Η κυρία εξαφανίστηκε! (μέρος 2ο)

Facebook Twitter
0

Το μυστήριο της εξαφάνισης φάνηκε πολύ καλό σενάριο για ταινία στην Warner Bros κι αποφασίστηκε να την γυριστεί με πρωταγωνίστρια την Vanessa Redgrave και τον Dustin Hoffman στο ρόλο του δημοσιογράφου-λαγωνικού. Το πρόβλημα ήταν ότι υπήρχαν πολύ λίγα στοιχεία για να γίνει σενάριο οπότε αποφάσισε να προσλάβει ένα μέντιουμ, την διάσημη Tara Rand προκειμένου ν’ αναζητήσει την Αgatha στην «άλλη πλευρά».

Η επικοινωνία πράγματι έγινε (?) και η Αgatha απάντησε

«Το κλειδί της εξαφάνισής μου βρίσκεται στο Pera Palas.»

Το μέντιουμ συμπλήρωσε ότι είδε όραμα με την Agatha να κρύβει ένα κλειδί σε ένα ημερολόγιο και το ημερολόγιο κάτω από μία σανίδα του δωματίου 411.

Μέσα σε μέρες δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο έφτασαν στην Κωνσταντινούπολη για να καλύψουν την αποκάλυψη του μυστηρίου. Στις 7 Μαρτίου του 1979 στο δωμάτιο 411 όλοι κρατούσαν την ανάσα τους. Το ξενοδοχείο επικοινωνούσε τηλεφωνικά με Λος Άντζελες ενώ το μέντιουμ έδινε οδηγίες.

Και προς τεράστια έκπληξη όλων, κάτω από τις σανίδες που υπέδειξε το μέντιουμ, βρέθηκε ένα κλειδί 8 εκατοστών! Αμέσως ο διευθυντής έκανε press conference ανακοινώνοντας ότι ευχαρίστως θα παρέδιδε το κλειδί στην Warner Bros – με αντάλλαγμα 2 εκατομμύρια δολάρια.

Στην Καλιφόρνια η Warner Bros απευθύνθηκε στο μέντιουμ για περαιτέρω οδηγίες. Μετά από άλλη μία επικοινωνία με το φάντασμα Agatha Christie, αυτό δήλωσε: «Το μυστήριο θα λυθεί μόνο όταν το κλειδί βρεθεί στα χέρια της κυρίας Rand.» Χωρίς καθυστέρηση, η εταιρία έστειλε την κυρία Rand στην Κωνσταντινούπολη για να λύσει το μυστήριο. Η αγωνία του κόσμου ανέβηκε κι άλλο, ο αμερικάνικος τύπος ενθουσιάστηκε, οι New York Times προσέφεραν 75.000$ γι’ αποκλειστικότητα.


Όταν ο τύπος ήταν έτοιμος για τα πυροτεχνήματα της λύσης του μυστηρίου, έγινε κάτι που κανένα σενάριο δε μπορούσε να προβλέψει: το προσωπικό του Pera Palas ξεκίνησε απεργία. Το κλειδί μπήκε σε θυρίδα κάποιας τράπεζας. Η απεργία κράτησε ένα χρόνο, όμως πολύ πριν το ενδιαφέρον του κοινού είχε στραφεί αλλού. Η Warner Bros γύρισε μεν την ταινία αλλά χωρίς τη σύνδεση με το Pera Palas.

To κλειδί βρίσκεται στη θυρίδα μέχρι σήμερα. Το 1986 ένα ακόμα κλειδί βρέθηκε στο δωμάτιο 511, πάνω από το 411, όμως κανείς δεν ενδιαφέρθηκε ακόμα να ψάξει περισσότερο το θέμα. Κι όμως, θα μπορούσε να γίνει πολύ καλή ταινία.

Φωτογραφία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ένας μύθος λέει πως αν χάσεις κάτι στην Αθήνα, θα το βρεις στον Ελαιώνα»

Βιβλίο / «Ένας μύθος λέει πως αν χάσεις κάτι στην Αθήνα, θα το βρεις στον Ελαιώνα»

Στο νέο του βιβλίο, «Lost Things Found», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Hyper Hypo, ο εικαστικός φωτογράφος Αντώνης Θεοδωρίδης εξερευνά τον μαγικό κόσμο της υπαίθριας αγοράς του Ελαιώνα.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Το φωτογραφικό έργο της Ανιές Βαρντά σε μια νέα έκθεση/ Το Παρίσι της Ανιές Βαρντά έχει χιούμορ/ Η Ανιές Βαρντά εκτός από το σινεμά αγάπησε με πάθος και τη φωτογραφία/ Το ανορθόδοξο και διψασμένο για ζωή βλέμμα της Ανιές Βαρντά

