«Αίθουσα Αναμονής. Humanity»: Μια παράσταση για την ομορφιά και το σκοτάδι του ανθρώπινου είδους

«Αίθουσα Αναμονής. Humanity»: Ο Ένκε Φεζολλάρι μιλάει για μια παράσταση που αναδεικνύει την ομορφιά και τον εφιάλτη του ανθρώπινου είδους.  Facebook Twitter
Η μισή παράσταση είμαστε εμείς και η άλλη μισή είναι το τσίρκο ενός κόσμου που καταρρέει. Φωτ.: Mike Rafail
0

Έξι άνθρωποι σε μια αίθουσα αναμονής αφηγούνται, γελούν, κλαίνε, περιγελούν, θυμώνουν, βιαιοπραγούν, σκοτώνουν, γεννούν εναλλάξ την πιο θαυμαστή και πιο φρικιαστική πλευρά του ανθρώπου. Προσωπικές ιστορίες ανάμεικτες με ιστορικά γεγονότα και μεγάλες στιγμές επιτευγμάτων ή σκοτεινών σελίδων της ανθρωπότητας, σε μια παράσταση που συνέλαβε και σκηνοθέτησε ο Ένκε Φεζολλάρι στο Μικρό Θέατρο της Μονής Λαζαριστών στη Θεσσαλονίκη, προσπαθώντας να απαντήσει στο μεγάλο ερώτημα αν γεννιόμαστε καλοί ή κακοί και γιατί καταλήγουμε στο σκοτάδι ως ανθρώπινο γένος.

— Χαρακτηρίζεις την παράστασή σου ως ένα είδος που κινείται μεταξύ του mockumentary και του documentary. Πώς τα συνδυάζεις;
Ο ένας άξονας είναι καταγεγραμμένες μαρτυρίες προσώπων που έζησαν σημαντικά γεγονότα στο πλαίσιο ενός ψευδοντοκιμαντέρ/mockumentary και ο άλλος εμπεριέχει προσωπικές μαρτυρίες από γεγονότα της ζωής μας, που αποτελούν πραγματικά ντοκουμέντα στο πλαίσιο ενός θεάτρου-ντοκιμαντέρ. Υπάρχουν ακόμα και ιστορίες από γεγονότα που συνέβησαν στην ανθρωπότητα οι οποίες φτιάχτηκαν με βάση τις πρόβες. Ψάξαμε και ερευνήσαμε όλοι μαζί υλικό το οποίο κατεύθυνα εγώ ως υπεύθυνος δραματουργίας, ενώ παράλληλα κινηθήκαμε και σε προσωπικές ιστορίες των ηθοποιών σχετικά με περιστατικά στα οποία έστρεψαν τα μάτια τους από το καλό που έπρεπε να κάνουν ως άνθρωποι. 

— Οδηγήθηκαν να «μετανιώσουν» για τις πράξεις τους ή σε μια συνειδητοποίηση της ωριμότητας; 
Θα έλεγα μάλλον στη συνειδητοποίηση της ωριμότητας. Εμείς θέτουμε ένα ερώτημα στην παράσταση, τι είναι άνθρωπος, τι είναι ανθρωπότητα και τι κάνει αυτή η ανθρωπότητα. Οι αίθουσες αναμονής, ενός νοσοκομείου, ενός γραφείου κηδειών, ενός σταθμού είναι αφορμή για να συναντηθούν όλες αυτές οι ιστορίες της ανθρωπότητας. 

Είναι η φύση του ανθρώπου. Αδιαφορούμε για ό,τι εξωφρενικό συμβαίνει γύρω μας. Για τη νοσηρότητα που διέπει την ανθρώπινη φύση. Δεν σημαίνει ότι ένα παιδί που μεγαλώνει σε βίαιο περιβάλλον θα γίνει βίαιο. Το θέμα μας είναι ότι αυτή τη στιγμή η ανθρωπότητα είναι ένα τσίρκο. 

— Γίνονται πιο εξομολογητικοί οι άνθρωποι σε τέτοια περιβάλλοντα; Αυτοψυχαναλύονται, τρόπον τινά;
Ναι. Νομίζω ότι επειδή είναι χώροι μετεπιβίβασης, τράνζιτ, δυο άνθρωποι μιλάνε πιο άνετα σε έναν σταθμό τρένου ή σε ένα λιμάνι, γιατί δεν θα ξαναϊδωθούν ποτέ. Μπορεί και να μην ξαναϊδωθούμε, οπότε αυτό οδηγεί σε μια εξομολόγηση. Αυτή είναι η αφορμή. Η παράσταση είναι ένα κοινωνικό-υπαρξιακό είδος με αφορμή το μπεκετικό σύμπαν. Σ' αυτό το no man’s land που εμφανίζεται και εξαφανίζεται και προσδιορίζεται και ενίοτε δεν προσδιορίζεται, εκεί υπάρχει χώρος για την ύπαρξή σου. Αυτό είναι που το κάνει ψυχαναλυτικό. Δηλαδή αυτό είναι το ενδιαφέρον, το πώς περνάμε από το εγώ στο εμείς και από το εμείς στο εγώ. 

