TOMMY FOUR SEVEN INTERVIEW Facebook Twitter
Ο Tommy Four Seven πιστεύει πως δεν χρειάζεται να ξέρουμε το πραγματικό του όνομα, δεν μιλάει ποτέ για την προσωπική του ζωή και έτσι δίνει στο κοινό μια μοναδική επιλογή εστίασης: τη μουσική. Φωτ.: Vitali Gelwich

Tommy Four Seven: «Η techno είναι έννοια, όχι ήχος»

0

Ο Tommy Four Seven είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση καλλιτέχνη και DJ. Έχει καταφέρει να ενσωματώσει στη σύγχρονη πραγματικότητα την κοσμοθεωρία, την ηθική της ηλεκτρονικής μουσικής σκηνής και τις αξίες που πρέσβευε όταν ξεκίνησε, χωρίς να ακούγεται προγονόπληκτος.

Δεν εξουθενώνει τον εαυτό του και την εικόνα του με αμέτρητες εμφανίσεις κάθε μήνα, επιλέγει αυτές που ταιριάζουν ακριβώς στο καλλιτεχνικό του προφίλ. Χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα για να μοιραστεί απλά τα νέα για τη δουλειά του και όχι για να επιδείξει μια προνομιούχα στάση ζωής.

Ο Tommy Four Seven πιστεύει πως δεν χρειάζεται να ξέρουμε το πραγματικό του όνομα, δεν μιλάει ποτέ για την προσωπική του ζωή και έτσι δίνει στο κοινό μια μοναδική επιλογή εστίασης: τη μουσική.

Γεννημένος στη Βρετανία, στα 12 του χρόνια ανέπτυξε μεγάλο ενδιαφέρον για την ηλεκτρονική μουσική, το DJing και την παραγωγή. Μεγαλώνοντας εντρύφησε στα rave, χόρεψε μέχρι εξουθένωσης στα σωστά κλαμπ και events, μοιράστηκε με τους συμμαθητές του κασέτες με mix πραγματικών underground DJs της εποχής. Το 2008 και «before it was cool», μετακομίζει στο Βερολίνο γιατί νιώθει πως εκεί θα μπορέσει να αναπτύξει όλο το φάσμα της δημιουργικότητάς του. Και το καταφέρνει.

«Δεν μου αρέσει να ορίζω προορισμούς γιατί, όσο κλισέ κι αν ακούγεται, απολαμβάνω πραγματικά το δημιουργικό ταξίδι και υπάρχουν ακόμα τόσα πολλά που θέλω να μάθω και να ανακαλύψω, που δεν θα μπορούσαν ποτέ να καθοριστούν από προαποφασισμένα επιτεύγματα».

Ο Tommy Four Seven έχει ένα ειδικό βάρος και ένα πραγματικά original αποτύπωμα στη σκηνή. Ο ήχος του, ως DJ αλλά και ως παραγωγού, είναι η μετουσίωση της techno – industrial, φουτουριστικός, πολυεπίπεδος, πολυδιάστατος, βαθύς, τολμηρός και (στο δικό μου μυαλό) γεμάτος εικόνες: πατάς το play και μεταφέρεσαι αυτόματα κάπου αλλού, αλλά σίγουρα στο μέλλον. Τώρα, αν αυτό το μέλλον ακούγεται δυστοπικό ή ουτοπικό έχει να κάνει με τα παιχνίδια που παίζει το υποσυνείδητό σου.

