Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter
4

 

[Από τον Βαγγέλη Μακρή]

 

«Είναι περίεργο. Φοβόμουν να μην με κρίνουν αρνητικά για μια φωτογραφία που έχει τίτλο «Προκατάληψη». Την ιδέα για την φωτογραφία την είχα στο μυαλό μου εδώ και αρκετό καιρό. Ήθελα όμως όλα να είναι άψογα» λέει η φωτογράφος από την Βουδαπέστη Noell S. Oszvald για την πρώτη φωτογραφία.

 

Σε ηλικία 22 ετών, ανήκει και αυτή στη γενιά που κατηγορείται για αυτοπροβολή την εποχή των social media. Όμως, στις ασπρόμαυρες φωτογραφίες που ακολουθούν με πρωταγωνίστρια την ίδια, το ταλέντο της ξεδιπλώνεται. Η πραγματικότητα μπερδεύεται με την φαντασία, με την ίδια, δημιουργό και πρωταγωνίστρια των φωτογραφιών της.

 

Το κινηματογραφικό αποτέλεσμα είναι ωριμότερο της ηλικίας της. Αυτό δύσκολα μπορείς να της το αρνηθείς, αν και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό βλέποντας την «Προκατάληψη» ήταν το βίντεο της Madonna για το «Frozen».

Ας μην είμαστε όμως προκατειλημμένοι:

 

1.

 

 

2.

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

3.

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

4.

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

5.

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

6.

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

7.

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

8.

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

9.

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

 

Οι κινηματογραφικές εικόνες μιας 22χρονης φωτογράφου Facebook Twitter

 

 

 

 

 

 

 

 

Φωτογραφία
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο κόσμος μας μέσα απο τα βραβεία του World Press Photo 2024

Φωτογραφία / Ο κόσμος μας μέσα από 28 βραβευμένες φωτογραφίες του World Press Photo 2024

Αντιπροσωπεύοντας τις πιο προβεβλημένες αλλά και παραγνωρισμένες ιστορίες, τα βραβευμένα έργα στρέφουν το βλέμμα σε μερικά από τα πιο σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα.
THE LIFO TEAM
Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Φωτογραφία / Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο, λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Χάρη στην αυτοπεποίθηση και το θάρρος του, δημιούργησε κάποιες από τις πιο εμβληματικές εικόνες πολέμου του 20ού αιώνα αλλά και σουρεαλιστικές, πνευματώδεις φωτογραφίες δρόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για τη ζεστή και ανθρώπινη αποτύπωση της καθημερινής Βρετανίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πηνελόπη Γερασίμου

Οι Αθηναίοι / Πηνελόπη Γερασίμου: «Βαρεθήκαμε στα υπόγεια, η διασκέδαση πρέπει να στραφεί προς το φως»

Η μουσική είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη δουλειά της, τα τελευταία χρόνια καταγράφει με τον φακό της μερικά από τα πιο σημαντικά events της Aθήνας. Η φωτογράφος που γνωρίζει καλά πώς κινείται η νύχτα της πόλης ξέρει πως πια παίζουν και πάρτι στα οποία δεν «χωράει», γιατί εκείνοι που τα διοργανώνουν δεν θέλουν να τα μάθει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

σχόλια

4 σχόλια
Δηλαδή τώρα απομένει να δούμε τις "φωτογραφικές εικόνες ενός κινηματογραφιστή"; Αποδεκτός όρος όσο αφορά τα στιγμιαία ακίνητα κινηματογραφικά πλάνα.Οι φωτογραφίες είναι εξαιρετικές αλλά ο τίτλος του άρθρου κάπως παράδοξος. Ακριβώς επειδή αυτή η ακινησία της φωτογραφίας, αυτό το πάγωμα της στιγμής είναι που κάνει τη διαφορά της φωτογραφίας από την κινηματογραφία. Πόσο μάλλον στις συγκεκριμένες. Εξαιρετική η αισθητική τους!«Το κινηματογραφικό αποτέλεσμα είναι ωριμότερο της ηλικίας της». (Άντε πάλι το... κινηματογραφικό...). Νομίζω πως η καλλιτεχνική ωριμότητα δεν έχει καμία σχέση με την ηλικία. Μην ανατρέξω τώρα στη θεώρηση εικαστικών ακαδημαϊκών περί "καλλιτεχνικής ωριμότητας" γιατί θα γίνω γραφικός. Ψυχική ωριμότητα ναι. Αυτό να το δεχτώ.Επίσης άξιο απορίας είναι αν το όμορφο αποτέλεσμα κάποιων εκ των φωτογραφιών είναι "παρθένο" ή αποτέλεσμα επεξεργασίας όταν η ίδια η φωτογράφος, αν κατάλαβα σωστά, αυτοφωτογραφίζεται. Όμως σωστά κλείνει το άρθο. «Ας μην είμαστε όμως προκατειλημμένοι».