— Τι κοινό έχουν οι εξομολογήσεις των ερμηνευτών; Ποιος είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ τους; 
Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν η ενοχή. Στη διάρκεια των προβών, βλέποντας βίντεο και φωτογραφίες από γεγονότα της ανθρωπότητας, πήγαμε στις δικές μας φωτογραφίες και ανασύραμε στιγμές που γελάσαμε, κλάψαμε, υπήρξε ευτυχία. Οπότε βλέποντας μια φωτογραφία της ατομικής βόμβας και μια δική μας φωτογραφία από διακοπές, αυτό συνέδεσε πολύ όμορφα τις ιστορίες. Μια ευτυχισμένη προσωπική στιγμή και μια παγκόσμια φωτογραφία όπου η ανθρωπότητα πάγωσε. Οπότε είχαμε από τη μια ιστορίες φωτός κι ελπίδας και από την άλλη σκοτάδι. Όλες οι ιστορίες εξιλέωσης είχαν κοινό παρονομαστή το απροσδόκητο: «Το έκανα γιατί το έκανα, δεν το είδα σαν κακό εκείνη τη στιγμή που έκλεισα τα μάτια μου μπροστά σε έναν άνθρωπο, θεωρούσα ότι έκανα το σωστό». Δεν είναι θέμα παραδοχής ή μη, όσο ότι δεν είχαν ιδέα. Αυτό που έλεγαν οι Γερμανοί στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο όταν σκότωναν Εβραίους, ότι δεν ήξεραν. Αυτή η άγνοια του καθένα μπορεί να συνδέει αυτές τις ιστορίες. 

«Αίθουσα Αναμονής. Humanity»: Ο Ένκε Φεζολλάρι μιλάει για μια παράσταση που αναδεικνύει την ομορφιά και τον εφιάλτη του ανθρώπινου είδους.  Facebook Twitter
Αφορμή στάθηκαν κάποια βιβλία όπως η «Ανθρωπότητα» του Μπρέγκμαν και το «Λεβιάθαν» του Χομπς. Φωτ.: Mike Rafail

— Πόσο ειλικρινείς είναι οι ηθοποιοί της παράστασης σχετικά με αυτά που αποκαλύπτουν; Τολμούν και εκτίθενται γιατί έχουν γίνει «καλύτεροι» άνθρωποι;
Δεν τίθεται θέμα αν έγιναν καλύτεροι άνθρωποι ή όχι. Είμαι κι εγώ ανάμεσά τους και είμαι ο πρώτος που βάζει το μαχαίρι στο κόκκαλο. Αφορμή στάθηκαν κάποια βιβλία για την παράσταση, όπως η «Ανθρωπότητα» του Μπρέγκμαν και το «Λεβιάθαν» του Χομπς. Δηλαδή έγινε μια πάρα πολύ μεγάλη έρευνα σε βιβλιογραφία, ταινίες, ντοκιμαντέρ, η οποία φτάνει μέχρι τους Νάνους του Άουσβιτς, που ο Μένγκελε τους πήρε «υπό την προστασία του». Επιλέγοντας τη λέξη «ανθρωπότητα» φτάνουμε μέχρι το Άουσβιτς, όπου ουσιαστικά η έννοια του ανθρώπου σβήνεται.

Φτάνοντας στο εδώ και τώρα, λέγοντας προσωπικές ιστορίες, δεν είναι ότι γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι, αλλά «ο καθρέπτης σου, κοινωνία, είμαι εγώ και σου μοιάζω». Όπως η περίφημη ταμπέλα στον ζωολογικό κήπο που έλεγε «το πιο επικίνδυνο ζώο στον πλανήτη» και όταν πλησίαζες έβλεπες τον εαυτό σου σε έναν καθρέπτη. Οπότε εμείς τι κάναμε; Βάλαμε έναν καθρέπτη ο ένας απέναντι στον άλλον. Και εμείς προς το κοινό και το κοινό προς εμάς. Δεν υπάρχει όμως ο καλός Σαμαρείτης και το κακό. Φτιάξαμε αυτό το παζλ που βρομάει ανθρώπινο κρέας, ο άνθρωπος που μεγαλουργεί αλλά και ραδιουργεί. Αν ο Μπρέγκμαν ισχυρίζεται ότι ο άνθρωπος είναι καλός και προσπαθεί να αποδομήσει το κακό του, από την άλλη έχεις το «Λεβιάθαν», τον Άνταμ Σμιθ. Ο άνθρωπος δεν είναι μόνο ο Σαίξπηρ αλλά και ο Μένγκελε και ο Χίμλερ. 

— Διαπιστώνετε ότι η ιστορία δεν έχει δώσει μαθήματα, ότι επαναλαμβάνεται; 
Είναι η φύση του ανθρώπου. Αδιαφορούμε για ό,τι εξωφρενικό συμβαίνει γύρω μας. Για τη νοσηρότητα που διέπει την ανθρώπινη φύση. Δεν σημαίνει ότι ένα παιδί που μεγαλώνει σε βίαιο περιβάλλον θα γίνει βίαιο. Το θέμα μας είναι ότι αυτήν τη στιγμή η ανθρωπότητα είναι ένα τσίρκο. 

«Αίθουσα Αναμονής. Humanity»: Ο Ένκε Φεζολλάρι μιλάει για μια παράσταση που αναδεικνύει την ομορφιά και τον εφιάλτη του ανθρώπινου είδους.  Facebook Twitter
Ο Ένκε Φεζολλάρι. Φωτ.: Mike Rafail

— Η παράσταση πώς αναπτύσσεται; 
Υπάρχουν 13 σκηνές και ντουέτα. Η μισή παράσταση είμαστε εμείς και η άλλη μισή είναι το τσίρκο ενός κόσμου που καταρρέει. Συναντιούνται ιστορίες μέσα από την αντίθεσή τους. Έχει και αποσπάσματα από τη Βιρτζίνια Γουλφ, είναι πολύ ανθρώπινη παράσταση. Απαιτεί μια γενναιότητα το να πεις «ποιος είμαι εγώ, ποιος είσαι εσύ;». Θέτουμε ερωτήματα και ο θεατής βρίσκει τον χώρο και τον χρόνο να βρει κάτι που μπορεί να τον αφορά ή να μην τον αφορά. 

— Σοκάρει κάτι; 
Νομίζω η ιστορία των Νάνων του Άουσβιτς, τα πειράματα του Μένγκελε. Όταν ακούει για αυτά το κοινό, δεν αντέχει. Αυτό το τερατούργημα που ήταν τα στρατόπεδα. Και φυσικά συγκινούνται από τις προσωπικές μας ιστορίες. Υπάρχει μια φόρτιση συγκινησιακή, χάρη στην ισότητα, στην ορατότητα και στο diversity. Καθώς κυλάνε οι ιστορίες, με τον κάθε έναν από εμάς να έχει διαφορετική καταγωγή, στο τέλος διαπιστώνουμε ότι είμαστε όλοι άνθρωποι και δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε. Λέμε την ιστορία ενός που έχασε το τρένο για τη δουλειά του και σώθηκε την 11η Σεπτεμβρίου και μετά μια κοπέλα λέει τη δικιά της ιστορία. Όταν πέθανε ο Σόιμπλε, διάβασα από διανοούμενο και καλλιτέχνη να γράφει: «Είχα να νιώσω τέτοια χαρά από τους δίδυμους πύργους». Αυτό δεν είναι άνθρωπος για εμένα. Έχει πιάσει πάτο και πιο κάτω. 

Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασίλης Παπαβασιλείου

Απώλειες / Βασίλης Παπαβασιλείου (1949-2025): Ένας σπουδαίος διανοητής του ελληνικού θεάτρου

«Αυτό, λοιπόν, το οφείλω στο θέατρο: τη σωτηρία από την κακομοιριά μου»: Ο σκηνοθέτης, μεταφραστής, ηθοποιός και δάσκαλος Βασίλης Παπαβασιλείου πέθανε σε ηλικία 76 ετών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Θέατρο / Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Ήμουν ένα αγρίμι που είχε κατέβει από τα βουνά»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός φέτος ερμηνεύει τον Νεοπτόλεμο στον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή. Πώς κατάφερε από ένα αγροτικό περιβάλλον να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες και γιατί πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Πολύαιγο, διαβάζοντας «Βάκχες»;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Θέατρο / Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Από τους Αγίους Σαράντα της Αλβανίας μέχρι τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, η ζωή του βραβευμένου ηθοποιού, τραγουδιστή και σεναριογράφου είναι μια διαρκής προσπάθεια συμφιλίωσης με την απώλεια. Η παράσταση «Μια άλλη Θήβα» τον καθόρισε, ενώ ο ρόλος του στο «Brokeback Mountain» τού έσβησε κάθε ομοφοβικό κατάλοιπο. Δηλώνει πως αυτό που τον ενοχλεί βαθιά είναι η αδράνεια απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μιχαήλ Μαρμαρινός: Το έπος μάς έμαθε να αναπνέουμε ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

Θέατρο / Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Από μια κοινωνία της αιδούς, γίναμε μια κοινωνία της ξεδιαντροπιάς»

Με τη νέα του παράσταση, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός επιστρέφει στην Οδύσσεια και στον Όμηρο και διερευνά την έννοια της φιλοξενίας. Αναλογίζεται το «απύθμενο θράσος» της εποχής μας, εξηγεί τη στενή σχέση του έπους με το βίωμα και το θαύμα που χάσαμε και παραμένει σχεδόν σιωπηλός για τη νέα του θέση ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κυνηγώντας τον χαμένο χρόνο σε ένα έργο για την εξουσία

Θέατρο / «Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»: Ένα έργο για τη μόνιμη ήττα μας από τον χρόνο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί και γράφει ένα έργο-παιχνίδι, εξετάζοντας τις σχέσεις εξουσίας, τον δημιουργικό αντίλογο και τη μάταιη προσπάθεια να ασκήσουμε έλεγχο στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