TOMMY FOUR SEVEN INTERVIEW Facebook Twitter
Όσον αφορά τις βαθύτερες πτυχές της προσωπικότητάς μου που διοχετεύω μέσω της μουσικής και του ήχου, πάντα προσπαθούσα να εξελίσσομαι και να ξεπερνάω τα όρια της techno. Φωτ.: Αλέξανδρος Πετσάβας

— Φαίνεται ότι γεννήθηκες για να είσαι DJ/μουσικός και να μοιράζεσαι το ταλέντο σου με τον κόσμο. Εσύ νιώθεις έτσι, κι αν ναι, ποιες είναι οι βαθύτερες πτυχές της προσωπικότητάς σου που διοχετεύονται μέσω του ήχου;
Ναι, όταν το σκέφτομαι αυτό ακριβώς νιώθω κι εγώ. Όσον αφορά τις βαθύτερες πτυχές της προσωπικότητάς μου που διοχετεύω μέσω της μουσικής και του ήχου, πάντα προσπαθούσα να εξελίσσομαι και να ξεπερνάω τα όρια της techno – ειδικά με την εταιρεία μου, 47. Η μουσική είναι το απόλυτο μέσο μέσω του οποίου μπορώ να εκφραστώ καλύτερα.

Πέρα από το DJing και το curation της δισκογραφικής μου, η παραγωγή και η ακρόαση μουσικής μού επιτρέπουν να μπω σε μια κατάσταση δημιουργικής ροής. Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να βρεις και να καλλιεργήσεις μια πρακτική που σου επιτρέπει να βυθιστείς σε μια κατάσταση όπως αυτή, και να συντονιστείς με τη διαδικασία της δημιουργίας και της απόλυτης παρουσίας.

— Είχες μια έλξη προς τον ηλεκτρονικό ήχο από πολύ μικρός. Μπορείς να προσδιορίσεις το συγκεκριμένο άλμπουμ ή τραγούδι που έπαιξε τον πιο καθοριστικό ρόλο σε αυτό σου το ταξίδι;
Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο άλμπουμ ή τραγούδι που να έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο ταξίδι μου στην ηλεκτρονική μουσική. Από μικρός πήγαινα στα rave και σε κλαμπ στο Λονδίνο, αλλά αφιέρωνα και πολύ χρόνο ακούγοντας πειρατικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Ήμουν μεγάλος θαυμαστής των drum 'n' bass mixtapes που ηχογραφήθηκαν από live events, όπως τα One Nation και Innovation. Αυτά τα σετ είχαν την υπογραφή κάποιων DJs όπως οι Brockie, και Mampi Swift και μας θυμάμαι να ανταλλάσσουμε κασέτες μεταξύ μας στο σχολείο μου, μεγαλώνοντας. Όλα αυτά σίγουρα έθεσαν τις βάσεις για ένα σημαντικό κομμάτι του γούστου μου.

TOMMY FOUR SEVEN INTERVIEW Facebook Twitter
Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να βρεις και να καλλιεργήσεις μια πρακτική που σου επιτρέπει να βυθιστείς σε μια κατάσταση όπως αυτή, και να συντονιστείς με τη διαδικασία της δημιουργίας και της απόλυτης παρουσίας. Φωτ.: Vitali Gelwich

— Θα έλεγες πως έχεις πραγματοποιήσει όλους τους στόχους και τα όνειρά σου; Ποιο θεωρείς το μεγαλύτερό σου επίτευγμα;
Ήθελα να είμαι DJ και να κάνω παραγωγή μουσικής, ως μια δουλειά πλήρους απασχόλησης, από τότε που ήμουν 12 ή 13 ετών, οπότε είμαι πολύ ευγνώμων που εξακολουθώ να το κάνω και που βρίσκομαι εδώ που είμαι τώρα. Στην πραγματικότητα, όμως, δεν έβαλα ποτέ στόχους. Αντίθετα, νομίζω ότι είχα ένα όραμα για το τι ήθελα να εξερευνήσω στη μουσική, και από αυτή την άποψη νομίζω ότι μπορώ άνετα να πω ότι έχω εκπληρώσει όλα όσα με ενδιέφεραν και είχα βάλει στο μυαλό μου.

Δεν μου αρέσει να ορίζω προορισμούς γιατί, όσο κλισέ κι αν ακούγεται, απολαμβάνω πραγματικά το δημιουργικό ταξίδι και υπάρχουν ακόμα τόσα πολλά που θέλω να μάθω και να ανακαλύψω, που δεν θα μπορούσαν ποτέ να καθοριστούν από προαποφασισμένα επιτεύγματα.

— Κατά τη διάρκεια της πορείας σου, αποφάσισες να χαράξεις μια πολύ διακριτή και σταθερή γραμμή μεταξύ της προσωπικής σου ζωής και της δημόσιας εικόνας σου. Ήταν μια συνειδητή στάση από την αρχή της καριέρας σου, ή συνέβη στην πορεία; Ποια είναι η μεγαλύτερη θυσία που έχεις κάνει για τη μουσική;
Όπως πολλοί άνθρωποι που δεν μεγάλωσαν με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το να μοιράζομαι τη ζωή μου στο διαδίκτυο εξακολουθεί να μου φαίνεται λίγο περίεργο. Εκτιμώ, επίσης, τη διακριτικότητα και μου αρέσει να επικεντρώνομαι στην τέχνη μου, παρά στην εμπορική της προώθηση.

Η μεγαλύτερη θυσία που έπρεπε να κάνω για την καριέρα μου ήταν να χάσω χρόνο από την επαφή με την οικογένεια και τους στενούς φίλους μου, γιατί δυστυχώς δεν προλαβαίνω να τους βλέπω σε τακτική βάση με το πρόγραμμα των περιοδειών μου.

— Σε αγαπούν πολλοί για το ξεκάθαρο όραμα και την αυθεντικότητά που έχεις ως DJ και παραγωγός. Θεωρείσαι underground καλλιτέχνης. Πώς αντιλαμβάνεσαι το underground τού σήμερα σε σύγκριση με το παρελθόν;
Το εκτιμώ πολύ να ακούω από εσένα πως βλέπεις την τέχνη μου ως αυθεντική – πάντα είχα μια ξεκάθαρη ιδέα για το τι θέλω να κάνω με τη μουσική μου, οπότε είναι ωραίο να διαπιστώνω πως όλο αυτό «περνάει» στους ακροατές. Νομίζω ότι ο όρος «underground» έχει γίνει πιο «νεφελώδης», ασαφής στην εποχή μας, και νομίζω ότι έχει χάσει την αξία του, καθώς τόσοι πολλοί καλλιτέχνες έχουν κυνηγήσει τη δημοφιλία σε ένα μεγαλύτερο και πιο mainstream κοινό.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν επίσης αραιώσει τη σύσταση του αρχικού ήθους της σκηνής με πάρα πολλούς τρόπους, ενθαρρύνοντας τους μουσικούς να αλλάξουν την εικόνα ή την τέχνη τους για να πετύχουν τη μαζική απήχηση. Για μένα, το να είσαι underground σημαίνει απλά να μην αφήνεις το όραμά σου να αλλοιωθεί από τις τάσεις με οποιονδήποτε τρόπο.

TOMMY FOUR SEVEN INTERVIEW Facebook Twitter
Στην πραγματικότητα, όμως, δεν έβαλα ποτέ στόχους. Αντίθετα, νομίζω ότι είχα οράματα για το τι ήθελα να εξερευνήσω στη μουσική, κι από αυτή την άποψη νομίζω ότι μπορώ άνετα να πω ότι έχω εκπληρώσει όλα όσα με ενδιέφεραν και είχα βάλει στο μυαλό μου. Φωτ.: Αλέξανδρος Πετσάβας

— Θεωρώ ότι κάνεις μουσική για το μέλλον, αφού σκέφτηκα κάποια στιγμή ότι θα μπορούσες πολύ εύκολα να είσαι time traveller. Σκέφτεσαι το μέλλον ως αυτήν τη δυστοπική πραγματικότητα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε ταινίες και σειρές;
Για μένα η techno είναι έννοια, όχι ήχος. Έχει να κάνει με την πρόοδο, την εξέλιξη και την εξερεύνηση. Λατρεύω τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας, η πιο πρόσφατη είναι το «Dune». Η αισθητική της και η ηχητική σχεδίαση τροφοδότησαν την έμπνευσή μου με πάρα πολλούς τρόπους, ειδικά από τη στιγμή που μου αρέσει να δημιουργώ μια αίσθηση απόκοσμου στη μουσική μου και στην καλλιτεχνική κατεύθυνση της δισκογραφικής μου. Προσπαθώ να μεταφέρω τους ανθρώπους σε ένα διαφορετικό «βασίλειο» και να τους κρατώ σε αυτόν τον κόσμο.