Φωτογραφία / Η Ανιές Βαρντά εκτός από το σινεμά αγάπησε με πάθος και τη φωτογραφία

Μία νέα έκθεση στο Μουσείο Καρναβαλέ στο Παρίσι παρουσιάζει το ελάχιστα γνωστό φωτογραφικό έργο της σπουδαίας Γαλλίδας σκηνοθέτριας της Νουβέλ Βαγκ, αναδεικνύοντας τη λοξή και χιουμοριστική ματιά της στην πόλη του Παρισιού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Οι γονείς μου κρατιούνται χέρι-χέρι μετά τον υποβοηθούμενο θάνατό τους

Φωτογραφία / Οι γονείς μου κρατιούνται χέρι-χέρι μετά τον υποβοηθούμενο θάνατό τους

«Η ζωή τους γινόταν όλο και πιο δύσκολη. Δεν ήθελαν να πάνε σε οίκο ευγηρίας και κανένας από τους δύο δεν ήθελε να ζήσει χωρίς τον άλλον. Έτσι έφυγαν από τη ζωή μαζί». Η πιο προσωπική φωτογραφία του Martin Roemers
THE LIFO TEAM
Αποτυπώνοντας την ολοκληρωτική χαρά του ποδοσφαίρου σε μια και μόνο στιγμή

Φωτογραφία / Αποτυπώνοντας την έκσταση του ποδοσφαίρου σε μερικά κλικ

Ο φωτογράφος André Coelho βρέθηκε στο στάδιο Nilton Santos στο Ρίο ντε Τζανέιρο, που ήταν γεμάτο με χιλιάδες οπαδούς της Μποταφόγκο που δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν για να δουν την αγαπημένη τους ομάδα από κοντά.
THE LIFO TEAM
Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Νίκος Οικονομόπουλος / Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Σε μια σπάνια συνέντευξή του, ο διεθνούς φήμης φωτογράφος του Magnum μιλά στον M. Hulot για την συναρπαστική φωτογραφική του ανέλιξη και τις σκέψεις του πάνω στα αιώνια διλήμματα της τέχνης του.
M. HULOT
Αγκαλιές και φιλιά στο τέλος του κόσμου. H τρυφερή μελαγχολία στις εικόνες του Spyros Rennt

Spyros Rennt / «Το κουίρ είναι το βάρος που σηκώνουμε απέναντι στην κοινωνία που δεν μας αγκαλιάζει»

Φίλοι, γνωστοί, άγνωστοι, εραστές: Στο τέταρτο φωτογραφικό του βιβλίο «Intertwined», ο Έλληνας καλλιτέχνης Spyros Rennt στρέφει το βλέμμα του προς μια πιο ήσυχη πλευρά της κουίρ επαφής.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
«Η Ελλάδα που πρωτοείδα ήταν βουτηγμένη στη φτώχεια» ή «Γνώρισα/πρόλαβα μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». ή «Οι άνθρωποι στα νησιά δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει τουρίστας»

Οι Αθηναίοι / «Τώρα η γλώσσα του Οδυσσέα είναι η γλώσσα μου. Και το Αιγαίο είναι η θάλασσά μου»

Γεννημένος στο Σικάγο, η αληθινή αλλαγή στη ζωή του ήρθε όταν ταξίδεψε για πρώτη φορά στα ελληνικά νησιά και την Αθήνα το 1954. Αποτύπωσε φωτογραφικά «τα χρόνια της ελπίδας σε μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». Σήμερα, εκφράζει την ανησυχία του για τα όμορφα τοπία της και τις γειτονιές, όπως η Πλάκα, που «είναι γεμάτες από καταστήματα με σουβενίρ». Ο φιλέλληνας φωτογράφος Ρόμπερτ Μακέιμπ είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Οι φωτογραφίες της Χλόης Ακριθάκη γίνονται έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

Φωτογραφία / Μια έκθεση για τους πολύ προσωπικούς χώρους των καλλιτεχνών

Η έκθεση «Συναντήσεις» της Χλόης Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη είναι μια σειρά φωτογραφιών που ξεκινά το 1992, στο ατελιέ του πατέρα της, και φτάνει μέχρι σήμερα, με την ίδια να επισκέπτεται φίλους εικαστικούς κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM
«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM