημιουργοί εξυπηρετούν τις στιγμές, αναδεικνύοντας τον κωμικοτραγικό κόσμο του έργου και συνδέοντάς τον με τον σύγχρονο θεατή.

Βαρώνος «Φ» : Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Η Ηρώ Μπέζου στον ρόλο της Ευανθίας. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου

«Αυτή η παράσταση είναι σύγχρονη γιατί μιλά για τον κόσμο στον οποίο βρισκόμαστε, έναν κόσμο που επενδύει στο φαίνεσθαι. Οι άνθρωποι γύρω μας προτιμούν να δείχνουν κάτι καλύτερο από αυτό που είναι, για να κερδίσουν περισσότερα, χωρίς να επενδύουν σε αληθινά πράγματα, σε μια ουσιαστική επικοινωνία. Είναι κάτι που βλέπουμε πολύ μέσα στα social media. Στην παράσταση οι πρωταγωνιστές μας φορούν διάφορα καπέλα, όπως και στην αληθινή ζωή φοράμε άλλα «καπέλα» για να εμφανιζόμαστε κάθε φορά στην κοινωνία, προσωπεία που εξυπηρετούν κάθε περίσταση, που μας εμφανίζουν όπως θέλουμε να μας δουν οι άλλοι. Φοβόμαστε να αποκαλύψουμε τον εαυτό μας, γιατί δεν έχουμε πίστη στον εαυτό μας», λέει ο Αλέξανδρος.

Αποκαλυπτικός είναι ο τρόπος που οι ήρωες μιλούν για την αγάπη, τη μόνη που έχει τη δύναμη να μας κάνει να ομολογήσουμε και να αποκαλύψουμε τον αληθινό μας εαυτό, τη μόνη που μπορεί να «εξευγενίσει» μια σχέση. «Η αγάπη έχει μεγάλη δύναμη εσωτερικά», λέει ο Αλέξανδρος, «και αν την πιστέψουμε και δεν την καταπιέσουμε στην επικοινωνία μας και στην επαφή μας με άλλους ανθρώπους, μπορεί να μας δώσει πολύτιμες εμπειρίες και στιγμές σε κάθε κομμάτι της ζωής μας». 

Βαρώνος «Φ» : Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Οι κεντρικοί ήρωες της παράστασης, στην ανάγκη τους να υποδυθούν κάτι άλλο από αυτό που είναι -κάτι που θα τους κάνει σπουδαίους και πολύτιμους-, κινδυνεύουν να χάσουν τα πραγματικά πολύτιμα. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου
Βαρώνος «Φ» : Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Στον ρόλο της Φρόσως η Ευαγγελία Καρακατσάνη. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου

Σε μια εποχή που οι αξίες αναθεωρούνται διαρκώς, ο Αλέξανδρος πιστεύει ότι η ειλικρίνεια είναι υποτιμημένη. «Αφήνουμε τα πράγματα να περνάνε και οι άλλοι άνθρωποι γύρω μας, όταν μάθουν την αλήθεια μας μετά από καιρό, απορούν, γιατί βρίσκονται σε μια εντελώς άλλη πραγματικότητα, που εμείς δεν επικοινωνήσαμε ποτέ. Είναι σαν να μπερδεύεται το συναισθηματικό “ρακόρ” της ζωής μας. Στον αντίποδα, εξαιρετικά υπερτιμημένη είναι η δημοφιλία. Ως καθηγητή στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών, με προσεγγίζουν παιδιά για να ξεκινήσουν σπουδές και πολλά λένε ότι θέλουν να γίνουν ηθοποιοί γιατί θέλουν να τους αναγνωρίζουν στον δρόμο. Αυτό είναι τρομακτικό για την ψυχολογία ενός μελλοντικού σπουδαστή, αν σκεφτεί κανείς ότι αυτή η επιθυμία δεν θα τους προσφέρει καθημερινή ευτυχία και τη χαρά της δημιουργίας και της επικοινωνίας μέσα στην τέχνη. Όταν επενδύσεις σε μια πλαστή εικόνα, δεν μπορείς να ερευνήσεις και να ανακαλύψεις το ουσιαστικό κομμάτι σου, που είναι πολύ σοβαρό και σου προσφέρει μια καλύτερη και πιο ουσιαστική δόμηση απέναντι στο πώς αντιμετωπίζεις τη δουλειά σου». 

Ο «Βαρόνος “Φ”» είναι μια κωμωδία με ξέφρενους ρυθμούς, που καθρεφτίζει την κρίση ταυτότητας των ανθρώπων εν καιρώ οικονομικής και πολιτισμικής ένδειας και την ψευδαίσθηση μεγαλείου που ταλανίζει μια μεγάλη μερίδα του νέου ελληνισμού, τότε και τώρα.

Βαρώνος «Φ» : Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Οι άνθρωποι δείχνουν άλλο από αυτό που είναι, προσπαθούν να πείσουν για κάτι που δεν είναι και αγνοούν συστηματικά την αλήθεια και τα γνήσια αισθήματα, προτιμώντας την παραζάλη της ψευδαίσθησης. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ. 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Αντικείμενα»: Μια παράσταση για τη υπόθεση των αδερφών Παπέν

Θέατρο / Μια παράσταση για τις εξουσιαστικές σχέσεις και ένα φρικτό έγκλημα

Στην παράσταση «Αντικείμενα», ο Γιάννης Αποσκίτης, ο Γιώργος Κατσής και ο Πάνος Παπαδόπουλος αφηγούνται με ένα δικό τους πρωτότυπο έργο μια ιστορία που κρύβεται στην υπόθεση των αδερφών Παπέν, αλλά δεν έχει ακόμα γραφτεί.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασίλης Παπαβασιλείου

Απώλειες / Βασίλης Παπαβασιλείου (1949-2025): Ένας σπουδαίος διανοητής του ελληνικού θεάτρου

«Αυτό, λοιπόν, το οφείλω στο θέατρο: τη σωτηρία από την κακομοιριά μου»: Ο σκηνοθέτης, μεταφραστής, ηθοποιός και δάσκαλος Βασίλης Παπαβασιλείου πέθανε σε ηλικία 76 ετών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Θέατρο / Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Ήμουν ένα αγρίμι που είχε κατέβει από τα βουνά»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός φέτος ερμηνεύει τον Νεοπτόλεμο στον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή. Πώς κατάφερε από ένα αγροτικό περιβάλλον να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες και γιατί πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Πολύαιγο, διαβάζοντας «Βάκχες»;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