— Για να πάω την ιδέα μου του ταξιδιώτη στον χρόνο στο επόμενο επίπεδο, όταν ο χτύπησε ο Covid σκεφτόμουν συνεχώς το «The Virus», το κομμάτι που συμπεριέλαβες στο άλμπουμ σου «Veer» (2019), μέσω του οποίου ήθελες να παραθέσεις ένα αφήγημα επιστημονικής φαντασίας για έναν φουτουριστικό κόσμο. Πες μου, σε παρακαλώ, ότι πέρασε και από το δικό σου μυαλό αυτό, όταν έσκασε η πανδημία…
Εντελώς, όμως! Ήταν δύσκολο να αγνοηθούν οι παραλληλισμοί μεταξύ αυτού του κομματιού και ορισμένων θεμάτων που εξερεύνησα στο «Veer», όταν «χτύπησε» η πανδημία ακριβώς μια χρονιά μετά την κυκλοφορία του. Αυτός ο δίσκος μιλούσε, ουσιαστικά, για τον θάνατο του πλανήτη μας λόγω συγκεκριμένων πρακτικών, όπως η βιομηχανική εκτροφή ζώων. Ως βίγκαν εδώ και πολλά χρόνια, ένιωθα ότι ο Covid ήταν αναπόφευκτος, όταν συνέβη.

Ελπίζω πραγματικά ότι τα τελευταία χρόνια χτύπησε ένα καμπανάκι κινδύνου στα αυτιά μας, αν και δυστυχώς φαίνεται ότι οι άνθρωποι έχουν επιστρέψει στο status quo και στην επιδίωξη του χρήματος και της φήμης με οποιοδήποτε κόστος.

Tommy Four Seven - The Virus [47F020]

— Πιστεύεις ότι η ανθρωπότητα είναι προορισμένη να βρεθεί υπό την κυριαρχία των «μηχανών» και ίσως να είναι αυτές που θα αποδώσουν δικαιοσύνη για την καταστροφή που έχουμε προκαλέσει στη Γη και σε όλα τα ζωντανά πλάσματα πάνω της;
Αυτό είναι ένα αρκετά περίπλοκο θέμα που θα έπρεπε να συζητήσουμε πολύ, δεν μπορώ να απαντήσω μέσω μόνο μιας ερώτησης. Το προαίσθημά μου λέει ότι, ενώ έχουμε επιστρέψει σε μερικές από τις ίδιες, κακές συνήθειές μας (και προς το χειρότερο) μετά τον Covid, γίναμε επίσης μάρτυρες μιας νέας φάσης, που λειτούργησε ως ένα νέο «σύστημα διαχείρισης» της κοινωνίας.

Τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη διεισδύουν στην καθημερινότητά μας πολύ πιο γρήγορα από ό,τι φαντάζομαι πως θα περίμενε ο οποιοσδήποτε από εμάς. Καθώς η κλιματική κρίση φτάνει σε ένα σημείο χωρίς επιστροφή, ελπίζω να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε όλα αυτά τα εργαλεία και να τα χρησιμοποιήσουμε προς όφελός μας – να μετριάσουμε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ανθρώπινων δραστηριοτήτων και να κινηθούμε προς την καινοτομία και τις δημιουργικές λύσεις στις κρίσεις που αντιμετωπίζουμε όλοι.

— Μιλώντας για «τις μηχανές», τι θέση παίρνεις στη συζήτηση που γίνεται αυτήν τη στιγμή για την τεχνητή νοημοσύνη στη μουσική; Θα ωφελήσει την καλλιτεχνική δημιουργία ή θα την υποβαθμίσει;
Νομίζω πως η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει μια σχετική αφέλεια στην καλλιτεχνική διαδικασία και μαζί με αυτήν έρχεται ένα επίπεδο δημιουργικότητας που οι άνθρωποι ίσως να μην είχαν φανταστεί, λόγω των προσδοκιών στις οποίες πιστεύουμε ότι πρέπει να ανταποκριθούμε, ή των κανόνων που πιστεύουμε ότι πρέπει να ακολουθήσουμε.

Έτσι, η προσωπική μου αίσθηση είναι ότι η τεχνητή νοημοσύνη –βραχυπρόθεσμα, τουλάχιστον– θα ωφελήσει την καλλιτεχνική δημιουργία. Μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε ως βοήθημα για να εξερευνήσουμε πιθανότητες που μπορεί να μην είχαμε σκεφτεί χωρίς αυτή, μόνο και μόνο λόγω των προκαταλήψεών μας.

— Τι θα γίνει όταν έρθεις στην Αθήνα και ποιο είναι το αγαπημένο σου πράγμα όταν βρίσκεσαι στην Ελλάδα;
Λατρεύω το φαγητό στην Ελλάδα και πάντα παραγγέλνω έναν βίγκαν μουσακά αμέσως μόλις φτάσω! Δυστυχώς αυτήν τη φορά θα είμαι στην Αθήνα για λιγότερο από 24 ώρες, αν και θα ήθελα πολύ να επιστρέψω για διακοπές, καθώς έχω βιώσει μόνο θετικές δονήσεις από την πόλη και τους ανθρώπους.

Να περιμένετε high-energy techno, αφού θα συνυπάρξω με μερικούς από τους πιο καλούς μου φίλους, τους Dax J, SNTS και Perc. Ανυπομονώ – είναι πάντα χαρά να παίζεις για το crew της COMA.

Tommy Four Seven | HÖR - Jul 21 / 2022

Ο Tommy Four Seven θα βρίσκεται στο CoMA XL 2023, το Σάββατο 8 Απριλίου στο EON Athens.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

EON: Το νέο μεγάλο venue της Αθήνας στήνεται στη βιομηχανική ζώνη του Ελαιώνα

Μουσική / EON: Το νέο μεγάλο venue της Αθήνας στήνεται στη βιομηχανική ζώνη του Ελαιώνα

Εναρμονισμένο με ένα πανευρωπαϊκό trend, καλύπτοντας την ανάγκη μιας μερίδας clubbers της πόλης για μέρη rough αισθητικής, ο χώρος-όραμα από την ομάδα του ADD Festival και του six d.o.g.s κάνει soft opening, παρουσιάζοντας το πρωτοποριακό οπτικοακουστικό πρότζεκτ του DVS1 «The Wall of Sound», που όμοιό του δεν έχει συμβεί στην πόλη.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα Κατά Ματθαίον Πάθη: Το κορυφαίο θρησκευτικό έργο του Μπαχ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Τα κατά Ματθαίον πάθη: Το κορυφαίο θρησκευτικό έργο του Μπαχ

Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά τον συναρπαστικό κόσμο του μπαρόκ και ξεδιπλώνει τα μυστικά των Παθών του «σημαντικότερου μουσικού επιστήμονα», του Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Γιατί σκοτώνονται μεταξύ τους ο Kendrick Lamar και ο Drake;

Μουσική / Γιατί σκοτώνονται μεταξύ τους ο Kendrick Lamar και ο Drake;

Ανταγωνισμός πάντοτε υπήρχε, αλλά ποτέ δεν σοβάρεψαν τόσο τα πράγματα όσο τώρα. Στον χορό μπήκε και ο Kanye West, το κερασάκι στην τούρτα όμως το έβαλε η Taylor Swift. Τα beefs έχουν επανέλθει επειδή μάλλον είναι κάτι που πουλάει.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Μουσική / Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Cycladic Identity», ιστορίες και παραμύθια του νησιού, οι μελωδιές Τζιωτών μουσικών, η προφορική παράδοση και η μυθολογία συγκεντρώθηκαν σε μια σειρά podcast που θα μπορεί κάθε επισκέπτης της Κέας να ακούσει ενώ περιηγείται σε πλατείες, μονοπάτια, παραλίες, στα δρομάκια της Ιουλίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Αμαλία μάς ξανασυστήνεται χωρίς τους Architects

Μουσική / Ο Αμαλία μάς ξανασυστήνεται χωρίς τους Architects

Μετά από τέσσερα χρόνια καθυστερήσεων και αρκετά σκαμπανεβάσματα, ο νεαρός δημιουργός που γνωρίσαμε με το πρότζεκτ Amalia and the Architects κυκλοφορεί το ντεμπούτο του άλμπουμ με τίτλο «Amalia???», ξανασυστήνεται στο κοινό μέσα από 10 τραγούδια με υπαρξιακές αναζητήσεις, που λειτουργούν πέρα από τα όρια του φύλου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η underground δημιουργικότητα μέσα από τα μάτια του Deltah

Μουσική / Deltah: «Κανείς δεν πυροβόλησε επειδή του το είπε ένα ραπ τραγούδι»

Με αφορμή τη νέα κυκλοφορία του «Thorax», ο πολυσχιδής καλλιτέχνης της σύγχρονης underground σκηνής μιλά για τα στερεότυπα που ακολουθούν μέχρι σήμερα τη ραπ, η οποία «προφανώς και είναι μουσική για διασκέδαση, όπως κάποιος θα πάει στα μπουζούκια και θα διασκεδάσει χωρίς απαραίτητα να είναι καψούρης».
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Κρίστη Στασινοπούλου: «Έχω φάει τη νύχτα με το κουτάλι, προτιμώ πια να κάθομαι σπίτι»

Οι Αθηναίοι / Κρίστη Στασινοπούλου: «Έχω φάει τη νύχτα με το κουτάλι, προτιμώ πια να κάθομαι σπίτι»

Όλοι τη ρωτούν για τον Παύλο Σιδηρόπουλο όμως έχει ζήσει περισσότερα δίπλα στην Αλίκη Βουγιουκλάκη. Έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision, αισθάνεται περήφανη που μεγαλώνοντας κατέληξε να κάνει μόνο πράγματα που της αρέσουν. Έχει γυρίσει τον κόσμο με τον Στάθη Καλυβιώτη και τη μουσική τους, μόλις κυκλοφόρησε ένα βιβλίο για τα ταξίδια τους που μετράνε πια 25 χρόνια.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 πράγματα για τον KAS:ST

Μουσική / Ο Manuel Sene και άλλα 9 πράγματα που διαμόρφωσαν τη μελωδική technο των KAS:ST

Πρόσφατα παρουσίασε την πιλοτική έκδοση του νέου και εντυπωσιακού οπτικοακουστικού του live πρότζεκτ στην Κωνσταντινούπολη, μπροστά σε ένα ενθουσιώδες κοινό χιλιάδων ατόμων. Η πρώτη παρουσίαση του KAS:ST AV SHOW στην Ευρώπη θα γίνει σε λίγες μέρες στην Αθήνα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τι κρύβεται πίσω από τη στροφή της Beyoncé στην κάντρι; 

Μουσική / Τι κρύβεται πίσω από τη στροφή της Beyoncé στην κάντρι;

Τα μοντέλα στην πασαρέλα του Louis Vuitton φορούν καουμπόικες μπότες από δέρμα φιδιού, η Prada πουλάει λαιμοδέτες τύπου γουέστερν, σειρές όπως το «Yellowstone» προσελκύουν εκατομμύρια θεατές: Το στυλ Americana ανθίζει στην ποπ κουλτούρα.
THE LIFO TEAM